En ole, ei ole Fyyran vaatimaa lisenssiä eikä tule. Mulle riittää nuo halvemmat "kisat".ruuvi kirjoitti:Oletko itse ajamassa?Tylyttäjä kirjoitti:Alastarossa pyöräni on tod näk ens vkl, että sit näkee mitä menee silloin.
Kiikalan kisat?
- Tylyttäjä
- Tylyttäjä
Pyörääni ei nähdäkään skabassa, kuskin lähipiirissä tapahtuneen kuolemantapauksen johdosta..Tylyttäjä kirjoitti:En ole, ei ole Fyyran vaatimaa lisenssiä eikä tule. Mulle riittää nuo halvemmat "kisat".ruuvi kirjoitti:Oletko itse ajamassa?Tylyttäjä kirjoitti:Alastarossa pyöräni on tod näk ens vkl, että sit näkee mitä menee silloin.
-
gasgas
Tylyttäjä kirjoitti:Täysin turha viesti. En muuta odottanutkaan sen jälkeen, kun nämä mainostamasi jumalaisen nopeat pyörät jäivät paskalle pyörälle/kuskille samalla radallaKimmo kirjoitti:Ei kyllä Porissa on alamäkeä, Alastarossa ja Motoparkissa on tasaista. Kiikalassa on tommonen kuuden prosentin ylämäki.Tylyttäjä kirjoitti: Voihan se olla..? Vaan luulis että Alastaro olis ainakin tasainen kun on vartavasten kiihdyttelyyn rakennettu, mutta Porissa paukutellaan silti kovempia aikoja ja loppareita.
Kaikki ajaa Porissa 0,6 sekuntia parempia aikoja. Vai olikohan siellä niissä kelloissa sisään rakennetut korkeus kertoimet. Porihan on noin 1800 jalkaa merenpinnan yläpuolla ja Kiikala 857 jalkaa merenpinnan alapuolla, tästähän tulee korjauskertoimeksi miinus 0,6 sek/ plus 15 kmh. Kaikki ketkä on ajaneet Kiikassa alle 9,6 menee automaattisesti Porissa 8,9 tai jotain.
Miksi naisilla särkee välillä päätä ja välillä ei. Seurauksethan kaikki tietää, tai sitten ei. Miksi kaalisoppa on välillä parempaa ja välillä taas ei? Onneksi maksalaatikkoa saa rusinoilla ja ilman.![]()
No niin nypyttäjä, alastarossa ei mennyt kuin 9.28 ja loppuja oli jotain 245 tai jotain, pitoja kyllä oli ja sen huomasi kytkimestä ekalla tuli toi paras aika sitten rupesi kytkin luistamaan(meidän leirissä meni yhteensä neljät kytkinlevyt, pyöriä oli kaksi), ja ajat oli tuollaisia 9.4, parhaimmaksi loppunopeudeksi sain 252km/h, eli pikkusen loiva mäki taitaa olla alastarossakin, toivottavasti ensi kesänä pääset koittamaan johonkin radalle missä on pitoja niin huomaat eron mikä on pitävällä ja jollain kiikalan radalla.
Jos se rahasta on kiinni niin minä kyllä maksan yhden kisan ja kertalisenssin, jos vain hoidat itsesi paikan päälle.
Ihan sama kaikki jää!
- Tylyttäjä
Jep jep, hyviä aikoja! Olihan se odotettavissa, että meneepi kohtuu lujaa liimaradalla. Sen takia sinne tähdättiinkin kasia ajamaan mun pyörällä..gasgas kirjoitti:Tylyttäjä kirjoitti:Täysin turha viesti. En muuta odottanutkaan sen jälkeen, kun nämä mainostamasi jumalaisen nopeat pyörät jäivät paskalle pyörälle/kuskille samalla radallaKimmo kirjoitti: Ei kyllä Porissa on alamäkeä, Alastarossa ja Motoparkissa on tasaista. Kiikalassa on tommonen kuuden prosentin ylämäki.
Kaikki ajaa Porissa 0,6 sekuntia parempia aikoja. Vai olikohan siellä niissä kelloissa sisään rakennetut korkeus kertoimet. Porihan on noin 1800 jalkaa merenpinnan yläpuolla ja Kiikala 857 jalkaa merenpinnan alapuolla, tästähän tulee korjauskertoimeksi miinus 0,6 sek/ plus 15 kmh. Kaikki ketkä on ajaneet Kiikassa alle 9,6 menee automaattisesti Porissa 8,9 tai jotain.
