Kawa ja dyna
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Ghostrider
Kawa ja dyna
Kun tuossa tuli paketti APElta, niin huomasin että mukana tuli 3 ohmiset puolat. Käsittääkseni vakiosytkäpoksien kanssa tulisi käyttää 2.2 ohmisia, mutta onko Kawassa jotenkin eri lailla nää judanssit? Puolien mukana tulleessa ohjeessa luki että puolien vastuksen tulisi olla 10% sisällä alkuperäisten vastuksesta, eli tietäiskö joku kuinka paljon Kwakan (ZXR 750 -92) orkkispuolissa on vastusta? Vai pitääkö mun ruveta ressaamaan ja panikoimaan tästäkin asiasta?
- hessu75
- Viesti:
Nonni,
Nythän tuossa sinun kwaakun kohdalla on sama ressikakka, kuin mun ex kymppi sähellyksessä.
Ostin siihen US- partsista jotkut vastaavat über puolat kuin Dyna.
Sieltä tuli juuri 3ohmiset. Poltti sitten samantein CDI- poksin penkin alta. Het ja silleen. Tuossa sun kwaakussa on varmaan tasan tarkkaan samat orkkispuolat kuin siinä mun edesmenneessä kympissä. Ei siis tule wörkkimään nuo Dynat.
En muista tarkkaan, mutta eikös tuolla Dynalla ole oma CDI- boksi, joka korvaa orkkiksen. Sen kanssa ne futaa OK.
Se on tarkka se ohmiluku, juu...
-H-
Nythän tuossa sinun kwaakun kohdalla on sama ressikakka, kuin mun ex kymppi sähellyksessä.
Ostin siihen US- partsista jotkut vastaavat über puolat kuin Dyna.
Sieltä tuli juuri 3ohmiset. Poltti sitten samantein CDI- poksin penkin alta. Het ja silleen. Tuossa sun kwaakussa on varmaan tasan tarkkaan samat orkkispuolat kuin siinä mun edesmenneessä kympissä. Ei siis tule wörkkimään nuo Dynat.
En muista tarkkaan, mutta eikös tuolla Dynalla ole oma CDI- boksi, joka korvaa orkkiksen. Sen kanssa ne futaa OK.
Se on tarkka se ohmiluku, juu...
-H-
- Ghostrider
Joo eli mittailin noita puolia ja sain orkkiksista vastukseksi 3,1 ohmia ja Dyynistä 3,4. Eli pitäis vissiin rokata?
BTW: Hessu, eikös sulla ollut 0,7 ohmiset ne Accelit? Ainakin http://www.bomber.fi/forum/viewtopic.ph ... ight=accel kertoo niin...
BTW: Hessu, eikös sulla ollut 0,7 ohmiset ne Accelit? Ainakin http://www.bomber.fi/forum/viewtopic.ph ... ight=accel kertoo niin...