sylinterin maalaaminen
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- karmiva600
sylinterin maalaaminen
Olen fixailemassa vanhaa piikkiä osat on aika kulahtaneita ja varsinkin sylinteri. Onko vinkkejä millä palauttaa alkuperäinen väri(musta). Pitäisi kestää pesut/puunaukset yms. käykö bilteman sprayt vai olisko parempia ehdotuksia? Fillari on vm 85 yammu rd.
- JTD
- Viesti:
Bilteman maalit on ihan perseestä motonetissäkin on laadukkaampia.ryökäle kirjoitti:luulen että ihan lämpömaalilla (+600c kesto) menee. biltemassa on kai erikseen jotain moottorimaalejakin (?) ..
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi
- Panu
- Viesti:
Bilteman maaleista minulla on vain hyviä kokemuksia. Ne ovat pysyneet kaikissa pyörissäni kiinni hyvin, palamatta irti . toisin kuin mastonin 600 astetta kestävä maali , joka paloi pakoputkesta hetkessä pois. Kun maalasin uudelleen bilteman maalilla alkoi pysyä.
Sylinterin voi maalata minun mielestäni vaikka 400 astetta kestävällä maalilla. Se ei ole niin kovaa kuin 600 ja kestää siten muuta kulutusta paremmin. Minulla on ainakin 400 asteinen pysynyt moottorissa hyvin kiinni.
Sylinterin voi maalata minun mielestäni vaikka 400 astetta kestävällä maalilla. Se ei ole niin kovaa kuin 600 ja kestää siten muuta kulutusta paremmin. Minulla on ainakin 400 asteinen pysynyt moottorissa hyvin kiinni.
- NorthernBomber
- P4ku
- Viesti:
Mahtoikohan olla näitä "halpalaarien" mastoneita..Panu kirjoitti:Bilteman maaleista minulla on vain hyviä kokemuksia. Ne ovat pysyneet kaikissa pyörissäni kiinni hyvin, palamatta irti . toisin kuin mastonin 600 astetta kestävä maali , joka paloi pakoputkesta hetkessä pois. Kun maalasin uudelleen bilteman maalilla alkoi pysyä.
Nimittäin kaveri repi kerran jostain säästöihmeestä ostetun 600(tai 400..) asteen "mastonpurkin" kyljestä etiketin pois ja mitä paljastuikaan!
Nimittäin sen maston etiketin takana oli toinen etiketti missä luki: 'Lada autosmal' tjsp. ja pirusti venäjänkielistä tekstiä!!
että ei välttämättä ole mikään ihme jos ei mastonit pysy..
Race hard, Drive fast, Die Young!
- karmiva600
-
Aksa_81
- karmiva600
- B12
Bilteman kuumankesto on kelpo tavaraa. Kuumankestosprayn annostelu on tarkkaa puuhaa. Jos ruiskutat liikaa, maali hilseilee pois ajan kanssa. Jos liian vähän, ruoste tulee läpi. Tämä koskee erityisesti pakoputkia.HaRzA kirjoitti:Jos ostat jostain biltemasta lämmönkestosprayn ni vois kyl veikkaa et ne karisee vittuun.. Kantsii käydä ostaa ihan kunnon maalit....
- JTD
- Viesti:
No joskus aikoinaan ei mopon putkessa kauaa pysyny noi piliteeman värit mut sitten kävin ostaa hessumobiilista ni jo rupes pysyy.B12 kirjoitti:Bilteman kuumankesto on kelpo tavaraa. Kuumankestosprayn annostelu on tarkkaa puuhaa. Jos ruiskutat liikaa, maali hilseilee pois ajan kanssa. Jos liian vähän, ruoste tulee läpi. Tämä koskee erityisesti pakoputkia.HaRzA kirjoitti:Jos ostat jostain biltemasta lämmönkestosprayn ni vois kyl veikkaa et ne karisee vittuun.. Kantsii käydä ostaa ihan kunnon maalit....
Mut jos jollain on pysyny ni mikäs siinä mut mul ei ole ku huonoja kokemuksia kaikista piliteeman väreistä.
Yamaha genuine parts: