Hayabusan parantelua ja vikoja?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ke Tammi 14, 2009 12:43 pm

kajbusa kirjoitti: kuva vetolaite modista =>
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/ ... k.jpg.html
Kiitos.
Btw. Millaisia välityksiä ja mitä ketjuja olette urbo busseissa käyttäneet?
Entäs mitä olette mieltä 50 000km ajetun vakiokattilan ahtamisesta, ilman alakerran laakereiden uusimista yms. avaamista . Tuleeko heti täystuho vai annetaanko vain palaa? :freak:

Avatar
Ernie
Viestit: 664
Liittynyt: Pe Helmi 01, 2002 1:00 am
Paikkakunta: boosted gsxr1000

Viesti Kirjoittaja Ernie » Ke Tammi 14, 2009 2:19 pm

Bomber#1 kirjoitti:Entäs mitä olette mieltä 50 000km ajetun vakiokattilan ahtamisesta, ilman alakerran laakereiden uusimista yms. avaamista . Tuleeko heti täystuho vai annetaanko vain palaa? :freak:
Avaa ja tsekkaa/vaihda, ei ole "kovin" iso vaiva mahdolliseen tuhoon verrattuna. Varsinkin jos ajattelit tehot sinne ++10000rwhp

Toisaalta kyllä sen sitten kuulee kun alkaa alakerran lakrut väljistymään. ( En tarkoita niitä alakerrassa asuvia tummia kavereita )

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ma Tammi 19, 2009 10:54 am

Bomber#1 kirjoitti: Kuvaa kytkimestä?

Kuva

Kuva
Onko tietoa, että missä asennossa noi kaksi palikkaa pitää hitsata yhteen vai onko sillä edes mitään merkitystä? Vois luulla, et riittää kun se kolmilapanen kappale on vain pohjassa, vai kuinka?!

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ma Tammi 19, 2009 6:02 pm

Samaan syssyyn kysytään, että jos bensapumpuksi vaihdetaan Boschin pumppu niin miten tuollainen ruiskupumpun ulkoinen muovikuori pitää nätisti särkeä että sen saa mahtumaan alkuperäisen paikalle? :freak:

Avatar
Fastard
Viestit: 865
Liittynyt: To Maalis 14, 2002 1:00 am
Paikkakunta: SSB busa

Viesti Kirjoittaja Fastard » Ti Tammi 20, 2009 1:11 am

Bomber#1 kirjoitti:

Onko tietoa, että missä asennossa noi kaksi palikkaa pitää hitsata yhteen vai onko sillä edes mitään merkitystä? Vois luulla, et riittää kun se kolmilapanen kappale on vain pohjassa, vai kuinka?!
Joo pohjaan ja rakotulkilla välit samoihin mittoihin.
1/4 7,80s/290kmh
1/8 5,17s/241kmh

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ti Tammi 20, 2009 1:15 am

Fastard kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:

Onko tietoa, että missä asennossa noi kaksi palikkaa pitää hitsata yhteen vai onko sillä edes mitään merkitystä? Vois luulla, et riittää kun se kolmilapanen kappale on vain pohjassa, vai kuinka?!
Joo pohjaan ja rakotulkilla välit samoihin mittoihin.
Kuitti.

storbacka
Viestit: 1081
Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Homo'O'sohva

Viesti Kirjoittaja storbacka » Ti Tammi 20, 2009 2:05 am

Fastard kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:

Onko tietoa, että missä asennossa noi kaksi palikkaa pitää hitsata yhteen vai onko sillä edes mitään merkitystä? Vois luulla, et riittää kun se kolmilapanen kappale on vain pohjassa, vai kuinka?!
Joo pohjaan ja rakotulkilla välit samoihin mittoihin.
Eli ymmärsinkö oikein, Painaa sen murkulan sillee pohjaan että kytkinjouset on tiukimmillaan ja rakotulkilla keskittää ne murkulat keskenään ja sitten vetäsee kiinni? Pitäs yhelle kaverille vaan tehä toi modi, omat osat vois vetää vaikka vituikskin :D

Snowman999
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Touko 02, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Snowman999 » La Tammi 31, 2009 5:22 pm

Mistähän mahtais saada täydellisiä hayabusan tekniikoita? alle 15tkm ajettuja.

Ja paljon löytyy vääntöä tollasista?

Ksthb
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki ZZR 1400
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ksthb » Su Helmi 01, 2009 1:31 am

Snowman999 kirjoitti:Mistähän mahtais saada täydellisiä hayabusan tekniikoita? alle 15tkm ajettuja.

Ja paljon löytyy vääntöä tollasista?
Noi moottorit on hukassa noilla metreillä,. Koneethan on luotettavia,olen availlut +70 tkm ajetun koneen ja oli aikalailla virheettömässä kunnossa.
Kilsoihin noissa ei ihan kauheesti kannata tuijottaa jos hinta kohillaan..

Teho 175hp /140 Nm

tekniset tiedot

http://www.aperaceparts.com/tech/specshayabusa.html

Ksthb
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki ZZR 1400
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ksthb » Su Helmi 01, 2009 1:41 am

storbacka kirjoitti:
Fastard kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:

Onko tietoa, että missä asennossa noi kaksi palikkaa pitää hitsata yhteen vai onko sillä edes mitään merkitystä? Vois luulla, et riittää kun se kolmilapanen kappale on vain pohjassa, vai kuinka?!
Joo pohjaan ja rakotulkilla välit samoihin mittoihin.
Eli ymmärsinkö oikein, Painaa sen murkulan sillee pohjaan että kytkinjouset on tiukimmillaan ja rakotulkilla keskittää ne murkulat keskenään ja sitten vetäsee kiinni? Pitäs yhelle kaverille vaan tehä toi modi, omat osat vois vetää vaikka vituikskin :D
Kaikki saumat samaan mittaan, kalikka pohjaan ja hitsaten kiinni.
Ruuvipenkkiin olen noi lukinnu oikeaan asentoon hitsauksen ajaksi, yhtään susi kappaletta ei oo tullu

storbacka
Viestit: 1081
Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Homo'O'sohva

Viesti Kirjoittaja storbacka » Ma Helmi 02, 2009 12:43 am

Ksthb kirjoitti:
storbacka kirjoitti:
Fastard kirjoitti: Joo pohjaan ja rakotulkilla välit samoihin mittoihin.
Eli ymmärsinkö oikein, Painaa sen murkulan sillee pohjaan että kytkinjouset on tiukimmillaan ja rakotulkilla keskittää ne murkulat keskenään ja sitten vetäsee kiinni? Pitäs yhelle kaverille vaan tehä toi modi, omat osat vois vetää vaikka vituikskin :D
Kaikki saumat samaan mittaan, kalikka pohjaan ja hitsaten kiinni.
Ruuvipenkkiin olen noi lukinnu oikeaan asentoon hitsauksen ajaksi, yhtään susi kappaletta ei oo tullu
OK, kiitti varmistuksesta!

Vastaa Viestiin