mistä jarrulevyjä 636 kawaan?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
mojito
mistä jarrulevyjä 636 kawaan?
Eli olisko tietoo mistä sais edullisesti uudet jarrulevyt eteen? Kattelin et stormilla esim 249€ kappale. Tuntuu kovalta hinnalta?
- mika_u
-
mojito
Re: mistä jarrulevyjä 636 kawaan?
Kiitos tiedosta nyt näyttää jo hinnat paremmilta
- mika_u
Ebaystä saa noita Arashin logolla varustettuja kiinan levyjä jotka on maineeltaan ainakin vähän parempia kuin noi F-Specin myymät kiinalaiset piparilevyt joille ei ole varsinaisesti mitään merkkiä, mutta niitten kanssa joudut tullit ym. todennäköisesti setvimään ja palauttaminen/vaihtaminen on paljon työläämpää ja hintaa ehkä n. 20€ vähemmän. F-Speciltä jos tilaat ja sattuu tulemaan maanantai kappaleet saat ne heti vaihdettua. Ite yhdet F-Specille lähetin takaisin ja sain uudet nopeasti tilalle. Noitten mun levyjen kanssa mitkä on F-Speciltä ostettu ei toimi EBC:n palat ollenkaan.
En tiedä minkä vuotiseen noi tulee, mutta tossa nyt on ainakin yks esimerkki ebaystä.
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Fron ... db&vxp=mtr
En tiedä minkä vuotiseen noi tulee, mutta tossa nyt on ainakin yks esimerkki ebaystä.
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Fron ... db&vxp=mtr
- Phenomenal
Itse painin saman ongelman kanssa. Suhtautuminen noita kiinalevyjä kohtaan hieman skeptinen ja olenkin katselut näitä. Hintaa tulee aikalailla tuplaten kiina levyihin verrattuna.
- mika_u
Paremman tuntuiset noi F-Speciltä ostetut levyt oli mun mielestä kuin alkuperäiset, mutta eipä ne ihan uuden veroisessa kunnossa olleet.Phenomenal kirjoitti:Itse painin saman ongelman kanssa. Suhtautuminen noita kiinalevyjä kohtaan hieman skeptinen ja olenkin katselut näitä. Hintaa tulee aikalailla tuplaten kiina levyihin verrattuna.
- Phenomenal
Kaitpa niitä vois kokeilla, ei kuitenkaan pahan hintaset. Mitä jarrupaloja oot käyttäny noiden kanssa?
- mika_u
Ferodon paloja ite käytin. EBC:t nypytti vähän kevyemmin jarrutettaessa noitten kiinan levyjen kanssa. Alkuperäisillä levyillä noi EBC:n samat palat toimi ihan ok, mutta ite pidin enemmän orkkistenkin kanssa noista Ferodoista ja ne toimi hyvin noitten F-Speciltä ostettujen kiinan levyjen kanssa. Varmaan orkkispalat toimisi kanssa ihan ok ja SBS:n paloja on monet kehuneet, mutta ite en ole kokeillut. Oletan että toi nypytys oli enemmänkin vika noissa EBC:n paloissa. Eivät taida taata, että toimivat muissa kuin niiden omissa levyissä.Phenomenal kirjoitti:Kaitpa niitä vois kokeilla, ei kuitenkaan pahan hintaset. Mitä jarrupaloja oot käyttäny noiden kanssa?
-
Arttu
- Viesti:
Mielenkiintoista. Olen tapellut nypytyksen kanssa noilla fspec:in levyillä ja jos en ihan väärin muista, niin mulla taitaa olla EBC:n palat. Pitääpä kokeilla seuraavaksi jotain muuta.
Arttu
- mika_u
Suosittelen lämpimästi. Muistan lukeeni, että jonkun muunkin tarvike/virityslevyn kanssa noilla EBC:n paloilla oisi ilmennyt samaa nypytystä. Ja laitapa Googleen huvikseen hakusanaksi problems whit EBC pads ja kato monta osumaa löytyyArttu kirjoitti:Mielenkiintoista. Olen tapellut nypytyksen kanssa noilla fspec:in levyillä ja jos en ihan väärin muista, niin mulla taitaa olla EBC:n palat. Pitääpä kokeilla seuraavaksi jotain muuta.