ruiskut?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

upper
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2006 1:00 am

ruiskut?

Viesti Kirjoittaja upper » To Tammi 15, 2009 8:06 pm

ruiskurungon päässä oleva musta "mötikkä"onko jotain tekemistä ryypyn kanssa? toinen kysymys -voiko sen heittää mäkee??kiitos.

katukamikaze
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja katukamikaze » To Tammi 15, 2009 9:53 pm

Lähteekö "mustasta mötikästä" kolme johtoa? Jos lähtee niin on tps-sensori. Eli suomeks kaasun asentotunnistin.

Jos se mötikkä on tps-sensori, niin paras se olis kytkeä niin kuin kuuluukin. On meinaan vaikee saada (ainakaan mp:tä) pelittämään kunnolla ilman (esim. kaasuun vastaavuus).

Ihan vaan uteliaisuudesta kysyisin, että millä laitoksella sun on tarkotus ruiskua ohjailla? Periaatteessa mahdollista käyttää tps-sensorin tilalla esim. MAP-anturia (imusarjan ilmanpaine anturi). Tai sitten vaikka anturia, joka mittaa imusarjan kautta kulkevan ilman määrää (tai vaikka molempia). Tps-sensori on myös mahdollista vaihtaa lineaariseen malliin tai tai...

Eli jos hiukan lisätietoja sais.

Vastaa Viestiin