GR 4....Ketk
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Allterrain
-
pallo
Kimii kirjoitti:Sinä saat ladata ~27 päivän päästä nuo upsala runit + kawasakin takaa-ajotjarrupala kirjoitti:Katsoin pelkän upsala osion takaa-ajoineen ja voin kertoa... Jos tämä olisi ollut "koustin" ensimmäinen kaahaus video, olisi se jäänyt myös viimeiseksi. Täysin perseestä.. Huonoin pätkä mitä olen nähnyt ikänä. Pojilla "takaa-ajo" kohtauksissa käsikirjoitus joka paljastuu kameraan vilkuiluina yms.
Trailerissa mainostetaan filmiä tyyliin: yritys lyödä turbo tonnisella upsala pätkän ennätys... Voihan V...u.
Eihän kousti vetänyt juuri yhtään koko pyörällä. Rahastusta koko filmi.
ghostridermovie.net/turbofun jos vain leffastasi löydät salaisen koodin.
Tämä siis on vain omaa arveluani, mutta itse Team GR lupasi,
että tuolle sivuille tulee lisämateriaalia leffaan. Eli todennäköisesti
sinne tulee juuri tämä turbo gsx-r upsalarun kunnolla ajettuna ja myös trailerissa näkynyt kawan takaa-ajo
Valaiskaa nyt tyhmää, että missä tässä leffassa se koodi on? Kansissa? Itse leffassa? Ymmärtääkseni itse leffassa koska kotelon olen jo mielestäni kolunnut kokonaan läpi. :| Ei ollenkaan kivaa tämmönen piilottelu, tai sitten oon vaan tyhmä. Jos joku viittis vaikka YV kertoo että missä se siinä on niin kiitollinen oon.
Edit: Rupesin etsimään leffasta ja löysin etsimäni.

- realb
Kuka lie...Zheba kirjoitti:Ja jotain kummallista rekisterikilven potkimista rintaan??realb kirjoitti: B-weekend pätkä nauratti ensin. Jotenkin kun sen uudelleen katsoi, jäi editoinnista ja musiikeista sellainen maku että svedut perkele pitää hauskaa meidän kustannuksella! Pääasiassa näytettiin vaan kämmäilyä, kännäilyä, sekoilua ja ördäystä.![]()
ps. kenenkähän lenkkari siinä vilahtaa?
pps. kestäviä nuo kilvet...
Bike=Life
-
k1ng
sama
Tänään katoin, aika pettymys tolla hinnalla, mutta kun vähän vilahti pipari, niin se korvas menetetyn vaapaa-ajan.. : D lisämatskua odotellessa.. btw. kuka typy pyörähti B-weekend matskussa ympäri?
-
Ps*
- WNB-Bomber
- o-v
- Viesti:
Muu leffa ja extrat ihan hyviä, mutta erittäin suuri myötätuntohäpeä ja ärsytys iski, kun kattoi sen b-weekend extran. Kyllä taas nauretaan suomalaisille ympäriinsä jos erehtyvät muutkin tuon extran vilkaisemaan. Tuli kyllä vähän semmonen olo, että nyt ruotsipoika vähän tahallaan mustamaalaa suomalaista. Meinaan pätkässä oli niin reilusti enemmän paljasta persettä kun stunttailua... mut whatever.
--> www.motohell.fi <--