Paimenpelto Overdrivella kirjoitti:On se suuri ja mahtava tuo meidän mopomiesten kattojärjestö, harrastus täytyy saada loppumaan keinolla millä hyvänsä. Kattojärjestön vaatimukset onkin tavoittanut suurimman osan järjestäjistä ja nyt oli sitten Kiikalan vuoro. Tiedän, että asiasta on vääntänyt useampikin kilpailun järjestäjä vuosien mittaan, mutta kohtuuratkaisua on ollut mahdoton saada. Joka tapauksessa olen tulossa kostoksi ajamaan Street Man lähtöjä mopolla yleisön vastustuksesta huolimatta. Kuulun ilmeisesti siihen reikäpäiksi nimitettyyn joukkoon, koska pyörä ei ole todella erikoinen vaan päivittäisessä käytössä oleva GSX-R. Sellaisen vinkin antaisin turhautuneille katsojille, että vaikka se ei näytä miltään, niin kannattais kokeilla ajaa em. kaltaisella laitteella 9,3 aika ja todeta, että tämähän on aika kivaa!!
Lainaus on siis tuolta OD foorumilta, mutta siirsin sen tänne kun ehkä mopojen osalta tää on kumminkin parempi paikka asiasta keskustella. Sanokaas nyt sitten joku mua viisaampi, jotta jos oikeesti kattojärjestö hiekoittaa mahdollisuutta ajaa prätkillä ihan luokittain kilpaa tälläisissä tapahtumissa, niin kenen etu se sitten on? Puhutaanko kattojärjestönä sitten tosta FDBA:sta vai mistä?
Tapahtuuko tuollaista ihan oikeasti vai onko tää taas asioiden väärin ymmärrystä.
mä nyt en muutenkaan mistään mitään tiedä, mutta jos tälläistä tapahtuu ihan oikeasti, niin kyllä olisi mietintämyssyn päähänvetoa nyt sitten tarjolla ja oikein urakalla.
Väistämättä tulee mieleen vuosien vuosien takaa kun tuo rokkiralli aloitti toimintansa. Vierestä asiaa paljon seuranneena ja monia kavereita tuolta tuntevana, voisi sanoa että ikinä ei olisi uskonut kuinka paljon AKK halusi sitä hiekkaa heittää tuon toiminnan rattaisiin, eikä pelkästään vaan halunnut heittää vaan heitti ja ei pelkällä ämpärillä. Niin siitä silti tuo rokkiralli selvisi ja harrastajamäärät on suurempia kuin vaikka jokkiksessa.