Miksi naisilla särkee välillä päätä ja välillä ei. Seurauksethan kaikki tietää, tai sitten ei. Miksi kaalisoppa on välillä parempaa ja välillä taas ei? Onneksi maksalaatikkoa saa rusinoilla ja ilman.![]()
No niin nypyttäjä, alastarossa ei mennyt kuin 9.28 ja loppuja oli jotain 245 tai jotain, pitoja kyllä oli ja sen huomasi kytkimestä ekalla tuli toi paras aika sitten rupesi kytkin luistamaan(meidän leirissä meni yhteensä neljät kytkinlevyt, pyöriä oli kaksi), ja ajat oli tuollaisia 9.4, parhaimmaksi loppunopeudeksi sain 252km/h, eli pikkusen loiva mäki taitaa olla alastarossakin, toivottavasti ensi kesänä pääset koittamaan johonkin radalle missä on pitoja niin huomaat eron mikä on pitävällä ja jollain kiikalan radalla.
Jos se rahasta on kiinni niin minä kyllä maksan yhden kisan ja kertalisenssin, jos vain hoidat itsesi paikan päälle.
Ihan sama kaikki jää!
Ollilaisen piti ajella sillä, mutta perui viime hetkellä. Eipä haittaa, sellaista voi sattua, ja ens vuonnakin ehtii ajelemaan.
Hauska tietää myös se, että tuolla mun hitaalla pyörällä voi voittaa näin läski ja huono kuski selässä tuollaisia raketteja ja huippukuskeja, kun samassa mestassa ajettiin
Mielelläni otan revanssin ens kesänä, varsinkin jos maksat skabat
Mua ei haittaa, jos joku ajelee mua lujempaa. Aina joku menee kovempaa. Huvikseni ajelen, thats it. Mutta jos samalla saa pienellä piikittelyllä jollekin tuollaiset paineet, niin mikäs sen hauskempaa
Ihan tiedoks vaan, että tiedän liimatun radan olevan täysin erilainen kuin lentokenttäradan ilman liimaa. Ei vaadi ydinfyysikon tutkintoa että sen pystyy päättelemään. Sen takia oliskin kiva käydä testaamassa, kuinka paljon saan pudotettua aikaa. Veikkaan että _paljon_. Ainakin nyt sen verran, että Kawa jää taas, jos siihen ei saada taiottua reippaasti lisää vauhtia talvella
Älä nyt viitti, johan se kerran nähtiin että ihan kohtuu helposti sen sinunkin avaruusrakettisi oli voitettavissa, sekä ajassa että loppunopeudessaIhan sama kaikki jää!
P.S. Sinällään olin Kiikalassa melko ihmeissäni. En ole edes koskaan nähny sua, ja sulla oli hirveet paineet "vittu jos häviän sulle" yms
- Ernie
Alastarossa oli sunnuntaina aivan mieletön myötätuuli, joka vaikutti niin paljon että street luokassa muutamat meni liian kovaa ja liian helposti. Ise ajoin niin varovaisesti että olisi pitänyt mennä yli kympin mutta silti aika oli 9.90
Harmittaa näin jälkikäteen että olisi voinut kokeilla omaa ennätystä semmoisella tuulella josko oltaisiin menty 9.7:n puolelle.
Harmittaa näin jälkikäteen että olisi voinut kokeilla omaa ennätystä semmoisella tuulella josko oltaisiin menty 9.7:n puolelle.
- Tylyttäjä
Hys hys, eihän tuollaista saa ääneen myöntääErnie kirjoitti:Alastarossa oli sunnuntaina aivan mieletön myötätuuli, joka vaikutti niin paljon että street luokassa muutamat meni liian kovaa ja liian helposti. Ise ajoin niin varovaisesti että olisi pitänyt mennä yli kympin mutta silti aika oli 9.90![]()
Jännä homma muuten, että Alastaron tunnetusti hyvällä radalla, liimattuna ja kammo myötätuulessa, ei pääse samoja aikoja kuin Porissa.. Eikä loppunopeuksia, vaikka on vissiin puhallellut takaa aika sopivasti.. Vaan eihän se joillekin merkkaa mitään, niille, joille on pääasia päästä leveilemään kovilla ajoillaan
Odottelen tässä parhaillaan, että tulee 20m/s myötätuuli jolloin käyn parantamassa teininä loikattua pituushyppytulostani 30v synttäreiden kunniaksi!
