Katos, en oo kyl sua sillon bongannu, tosin en juuri mitään muutakaanGertMüller kirjoitti:Delon bongattu pules nii hyväs hapes, etten moikkaamaankaan kehdannu![]()
Salo
- Jri
-
handes
- Jri
- GertMüller
- GertMüller
Pistetään nyt tänne, vaikka melkein pernarillakin vois puida läpi...
Mut mites nyt on Salolaisten osallistuminen tuonne Smashiin?
Mulla ei mopo tule kuntoon, kun en mitään sille tee, mutta onhan tuo yamaha ajokunnossa... Taitaa kesäloma loppua tuolloin, niin olisi se mukava lopetus lomalle mennä käymään. Ja mukavampi olis porukalla ajaa ihan täältä asti, ja takaisin...
Eli kuka lähdössä, ja kuinka suurella todennäköisyydellä?
Mulla ei mopo tule kuntoon, kun en mitään sille tee, mutta onhan tuo yamaha ajokunnossa... Taitaa kesäloma loppua tuolloin, niin olisi se mukava lopetus lomalle mennä käymään. Ja mukavampi olis porukalla ajaa ihan täältä asti, ja takaisin...
-Unknown Fighters SFC-
- Jri
GertMüller kirjoitti:Pistetään nyt tänne, vaikka melkein pernarillakin vois puida läpi...
Oletetaan että blade on ajokunnossa sillon niin mukana ollaan. Osuu sopivasti kesäloman puoleen väliinkin viel.
- Mozze
Olipahan perhanan mukavat mutkapätkät! Mulleri piti sopivaa tahtia kärjessä, kumi sauhus, keulat keveni ja väliajoilla sopivan väsynyttä läppää... Eipä perjantai iltaa voi paljon paremmin viettää...
MUTTA MIKÄ SAATANAN PRAPRÖPRÖPRÄPÄLÄLÄRÄPÄRÄ siellä horisontissa oikein kaikui kun lähditte takas saloa kohti... Pitääkö jri:n blade tommosta kapellia aina? Olin meinaan ihan varma et kohta joku soittaa hinaamaan vehkeet talliin
MUTTA MIKÄ SAATANAN PRAPRÖPRÖPRÄPÄLÄLÄRÄPÄRÄ siellä horisontissa oikein kaikui kun lähditte takas saloa kohti... Pitääkö jri:n blade tommosta kapellia aina? Olin meinaan ihan varma et kohta joku soittaa hinaamaan vehkeet talliin
- Jri
Mozze kirjoitti:Olipahan perhanan mukavat mutkapätkät! Mulleri piti sopivaa tahtia kärjessä, kumi sauhus, keulat keveni ja väliajoilla sopivan väsynyttä läppää... Eipä perjantai iltaa voi paljon paremmin viettää...
MUTTA MIKÄ SAATANAN PRAPRÖPRÖPRÄPÄLÄLÄRÄPÄRÄ siellä horisontissa oikein kaikui kun lähditte takas saloa kohti... Pitääkö jri:n blade tommosta kapellia aina? Olin meinaan ihan varma et kohta joku soittaa hinaamaan vehkeet talliin![]()
![]()
![]()
Yks hyvä lisäselitys miks tulin vikana letkassa koko ajan
- GertMüller
Joo, näitä iltoja lisää!!!Mozze kirjoitti:Olipahan perhanan mukavat mutkapätkät! Mulleri piti sopivaa tahtia kärjessä, kumi sauhus, keulat keveni ja väliajoilla sopivan väsynyttä läppää... Eipä perjantai iltaa voi paljon paremmin viettää...
MUTTA MIKÄ SAATANAN PRAPRÖPRÖPRÄPÄLÄLÄRÄPÄRÄ siellä horisontissa oikein kaikui kun lähditte takas saloa kohti... Pitääkö jri:n blade tommosta kapellia aina? Olin meinaan ihan varma et kohta joku soittaa hinaamaan vehkeet talliin![]()
![]()
![]()
Onneks sentää handen bugi tippus syvälammenmäen highspeed-testissä, niin päästiin vähän korjailemaan jotain matkalla
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
Mikäs täällä Salossa nyt oikein on meno? Tuntuu, että joutuu mopo ja piikkijätkistä hakemaan seuraa, jos haluaisi sutia ja leikkiä tässä nurkissa...
Ei ole meinaan ihan hetkeen uusia naamojakaan ilmestynyt? Päinvastoin esim. Delon on hävinnyt kokonaan katukuvasta... Konna ja Panu jo aikaisemmin...
58000 ihmistä, ja 4 pyörää... Aika pieni prosentti...
Syökää paskaa homot T:Smokie
Ei ole meinaan ihan hetkeen uusia naamojakaan ilmestynyt? Päinvastoin esim. Delon on hävinnyt kokonaan katukuvasta... Konna ja Panu jo aikaisemmin...
58000 ihmistä, ja 4 pyörää... Aika pieni prosentti...
Syökää paskaa homot T:Smokie
-Unknown Fighters SFC-
- Jri