Eka projekti
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
MS_
Eka projekti
Nyt tarvitsisin hiukan apua sen ekan projektin kanssa. Tarkoituksena olisi tehdä vanhasta tai kolaroidusta pyörästä jonkin näköinen fighteri.
Olen ajatellut kerätä kesän rahaa ja syksyllä alkaa rakentaa, mutta muutamia kysymyksiä on herännyt jo nyt mieleen:
Mikä olisi sellainen pyörä, josta ensikertalaisen olisi helppo alottaa rakennus ura?
Pyörästä täytyisi saada myös helposti tehot rajotettua 25 kw:iin ja myöhemmin muutettua täystehoseksi?
Pyörän hinta ei saisi olla mikään päätähuimaava.
Olen ajatellut että jos jostain saisin pyörän 1000 eurolla, niin sen laittamiseen voisin käyttää ehkä toisen tonnin... Onko ihan mahdoton yhtälö?
Olen tällä hetkellä erittäin avoin kaikille ideoille että antakaapa vinkkejä ja mielipiteitä ihan rohkeasti.
Eikä tuo budjettikaan ole vielä lukkoon lyöty, tarkoituksena on silti saada mahdollisimman hyvää mahdollisimman halvalla.
Olen nyt vähän ajoissa liikkeellä, mutta eiköhän pian ala pyörän raatoja löytymään kun ajokelit alkavat.
Olen ajatellut kerätä kesän rahaa ja syksyllä alkaa rakentaa, mutta muutamia kysymyksiä on herännyt jo nyt mieleen:
Mikä olisi sellainen pyörä, josta ensikertalaisen olisi helppo alottaa rakennus ura?
Pyörästä täytyisi saada myös helposti tehot rajotettua 25 kw:iin ja myöhemmin muutettua täystehoseksi?
Pyörän hinta ei saisi olla mikään päätähuimaava.
Olen ajatellut että jos jostain saisin pyörän 1000 eurolla, niin sen laittamiseen voisin käyttää ehkä toisen tonnin... Onko ihan mahdoton yhtälö?
Olen tällä hetkellä erittäin avoin kaikille ideoille että antakaapa vinkkejä ja mielipiteitä ihan rohkeasti.
Eikä tuo budjettikaan ole vielä lukkoon lyöty, tarkoituksena on silti saada mahdollisimman hyvää mahdollisimman halvalla.
Olen nyt vähän ajoissa liikkeellä, mutta eiköhän pian ala pyörän raatoja löytymään kun ajokelit alkavat.
- Entropia
- Viesti:
Pyöriä kannattaa katella Autovahinkokeskukselta
Ja halvalla pääset ku teet ite esim. perän lasikuidusta...
Ja halvalla pääset ku teet ite esim. perän lasikuidusta...
- The real X-Race
- igor
Varsin pienellä panoksella olet kyllä ajatellut lähteä liikkeelle..
Juuri kun katselin nettimotoa niin 0-1000e. hintaluokka oli melko suppea valikoiman suhteen.
Lähinnä jotain vanhaa piikkistä tuolla rahalla irtoaa
Ja mitä AVK sivuja katsellut niin eipä 1000e. mitään huimia verrareita ostella, sori.
Juuri kun katselin nettimotoa niin 0-1000e. hintaluokka oli melko suppea valikoiman suhteen.
Lähinnä jotain vanhaa piikkistä tuolla rahalla irtoaa
Ja mitä AVK sivuja katsellut niin eipä 1000e. mitään huimia verrareita ostella, sori.
-
Jenkkikyttä
-
perqule
ei ole mahdoton yhtälö. itse ostin kaverilta tuon etuvanne lytyssä olevan saksantuonti fzr600 pyörän 500e ja maksoin siitä jotain parisataa jäljellä olevia veroja ja hoplaa pyörä on tällä hetkellä ajokuntoisena (odotellaan kesää, sulia teitä..), korjausosat maksoivat jotain 500e. maltti on valttia
RoMuT kiErToOn.CoM
-
MS_
Taitaa tulla pitkä kesä, joutuu painamaan hommia kyllä oikeen niska limassa.
Laskin, että jos oikeen pinnistelen ja teen töitä perkeleesti niin saattasin saada budjettia kasvatettua jonkun tonnin verran.
Kyseessä on nyt kuitenkin ensimmäinen projektini, et en viitsisi kaikkia rahojani siihen pistää, isi kun ei maksa...
Laskin, että jos oikeen pinnistelen ja teen töitä perkeleesti niin saattasin saada budjettia kasvatettua jonkun tonnin verran.
Kyseessä on nyt kuitenkin ensimmäinen projektini, et en viitsisi kaikkia rahojani siihen pistää, isi kun ei maksa...
-
Allterrain
- Panu
- Viesti:
Tuolla hinta haarukalla ostaisin varmaan jonkun vanhan nelari enduron/supermoton. Vanhempia 600cc sportteja on näkynyt kanssa aika halvalla myynnissä, muttei nyt ihan tonnilla. Eli ostat jonkun vanhan 350cc-600cc enduron tai supermoton, niin ei tarvitse tehojen kanssakaan kikkailla.
"Ahdin määrää tahdin"
Ex Pyörät:VTR-1000 SP-1, Fireblade, ZX-10, GSX-R Turbo, FZR-1000, TT-350
Ex Pyörät:VTR-1000 SP-1, Fireblade, ZX-10, GSX-R Turbo, FZR-1000, TT-350
-
Tikke-Pappa
Itse aloitin projektin juurikin noin eli avk:lta vuoden 90 600 cbr huimaan hintaan 1200e ja sit kaikkee pientä puksailuu talven aikana... Kaikenkaikkiaan projekti on tullut maksamaan juurikin sen paritonnia... Kaikkee muutakin ois voinu tehä mut juurikin budjetista johtuen jätetään radikaalimmat muutokset sitten ens talveen ja mennää nyt näin... Ja kuvat löytyvät http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... emId=22565