Ei silti, 9.2s aika on silti kova, vaikka sen ajais kuinka hyvällä pidolla tai kovassa myötätuulessa!
-
ruuvi
Kiihdyttelyssä lähdetään paikaltaan, ajetaan 1/4 mailia ja mitataan aika. On aivan sama missä se on ajettu, kunhan on paikaltaan lähdetty ja matka oikea. Muu on pelkää pelkkää selittelyä ja tarpeetonta. Paitsi tietysti gikserillä pitäisi ajat olla aina 8.xx s ja joutuu selittelemään miksi ei kuljeTylyttäjä kirjoitti:Hys hys, eihän tuollaista saa ääneen myöntääErnie kirjoitti:Alastarossa oli sunnuntaina aivan mieletön myötätuuli, joka vaikutti niin paljon että street luokassa muutamat meni liian kovaa ja liian helposti. Ise ajoin niin varovaisesti että olisi pitänyt mennä yli kympin mutta silti aika oli 9.90![]()
Harmittaa näin jälkikäteen että olisi voinut kokeilla omaa ennätystä semmoisella tuulella josko oltaisiin menty 9.7:n puolelle.Parempi vaan sanoa, että vehkeet meni niin **tusti ja kuski oli ihan liekeissä.
Jännä homma muuten, että Alastaron tunnetusti hyvällä radalla, liimattuna ja kammo myötätuulessa, ei pääse samoja aikoja kuin Porissa.. Eikä loppunopeuksia, vaikka on vissiin puhallellut takaa aika sopivasti.. Vaan eihän se joillekin merkkaa mitään, niille, joille on pääasia päästä leveilemään kovilla ajoillaan![]()
Odottelen tässä parhaillaan, että tulee 20m/s myötätuuli jolloin käyn parantamassa teininä loikattua pituushyppytulostani 30v synttäreiden kunniaksi!
Ei silti, 9.2s aika on silti kova, vaikka sen ajais kuinka hyvällä pidolla tai kovassa myötätuulessa!
- Tylyttäjä
Kiitti vinkistä! Ei tartte selitellä, kulkee sen minkä kulkee! Viimeksi sekin oli liikaa tuolle jumalaisen nopealle Kawasakilleruuvi kirjoitti:Kiihdyttelyssä lähdetään paikaltaan, ajetaan 1/4 mailia ja mitataan aika. On aivan sama missä se on ajettu, kunhan on paikaltaan lähdetty ja matka oikea. Muu on pelkää pelkkää selittelyä ja tarpeetonta. Paitsi tietysti gikserillä pitäisi ajat olla aina 8.xx s ja joutuu selittelemään miksi ei kuljeTylyttäjä kirjoitti:Hys hys, eihän tuollaista saa ääneen myöntääErnie kirjoitti:Alastarossa oli sunnuntaina aivan mieletön myötätuuli, joka vaikutti niin paljon että street luokassa muutamat meni liian kovaa ja liian helposti. Ise ajoin niin varovaisesti että olisi pitänyt mennä yli kympin mutta silti aika oli 9.90![]()
Harmittaa näin jälkikäteen että olisi voinut kokeilla omaa ennätystä semmoisella tuulella josko oltaisiin menty 9.7:n puolelle.Parempi vaan sanoa, että vehkeet meni niin **tusti ja kuski oli ihan liekeissä.
