vanha mopo myyty ja uus pitäis saada tilalle. tellua miettiny
rotary damper? joku oli myyntipalstalla laittanu öhlinsin, pärjaakö ilman?
kokemuksia...
kokemuksia tl 1000 s
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
jalou78
- jaket
joo mää oon se myyjä, vastaisin itse, että meneehän se pyörä eteenpäin sillä vakioiskarilla, mutta on kuin jäykkäperäisellä ajaisi. Lisäksi rotary painaa reilun kilon enemmän kuin öhlins.
Vaimennusta on niinkuin liikaa ja perä ei toimi, meet radalle, niin mylly lämpeää ja vaimennus katoaa. Se ei vaan kerta kaikkiaan toimi.
www.tlplanet.com on tietolähde telluista. Sielläkin voi searchata, ja vastaus on aina, älä hommaa putkia, älä mitään ennenkuin vaihdat sen takaiskarin, se on epämukava ja pahimmassa tapauksessa iskut välittyvät niin lujaa kadusta runkoon, että sen rotaryn kiinnikkeet pettää..
Jos haet saksasta, niin ehdottomasti iskarin kanssa. Mutta mikä iskari, sillä ei niin väliä, bitubo yms on ihan ok..
Öhlinssillä pyörä on kuin mikä tahansa hyväperäinen pyörä. Ajomukavuus on ällistyttävän paljon parempi kuin vakiolla.
JakeT
Vaimennusta on niinkuin liikaa ja perä ei toimi, meet radalle, niin mylly lämpeää ja vaimennus katoaa. Se ei vaan kerta kaikkiaan toimi.
www.tlplanet.com on tietolähde telluista. Sielläkin voi searchata, ja vastaus on aina, älä hommaa putkia, älä mitään ennenkuin vaihdat sen takaiskarin, se on epämukava ja pahimmassa tapauksessa iskut välittyvät niin lujaa kadusta runkoon, että sen rotaryn kiinnikkeet pettää..
Jos haet saksasta, niin ehdottomasti iskarin kanssa. Mutta mikä iskari, sillä ei niin väliä, bitubo yms on ihan ok..
Öhlinssillä pyörä on kuin mikä tahansa hyväperäinen pyörä. Ajomukavuus on ällistyttävän paljon parempi kuin vakiolla.
JakeT
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- igor
Joo toi pitää paikkaansa!joo mää oon se myyjä, vastaisin itse, että meneehän se pyörä eteenpäin sillä vakioiskarilla, mutta on kuin jäykkäperäisellä ajaisi. Lisäksi rotary painaa reilun kilon enemmän kuin öhlins.
Itse ajanut aika paljon tollasella S tellulla. Ehdottomasti hanki pyörä jossa on valmiina toi taka iskari. Esim. öhlins tai maxton, jälkimmäiosestä ei oo muuta kuin hyvää sanottavaa ja eiköhän mr.öhlins toimi yhtä hyvin
Vasta sen jälkeen vaihdat yoshimuran putkistot, ohjausvaimentimen,punosletkut ym. ym.
Noilla eväillä pyörä on oikein namupala
Ehkä yksi hauskimmista V koneista mitä tiedän