Ilmaboxi helvettiin, pelaako?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

storbacka
Viestit: 1081
Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Homo'O'sohva

Ilmaboxi helvettiin, pelaako?

Viesti Kirjoittaja storbacka » Ke Joulu 22, 2004 11:37 pm

Eli, saako alipainekaasarit pelittämään jos poistaa orkkis ilmanputsarikotelon?

jos löytyy kokemuksia niin kertokaa ihmeessä.

pyörä on gsx-rw.

r
Viestit: 128
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2004 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja r » Ke Joulu 22, 2004 11:49 pm

kuulemma huolellisella(pitkällä)säätämisellä pelaa, mut ei se taida helppoa olla.

kokeilepa hakua,muistelisin et ois ollu juttua......

Avatar
Tylyttäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: Ke Marras 21, 2001 1:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1070 K5

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » To Joulu 23, 2004 12:04 am

No saahan sen toimii, mut kiihdytyssuppilot pitää olla! Moni munaa just siinä, että heittää nekin helvettiin ja sit teippailee putsareita umpeen...

Avatar
WALTSU
Viestit: 649
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: ei pakollinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WALTSU » Su Joulu 26, 2004 9:57 am

Itse irroitin viimekesänä ilmanputsarista ne 20cm letkut pois.... (josta ilma tuloo sisään)... Kyllä kuullosti kaasuttaessa että norsu niistäis tankin alla.... Niin hirveet imuäänet tuli jo sillä... eikä se ollut mitään kaunista kuunneltavaa?

Eikä se kyllä mihinkään mennytkään? En olisi koskaan uskonut että putsariin tulevilla letkuilla on niin paljon merkitystä?

saatika sitten koko putsari.

skeletorR
Viestit: 571
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja skeletorR » Su Joulu 26, 2004 4:51 pm

ei ne alipainekaasarit toimi ilman koteloa täydellisesti vaikka mitä tekis ja se on fakta

Avatar
Kamasa tool
Viestit: 431
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2004 12:00 am
Paikkakunta: B-Bird
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kamasa tool » Su Joulu 26, 2004 5:32 pm

Skeletor on tehnyt kaikki mahdolliset kokeet ja pari mahdotonta asian tiimoilta... Uskokaa miestä.

Ei muuta kuin suoravedot tilalle jos imuääniä kaipaa...

Ne on race...

Tiedän muuten yhdet mitkä saattais olla myynnissä ,kun omistaja luulee olevansa rahan tarpeessa...

sradder
Viestit: 421
Liittynyt: Ma Syys 17, 2001 12:00 am
Paikkakunta: 675 Daytona kadulle, K5 radalle ja GSXRi naftassa.

GSXR1100 1992

Viesti Kirjoittaja sradder » Su Joulu 26, 2004 10:15 pm

Laitettiin Arrowin kokoputki, 40mm orkkiskaasareihin pääsuuttimeksi 145, filttereiksi K&N:n 2-1:een putsarit. Ilmanputsarin puolelta ruuvattiin lisäilmasuutin(?) pois, reikään kierre ja kierteeseen top-ruuvi. Toimii kuin VR:n mukavuuslaitos koko kierrosalueella.

Avatar
hessu75
Viestit: 552
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Kawasaki ZX14 2008
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 » Ma Joulu 27, 2004 12:35 pm

Mites on näiden luistikaasareiden laita. Esim. Keihin CVK?

Ois tarkoitus ottaa orkkiskotelo poies ja pistää erillisputsarit. Suutinsatsi on listalla.

Onko siellä yleensä jotain "snorkkeleita", joita pitää tukkia tai vastaavaa?

Ei ole vielä peli palasina, ei voi vielä sanoa tarkkaan...

-H-

pee
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 12:00 am

Alipaineisista...

Viesti Kirjoittaja pee » Ma Joulu 27, 2004 3:26 pm

Niin, lisäyksenä vielä kunnioitettavan "Herra Sradderin" muuten täydelliseen selontekoon; tukimme 5mm pidätinruuvilla sen kiinteän ilmasuutinrei'än...
Hyviä kokemuksia tuli jopa +160# suuttimilla...


HUOM! Skeletor ja kumppanit: kaks'yhteen putsareilla (K&N / BMC) alipaineiset 40mm BST Mikunit toimii erinomaisesti, SE ON PENKISSÄ JA (PERSEELLÄ) TODETTU FAKTA...

Ikävä kyllä, aiheen aloittaneen henkilön vesipelistä ei ole kokemuksia...
Uskon kylläkin samojen toimenpiteiden soveltamisen, auttavan oikeaan suuntaan, myös kyseisessä variaatiossa...

