Bensatankin korkki.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Dinde

Bensatankin korkki.

Viesti Kirjoittaja Dinde » La Joulu 06, 2008 12:32 pm

Onko kukaan väsänny jotain kivaa tuohon "normaali korkin" tilalle? elikkäs lähinnä olis kysymys siitä että saako sen "korkki rungon" tehtyä itse vai onko lopputulos siinä että ku etutassu nousee ilmaan tai vauhti nousee yli sallitun nii lentää bensat suoraan naamalle? :D

tietty tavallaan syy on siinä että tyhmänä poikana minä tilasin purkaamolta -95 750w gigserin tankin ja enhän minä tajunnu / älynny että tottakai purkaamot myy tankin ilman korkkia ja korkin saa "lukkosarjan" mukana, noh tyhmyydestä sakotetaan... ja nyt vois tosiaan jotain persoonallista kokeilla tohon korkin tilalle, sen sijaan että yrittäs ruinata pelkkää korkkia purkaamolta.

ensimmäisenä mielessä oli joku normi jerrykannun korkki ja muut vastaavat... :D

Niinvarmaanjoo

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » La Joulu 06, 2008 1:08 pm

Olihan siinä yhdessä fighterissä jerrykannun korkki. :D Katteelliseen pyörään tuskin sopii kovin hyvin. :P

Dinde

Viesti Kirjoittaja Dinde » La Joulu 06, 2008 1:31 pm

joo no ei tässä katepyörää ookkaan(enää) ihan raiskattu vanhankansan suikka ollu työn alla :firing: :firing: :firing: Kuva

ja ei tarvitse kommentoida 20:stä terhiä mikä näkyy taustalla :D

zun3

Viesti Kirjoittaja zun3 » La Joulu 06, 2008 6:14 pm

andestone

Viesti Kirjoittaja andestone » La Joulu 06, 2008 7:27 pm

ja ei tarvitse kommentoida 20:stä terhiä mikä näkyy taustalla

Terhistä saa hyvän postilaatikon, muuhun siitä ei ookkaan :gunsfiring:

speedmaster

Re: Bensatankin korkki.

Viesti Kirjoittaja speedmaster » La Joulu 06, 2008 7:54 pm

Onko tankissa jenga tallessa, vai joudut senkin värkkäämään? Hommaa Biltemasta 20 eculla alumiinikorkki ja koneista siitä mieleinen?
Meikäläisellä on samantyyppinen projekti työn alla. Ajattelin jostain lämpömuovattavasta muovista sulattaa kierreosan ja laittaa siihen jonkun kierrekorkin (metsurin kanisterista, tai tollasen Biltema-korkin).
Pysyisköhän kierrekorkki kiinni, jos olisi pelkkä putki, ja tappi siinä kyljessä jengan osaa ajamassa? Olis hiukan mukavampi tehdä kuin tuo kierteytetty putki..
Dinde kirjoitti:Onko kukaan väsänny jotain kivaa tuohon "normaali korkin" tilalle? elikkäs lähinnä olis kysymys siitä että saako sen "korkki rungon" tehtyä itse vai onko lopputulos siinä että ku etutassu nousee ilmaan tai vauhti nousee yli sallitun nii lentää bensat suoraan naamalle? :D

tietty tavallaan syy on siinä että tyhmänä poikana minä tilasin purkaamolta -95 750w gigserin tankin ja enhän minä tajunnu / älynny että tottakai purkaamot myy tankin ilman korkkia ja korkin saa "lukkosarjan" mukana, noh tyhmyydestä sakotetaan... ja nyt vois tosiaan jotain persoonallista kokeilla tohon korkin tilalle, sen sijaan että yrittäs ruinata pelkkää korkkia purkaamolta.

ensimmäisenä mielessä oli joku normi jerrykannun korkki ja muut vastaavat... :D

speedmaster

Viesti Kirjoittaja speedmaster » Pe Joulu 12, 2008 7:48 pm

Vastaan itse itselleni..
Polariksen vesiskoottereihin myydän tankinkorkkia, jossa on jenkarunko mukana: niiteillä tai ruuveilla & liimalla tankinreikään kiinni ja toimii! Eikä paina kaikkineen kuin vähän yli 100g verrattuna lukollisen prätkänkorkin 500 grammaan!

Mozze

Viesti Kirjoittaja Mozze » Su Joulu 14, 2008 10:43 pm

Vortexilla ainakin on melkonen valikoima valmiiksi elaksoituna eräänlaisia lukottomia ratkaisuja.. Näyttäviä mutta ei kovin edullisia. Tosin nyt jos joskus jenkeistä kannattaa kamaa tilata...

http://www.solomotoparts.com/product.ph ... t=0&page=7

http://www.solomotoparts.com/product.ph ... ctid=17097[/url]

Vastaa Viestiin