Ilmaboxi helvettiin, pelaako?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 1081
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Homo'O'sohva
Ilmaboxi helvettiin, pelaako?
Eli, saako alipainekaasarit pelittämään jos poistaa orkkis ilmanputsarikotelon?
jos löytyy kokemuksia niin kertokaa ihmeessä.
pyörä on gsx-rw.
jos löytyy kokemuksia niin kertokaa ihmeessä.
pyörä on gsx-rw.
- WALTSU
- Viestit: 649
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: ei pakollinen
- Viesti:
Itse irroitin viimekesänä ilmanputsarista ne 20cm letkut pois.... (josta ilma tuloo sisään)... Kyllä kuullosti kaasuttaessa että norsu niistäis tankin alla.... Niin hirveet imuäänet tuli jo sillä... eikä se ollut mitään kaunista kuunneltavaa?
Eikä se kyllä mihinkään mennytkään? En olisi koskaan uskonut että putsariin tulevilla letkuilla on niin paljon merkitystä?
saatika sitten koko putsari.
Eikä se kyllä mihinkään mennytkään? En olisi koskaan uskonut että putsariin tulevilla letkuilla on niin paljon merkitystä?
saatika sitten koko putsari.
- Kamasa tool
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Maalis 30, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: B-Bird
- Viesti:
-
- Viestit: 421
- Liittynyt: Ma Syys 17, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: 675 Daytona kadulle, K5 radalle ja GSXRi naftassa.
GSXR1100 1992
Laitettiin Arrowin kokoputki, 40mm orkkiskaasareihin pääsuuttimeksi 145, filttereiksi K&N:n 2-1:een putsarit. Ilmanputsarin puolelta ruuvattiin lisäilmasuutin(?) pois, reikään kierre ja kierteeseen top-ruuvi. Toimii kuin VR:n mukavuuslaitos koko kierrosalueella.
- hessu75
- Viestit: 552
- Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki ZX14 2008
- Viesti:
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 12:00 am
Alipaineisista...
Niin, lisäyksenä vielä kunnioitettavan "Herra Sradderin" muuten täydelliseen selontekoon; tukimme 5mm pidätinruuvilla sen kiinteän ilmasuutinrei'än...
Hyviä kokemuksia tuli jopa +160# suuttimilla...
HUOM! Skeletor ja kumppanit: kaks'yhteen putsareilla (K&N / BMC) alipaineiset 40mm BST Mikunit toimii erinomaisesti, SE ON PENKISSÄ JA (PERSEELLÄ) TODETTU FAKTA...
Ikävä kyllä, aiheen aloittaneen henkilön vesipelistä ei ole kokemuksia...
Uskon kylläkin samojen toimenpiteiden soveltamisen, auttavan oikeaan suuntaan, myös kyseisessä variaatiossa...
T: pee
Hyviä kokemuksia tuli jopa +160# suuttimilla...
HUOM! Skeletor ja kumppanit: kaks'yhteen putsareilla (K&N / BMC) alipaineiset 40mm BST Mikunit toimii erinomaisesti, SE ON PENKISSÄ JA (PERSEELLÄ) TODETTU FAKTA...
Ikävä kyllä, aiheen aloittaneen henkilön vesipelistä ei ole kokemuksia...
Uskon kylläkin samojen toimenpiteiden soveltamisen, auttavan oikeaan suuntaan, myös kyseisessä variaatiossa...
T: pee
-
- Viestit: 1081
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Homo'O'sohva
- Ghostrider
- Viestit: 608
- Liittynyt: Ti Loka 02, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: 10R+10R+10R+525+KLX
CVK:than on ihan normi alipainekaasarit, eli samat ohjeet pätee käsittääkseni kuin mihin tahansa muihinkin alipainekaasareihin, ainakin noin pääpiirteittäin.hessu75 kirjoitti:Mites on näiden luistikaasareiden laita. Esim. Keihin CVK?
Ois tarkoitus ottaa orkkiskotelo poies ja pistää erillisputsarit. Suutinsatsi on listalla.
Onko siellä yleensä jotain "snorkkeleita", joita pitää tukkia tai vastaavaa?
Ei ole vielä peli palasina, ei voi vielä sanoa tarkkaan...
