Jarrujen ilmaus, vinkkejä kaivataan pikaisesti
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Manza
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Loka 05, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Tellu S, DR-Z400S, SRAD Fighter Bitch
- Viesti:
- -Zone-
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am
Tuo on ollut mulle ainakin se hyvä konsti. Kannattaa painaa myös ne satulan männät täysin sisään ensten, niin jääpähän ainakin järjestelmään mahdollisimman pienet tilat, jonne ilmaa voi jäädä johonkin nurkkaan kiusaa tekemään.Jenkkikyttä kirjoitti:...Aamulla täytyy koittaa vielä tuota tyyliä, että puristaa satulasta nestettä järjestelmään sisään....
Myös noista vastauksien määrästä ja erilaisten kikkojenkin lukumäärästä voi hyvin päätellä, että vaikka periaatteessa jarrujen ilmaus onkin ihan simppeli homma, on se käytännössä joskus hyvinkin työlästä.
-
Jenkkikyttä
- Viestit: 304
- Liittynyt: Ma Tammi 14, 2002 1:00 am
Noniin, tuli sitten kokeiltua vielä viimeisetkin vaihtoehdot ennen kuin loppui usko. Ajattelin, että ilmatkoon ammattilainen ku on kerran näin helvatan hankalaa.
Asentaja sanoi laskeneensa litran nestettä järjestelmän läpi ja jarru tuntui silti pehmeältä. Mittasivat sitten etulevyt ja ilmeni, että toisessa levyssä on 1,3mm heittoa!:firing: Ei siis ihme, että kahvan tuntuma vaihteli metrin välein ja ilmaus ei kotikonstein onnistunut millään. Epäilivät, että levy on rengaskoneessa ottanut osumaa tms. Ens viikolla tulee sitten uus levy Suitsalta. Ties vaikka sitten sais jarrut toimimaan.
Asentaja sanoi laskeneensa litran nestettä järjestelmän läpi ja jarru tuntui silti pehmeältä. Mittasivat sitten etulevyt ja ilmeni, että toisessa levyssä on 1,3mm heittoa!:firing: Ei siis ihme, että kahvan tuntuma vaihteli metrin välein ja ilmaus ei kotikonstein onnistunut millään. Epäilivät, että levy on rengaskoneessa ottanut osumaa tms. Ens viikolla tulee sitten uus levy Suitsalta. Ties vaikka sitten sais jarrut toimimaan.