Innolla odottaen, vituttaa jälkeenpäin ku ite ei päässy paikalle. Noh, kerkeehän sitä. Helvetin hienoa että joku jaksaa väsätä näitä videoita!Juubelii kirjoitti:hyvää kannattaa aina odottaaKeikki kirjoitti:Samaa kysyisin itsekkin?squide kirjoitti:missäs vaiheessa se juubelin video on![]()
![]()
![]()
kävi tosiaa työkomennus tampereelle ni en oo päässy tekee loppuun tuota.. tänään onkin hyvää aikaa töiden jälkeen!
ps. hyvässä vaiheessa on!
WRC:n vesijärven ympäri, huom! VARAPÄIVÄ SU 12.9-10!!!!!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
jefffe
- core82
Joko joko joko???Juubelii kirjoitti:hyvää kannattaa aina odottaaKeikki kirjoitti:Samaa kysyisin itsekkin?squide kirjoitti:missäs vaiheessa se juubelin video on![]()
![]()
![]()
kävi tosiaa työkomennus tampereelle ni en oo päässy tekee loppuun tuota.. tänään onkin hyvää aikaa töiden jälkeen!
ps. hyvässä vaiheessa on!
- lanehead
core82 kirjoitti:Joko joko joko???Juubelii kirjoitti:hyvää kannattaa aina odottaaKeikki kirjoitti: Samaa kysyisin itsekkin?![]()
ps. hyvässä vaiheessa on!![]()
hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!
- SHAPE OF COLOUR -
- core82
Todella epäreilua..lanehead kirjoitti:hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!core82 kirjoitti:Joko joko joko???Juubelii kirjoitti: hyvää kannattaa aina odottaa![]()
ps. hyvässä vaiheessa on!![]()
![]()
- serious-sam
Mä komppaan kyllä corea...core82 kirjoitti:Todella epäreilua..lanehead kirjoitti: hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!![]()
![]()
Perkele varmaan puolet matskusta on meikän kameralta ja 99% esillä olevista kuvistakin, niin ei vilaustakaan koko pätkästä
Viddu, eikä paljon tarvi mun moposta kilpeä peittää
-
HenkkaRR
- lanehead
saatanan mulkut !!! mutta joo ton GOpron kanssa sähläys oli ihan maksimaalista noilla muutamilla ajoreissuilla mukaanlukien toi vesijärvireissu.. juubeli kuvas yhden ajoreissun koko ajan omaa mittaristoaan !!HenkkaRR kirjoitti:hähää, mepä ollaanki kaikki painettu sun mutsiilanehead kirjoitti:hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!![]()
...ei kylläkään saatu mitään videolle, ku goproo meni stoppiin just ku ois pitäny mennä recciin![]()
- SHAPE OF COLOUR -
- Juubelii
se oli tähdätty tankkiin! eli kuvasin tissejä koko matkan! jäipä jotain näkemisen arvosta ainakin videolle!!!lanehead kirjoitti:saatanan mulkut !!! mutta joo ton GOpron kanssa sähläys oli ihan maksimaalista noilla muutamilla ajoreissuilla mukaanlukien toi vesijärvireissu.. juubeli kuvas yhden ajoreissun koko ajan omaa mittaristoaan !!HenkkaRR kirjoitti:hähää, mepä ollaanki kaikki painettu sun mutsiilanehead kirjoitti:hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!![]()
...ei kylläkään saatu mitään videolle, ku goproo meni stoppiin just ku ois pitäny mennä recciin![]()
![]()
ps. videosta 75% jo kilvet peitossa \o/ jos oisin oikein ahkera ni voisin saada jo tänään nettiin tuon!!
- Juubelii
- core82
Juubelii kirjoitti:tossa oli ideaa! sitku video valmiina ni panttaisin sitä!HenkkaRR kirjoitti:Anna mennä, anna mennäJuubelii kirjoitti:jos oisin oikein ahkera ni voisin saada jo tänään nettiin tuon!!![]()
Tai sitten vaan pidät jengiä vielä muutaman päivän jännityksessä![]()
![]()
Aaargh.. Tulen kohta koti käynnille jos ei videota rupee tuleen..
- Pikkurosvo
- Spy
Olitsääkin siellä?Pikkurosvo kirjoitti:kahesti... ja kerran teijän faijaaHenkkaRR kirjoitti:hähää, mepä ollaanki kaikki painettu sun mutsii...lanehead kirjoitti:hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!![]()
![]()
Voi veljet!