T: pee

storbacka
Viestit: 1081
Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Homo'O'sohva

Viesti Kirjoittaja storbacka » Ma Joulu 27, 2004 3:41 pm

tarkotatko sitä ilmasuutinta josta menee kanava suutin putken ympärille. vai toista kanavaa mikä on yhteydessä tyhjäkäynti piiriin?

oliko putsareiden lisäksi jotkut kiihytyssuppilot?
menasin ite että jos jättäis noi kumiset orkkis suppilot kiinni.

minkäs tyylisiä noi ongelmat on yleensä ollu?

Avatar
Ghostrider
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Loka 02, 2001 12:00 am
Paikkakunta: 10R+10R+10R+525+KLX

Viesti Kirjoittaja Ghostrider » Ma Joulu 27, 2004 5:11 pm

hessu75 kirjoitti:Mites on näiden luistikaasareiden laita. Esim. Keihin CVK?

Ois tarkoitus ottaa orkkiskotelo poies ja pistää erillisputsarit. Suutinsatsi on listalla.

Onko siellä yleensä jotain "snorkkeleita", joita pitää tukkia tai vastaavaa?

Ei ole vielä peli palasina, ei voi vielä sanoa tarkkaan...

-H-
CVK:than on ihan normi alipainekaasarit, eli samat ohjeet pätee käsittääkseni kuin mihin tahansa muihinkin alipainekaasareihin, ainakin noin pääpiirteittäin.

Avatar
F@zer1
Viestit: 151
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2003 1:00 am
Paikkakunta: musta peto

säädöt

Viesti Kirjoittaja F@zer1 » Ma Joulu 27, 2004 5:24 pm

sradder kirjoitti:Laitettiin Arrowin kokoputki, 40mm orkkiskaasareihin pääsuuttimeksi 145, filttereiksi K&N:n 2-1:een putsarit. Ilmanputsarin puolelta ruuvattiin lisäilmasuutin(?) pois, reikään kierre ja kierteeseen top-ruuvi. Toimii kuin VR:n mukavuuslaitos koko kierrosalueella.

Kuinka toimii aivan alakierroksilla esim:1/4 startissa????ja lähes heti torvi nurin?
Pitikö bensan pintoihin koskea???
....No mitä SITTEN

Viikon aforismi: Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin
sutenööri se vitut välittää.

skeletorR
Viestit: 571
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja skeletorR » Ti Joulu 28, 2004 12:12 am

eli eli.. olen kuullut ja tiedän myös tapauksen näistä kaks yhteen putsareista että niillä on saatu riittävä vakuumi että sliidit pysyy katossa ja peli toimii mutta jaksan silti väittää että että alkuperäinen tai sen tapainen kotelo on paras.
allekirjoittanut on yrittäny vaikka mitä kaiken maailman kiihdytys suppiloista erinlaisiin putsareihin ja lopputulos oli se että orkkis kotelolla tuli paras tulos.

storbacka
Viestit: 1081
Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Homo'O'sohva

Viesti Kirjoittaja storbacka » Ti Joulu 28, 2004 12:33 am

joo, kylhän se parhaiten toimii ton kotelon kanssa, toi ilmaboxihan tuo paukkua lisää jollekkin kierroksille verrattuna erillis filsuihin.

se on vaan niin saatanan ruma ettei sitä viittis tonne jättää.

eikä budjetti oikein kestäis noita suoravetosia, tohon vesipeliin niitä ei löydykkään ihan joka nurkalta.

Pasi_K
Viestit: 78
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Pasi_K » Ma Huhti 18, 2011 4:29 pm

-87 1052cc GSX-R kyseessä ja tarkoitus jättää ilmaboksi pois.

Ajattelin että tuosta alkuperäisestä boksista irroittaa nuo imutorvet ja niiden päälle vaahtomuovisukat. Laitimmaisille pytyille vaan ovat varmaan puolet lyhyemmät mikä varmaankin on tarkkaan laskettu että boksin kans ilma kulkee tasaisesti.

Olisiko siis syytä tehdäkin jokaiselle yhtäpitkä kiihdytyssuppilo ja otanko pituudesta mallia alkuperäisistä vai onko joku laskenut ja kokeillut toimivamman pituuden?

Kaasareissa (vakiot 34mm alipaine mikunit) ei näytä olevan kuin yksi "ilmasuutinreikä". Onko porukka tukkinut näissäkin kaasareissa?
Suzuki GS500M Katana -81
Suzuki TL1000S -98

EX:
Suzuki Intruder 1400 -88
Suzuki GSX-R1100 -87
Suzuki GSX1100EF -85
Honda CBR600F Sport -03
Honda VF1100C Magna V65 -83

Vastaa Viestiin