Tämähän johtui varmaan siitä, että olit kipeä tai jms...Rottweiler kirjoitti:ite olin kyl niin huonos kuosis ettei ois pystyny tekee mitää.
Alkoholilla tuskin osuutta asiaan...
eipä mittääRottweiler kirjoitti:Kiitoksia Dae_ eilisest kasaus avusta, ite olin kyl niin huonos kuosis ettei ois pystyny tekee mitää.
just ja just jakso vittuilla teille koko ajan ettei tost mitää tu![]()
Anna nyt vaan sen mopon odotella parempia kelejä, mihinkä tässä kiire valmiissa maailmassaRottweiler kirjoitti:Ja tänään oltiin ojassa mopolla![]()
Kertoilen vaikka huomenna lisää kun rallatus lakkaa![]()

No joo, taidan tuntea itseni liiankin hyvinHenkkaRR kirjoitti:Aloin muistelemaan, että eikös tämä samin rojekti pitänyt olla "viikonlopussa vaitteri"Nyt siellä tuskaillaan undereita ja käännellään putkia!! Palaahan nyt äkkiä alkuperäisiin suunnitelmiin, niin ehditään jossain vaiheessa ajelemaankin
![]()
mieli olis tehnyt tänään käydä, mutta sen verran on piano kesken että väliin jäi... Ajoitko RC8?HenkkaRR kirjoitti:Onkos muut jo käyny kokeileen 08-vuoden laatupyörät?![]()
Nonni.Rottweiler kirjoitti:Ja tänään oltiin ojassa mopolla![]()
Rottweiler kirjoitti:Nonni.Rottweiler kirjoitti:Ja tänään oltiin ojassa mopolla![]()
Elikkäs sattui semmosta että kurvailin mopolla tuossa paikkakunnan pääkaupunki alueella ja ajelin yhden kuorma-auton perässä niin EIKUN se ajaa jotain 40kmh edellä ja ohjustaa tien oikeaan laitaan, itse hakeuduin (noin 60kmh) keskiviivan tuntumaan ja ajattelin että sehän kurvaa toho linkkupysäkille. VAAN ei, kuorkki vetää yht.äkkiä siitä edestä tiukan vasurin ilman vilkkua kääntyäkseen vasemmalle johinkin pihaan, minä jo rinnalla ja juuri kun olin kohdalla niin se veti jarrut lukkoon (onneksi) pysähtyen vasemman kaistan puoleen väliin, ite ei ehtiny tekee mitään paitsi paniikin omainen väistöliike, ja siitä sitten ojaan (tien vasemmalle puolelle luonnollisesti) oikea käsi hipoen kuormurin vasenta etukulmaa (oikeesti ilman lapin lisää)![]()
Noo sitten parkkiin pariksi minuutiksi ja kuskin juttusille, oli aika täpinät pinnassa ja adrenaliini kuohui niin että ei oikein saannu mitään sanotuks muuta kun että olipas lähellä yms. sekavaa sanailua...
Jälkeenpäin mietittyäni tilannetta niin olisi ollut kiva syöttää ko. kuskille parit peilit ja muutamat vilkut kaupan päälle...
No nurin ei menty eikä mitään sen suurempia vammoja tullut kun että viime yö meni melkein ilman unta....
(tilanne muistutti lähes tulkoon tapausta mikä tapahtui muutama vuosi sitten tuossa "tehtaan" portilla jossa tuttu mopokuski menehtyi välittömästi)
Muistakaahan toverit että varsinkin keväällä autoilijat eivät huomaa välttämättä mopoja, (tuskin koskaan huomaavat) olkaahan tarkkana ! ! !
ps.![]()
![]()
Kumit katuun ja kusipäitä turpaan.![]()
Tuuri käytetty, ei enää kannataenriikke kirjoitti:laita ihmeessä viikonlopuksi lotto vetämään!Rottweiler kirjoitti:Joo kyllä tossa sellanen tuuri oli kohdallaan että saatana toista ei varmasti enää tule...M.A.D KUUSAA kirjoitti:onneksi sulla oli tuuria mukana. olisi voinut käydä pahasti. ps nimittäin kokemusta on ja siitä tulee pahaa jälkeä.
Mietiskelinki silloin, että onkohan pudotus entisestä vähän liian kova, jos tämän kesän pyörään on vain heitetty suora tanko ja derpin maski!serious-sam kirjoitti:Enhän mä kehtaa ajella jos ei se näytä just mun näköseltä...
Joo, tottakai! Ainut pyörä, millä kehtasin ajella 2:sella alkavia nopeuksia. Sillä pääsee nakujen jälkeen vähän perkeleen kovaa, alusta on mahtava. Silti hauskempana pidin esim. 990SM:ää. Ranteet kiittää pystyä ajoasentoa ja keula nousee. Kolmosellakin tulee niin helposti kaasulla ylös...serious-sam kirjoitti:Ajoitko RC8?