-H-
- F@zer1
- Viestit: 151
- Liittynyt: Ma Maalis 24, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: musta peto
säädöt
sradder kirjoitti:Laitettiin Arrowin kokoputki, 40mm orkkiskaasareihin pääsuuttimeksi 145, filttereiksi K&N:n 2-1:een putsarit. Ilmanputsarin puolelta ruuvattiin lisäilmasuutin(?) pois, reikään kierre ja kierteeseen top-ruuvi. Toimii kuin VR:n mukavuuslaitos koko kierrosalueella.
Kuinka toimii aivan alakierroksilla esim:1/4 startissa????ja lähes heti torvi nurin?
Pitikö bensan pintoihin koskea???
....No mitä SITTEN
Viikon aforismi: Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin
sutenööri se vitut välittää.
Viikon aforismi: Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin
sutenööri se vitut välittää.
-
- Viestit: 571
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2004 1:00 am
eli eli.. olen kuullut ja tiedän myös tapauksen näistä kaks yhteen putsareista että niillä on saatu riittävä vakuumi että sliidit pysyy katossa ja peli toimii mutta jaksan silti väittää että että alkuperäinen tai sen tapainen kotelo on paras.
allekirjoittanut on yrittäny vaikka mitä kaiken maailman kiihdytys suppiloista erinlaisiin putsareihin ja lopputulos oli se että orkkis kotelolla tuli paras tulos.
allekirjoittanut on yrittäny vaikka mitä kaiken maailman kiihdytys suppiloista erinlaisiin putsareihin ja lopputulos oli se että orkkis kotelolla tuli paras tulos.
-
- Viestit: 1081
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Homo'O'sohva
joo, kylhän se parhaiten toimii ton kotelon kanssa, toi ilmaboxihan tuo paukkua lisää jollekkin kierroksille verrattuna erillis filsuihin.
se on vaan niin saatanan ruma ettei sitä viittis tonne jättää.
eikä budjetti oikein kestäis noita suoravetosia, tohon vesipeliin niitä ei löydykkään ihan joka nurkalta.
se on vaan niin saatanan ruma ettei sitä viittis tonne jättää.
eikä budjetti oikein kestäis noita suoravetosia, tohon vesipeliin niitä ei löydykkään ihan joka nurkalta.
-
- Viestit: 78
- Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 12:00 am
-87 1052cc GSX-R kyseessä ja tarkoitus jättää ilmaboksi pois.
Ajattelin että tuosta alkuperäisestä boksista irroittaa nuo imutorvet ja niiden päälle vaahtomuovisukat. Laitimmaisille pytyille vaan ovat varmaan puolet lyhyemmät mikä varmaankin on tarkkaan laskettu että boksin kans ilma kulkee tasaisesti.
Olisiko siis syytä tehdäkin jokaiselle yhtäpitkä kiihdytyssuppilo ja otanko pituudesta mallia alkuperäisistä vai onko joku laskenut ja kokeillut toimivamman pituuden?
Kaasareissa (vakiot 34mm alipaine mikunit) ei näytä olevan kuin yksi "ilmasuutinreikä". Onko porukka tukkinut näissäkin kaasareissa?
Ajattelin että tuosta alkuperäisestä boksista irroittaa nuo imutorvet ja niiden päälle vaahtomuovisukat. Laitimmaisille pytyille vaan ovat varmaan puolet lyhyemmät mikä varmaankin on tarkkaan laskettu että boksin kans ilma kulkee tasaisesti.
Olisiko siis syytä tehdäkin jokaiselle yhtäpitkä kiihdytyssuppilo ja otanko pituudesta mallia alkuperäisistä vai onko joku laskenut ja kokeillut toimivamman pituuden?
Kaasareissa (vakiot 34mm alipaine mikunit) ei näytä olevan kuin yksi "ilmasuutinreikä". Onko porukka tukkinut näissäkin kaasareissa?
Suzuki GS500M Katana -81
Suzuki TL1000S -98
EX:
Suzuki Intruder 1400 -88
Suzuki GSX-R1100 -87
Suzuki GSX1100EF -85
Honda CBR600F Sport -03
Honda VF1100C Magna V65 -83
Suzuki TL1000S -98
EX:
Suzuki Intruder 1400 -88
Suzuki GSX-R1100 -87
Suzuki GSX1100EF -85
Honda CBR600F Sport -03
Honda VF1100C Magna V65 -83