Jännä homma muuten, että Alastaron tunnetusti hyvällä radalla, liimattuna ja kammo myötätuulessa, ei pääse samoja aikoja kuin Porissa.. Eikä loppunopeuksia, vaikka on vissiin puhallellut takaa aika sopivasti.. Vaan eihän se joillekin merkkaa mitään, niille, joille on pääasia päästä leveilemään kovilla ajoillaan![]()
Ei silti, 9.2s aika on silti kova, vaikka sen ajais kuinka hyvällä pidolla tai kovassa myötätuulessa!![]()
-
MisterX
Niin paitsi jos rupeaa vaikuttamaan siltä että siellä oli joko lyhyempi 1/4maili kuin muualla tai jotain. Ihmisethän sielläkin on työskennelleet eli virheitä vois sattua. Huhu kertoo, että mm. Hyvinkäällä on näin päässyt aikoinaan käymään. Tiedä sitten?!ruuvi kirjoitti:Kiihdyttelyssä lähdetään paikaltaan, ajetaan 1/4 mailia ja mitataan aika. On aivan sama missä se on ajettu, kunhan on paikaltaan lähdetty ja matka oikea. Muu on pelkää pelkkää selittelyä ja tarpeetonta. Paitsi tietysti gikserillä pitäisi ajat olla aina 8.xx s ja joutuu selittelemään miksi ei kuljeTylyttäjä kirjoitti:Hys hys, eihän tuollaista saa ääneen myöntääErnie kirjoitti:Alastarossa oli sunnuntaina aivan mieletön myötätuuli, joka vaikutti niin paljon että street luokassa muutamat meni liian kovaa ja liian helposti. Ise ajoin niin varovaisesti että olisi pitänyt mennä yli kympin mutta silti aika oli 9.90![]()
Ei silti, 9.2s aika on silti kova, vaikka sen ajais kuinka hyvällä pidolla tai kovassa myötätuulessa!![]()
-
gasgas
Aamun ekaan lähtöön sattui vielä mittari näyttämään 0,02 promillea ja sen takia piti vähän passata, toiseen lähtöön kyllä pääsin ja siinä aika taisi olla 9,48 ja loppuja 252, sieltä kaaviostahan putosi sunnutain ekan lähdön jälkeen busa ja kikseri pois sen takia kun tappokatkaisija ei toiminut, niin eihän sinne jäänyt kuin kaksi pyörää ja niistäkin minä olin se häviäjä.Läski kirjoitti:Kovaa on menty, hyviä aikoja!![]()
Mites toi sunnuntai kun mä kattelin että kaavio oli jäänyt väliin (vai katsoinko väärin, etkö sä ajanut nimenomaan sillä Kawalla?), menikö tekniikka?
Sanokaa nyt joku tolle nypyttäjälle että on hiljaa ainakin ensi kesään asti, jos joku täällä tosissaan ottaa niin kyllä se on nypyttäjä, mulle on ihan sama miten kulkee pääasia että KAIKKI JÄÄ!
- Tylyttäjä
Sen voi sanoa, että hyvin suhun uppoaa provotgasgas kirjoitti:Aamun ekaan lähtöön sattui vielä mittari näyttämään 0,02 promillea ja sen takia piti vähän passata, toiseen lähtöön kyllä pääsin ja siinä aika taisi olla 9,48 ja loppuja 252, sieltä kaaviostahan putosi sunnutain ekan lähdön jälkeen busa ja kikseri pois sen takia kun tappokatkaisija ei toiminut, niin eihän sinne jäänyt kuin kaksi pyörää ja niistäkin minä olin se häviäjä.Läski kirjoitti:Kovaa on menty, hyviä aikoja!![]()
Mites toi sunnuntai kun mä kattelin että kaavio oli jäänyt väliin (vai katsoinko väärin, etkö sä ajanut nimenomaan sillä Kawalla?), menikö tekniikka?
Sanokaa nyt joku tolle nypyttäjälle että on hiljaa ainakin ensi kesään asti, jos joku täällä tosissaan ottaa niin kyllä se on nypyttäjä, mulle on ihan sama miten kulkee pääasia että KAIKKI JÄÄ!![]()
Kyllä teikäläinen oli Kiikalassa pirun huolissaan siitä, että jos jäät mulle
Onneks sentään sait eliminaattorissa paremmat reaktiot, että kehtasit varmaan jotain sanoa sille meidän yhteiselle tutulle, eli sun duunikaverilles(?)
Ei se hei ole niin vakavaa, joskus kulkee ja joskus ei. Olosuhteet on joskus hyvät ja joskus ei. Kiikalassa silloin ei Kawa kulkenut, ainoo kerta kun ollaan samalla radalla ajettu
Heh heh, katotaas miten provo uppoaa tällä kertaa..
- Ernie
...kaikki jää
Uho kohdillaan
mutta niin se pitääkin olla, ei niistä hommista muuten mitään tule.
Itsekullakin on lämpöä sen verran päällä että pitäisi päästä vielä kerran syksyllä vetää vartin. On se vaan niin perkeleen hienoa, kulkee kovaa tai ei.
Ensi kaudella omalla kalustolla mennään 8:n puolelle, ainakin on tavoitteita
Itsekullakin on lämpöä sen verran päällä että pitäisi päästä vielä kerran syksyllä vetää vartin. On se vaan niin perkeleen hienoa, kulkee kovaa tai ei.
Ensi kaudella omalla kalustolla mennään 8:n puolelle, ainakin on tavoitteita
- LEQ
- Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
- Viesti:
- Tylyttäjä