paras rengas?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- RaGe
- Viestit: 416
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: 636
- Tombe
- Viestit: 131
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 12:00 am
- Viesti:
Onko kokemuksia Metzeler Sportec M-1:sistä ja Pirellin Diablo Corisista? Itse oon jo kahdessa edellisessä pyörässä pitänyt M-1:siä, ja ollut tyytyväinen, myös radalla tulee pyörittyä.
Nyt pitäis uuteen kymppikawaan katella renkaita ja mielessä on pyörinyt myös diablo corsat, tosin metzelerissäkään ei ole ollut valittamista, hyvä olis jos jollain kokemuksia molemmista renkaista... onko syytä vaihtaa corsiin vai pysyisikö sitä vielä m-1 linjalla? Kovaa ajoa tulee harrastettua paljon, aina kikkailun lomassa mutta rata-ajo-ominaisuudet kiinnostaa kuitenkin tällä(kin) kertaa eniten. Sadeominaisuuksilla ei niin suurta painoarvoa.
Mielipiteitä näistä kahdesta ja niiden keskinäisistä eroista? Melko samankaltanen rengas kuitenkin ilmeisesti kyseessä.
Nyt pitäis uuteen kymppikawaan katella renkaita ja mielessä on pyörinyt myös diablo corsat, tosin metzelerissäkään ei ole ollut valittamista, hyvä olis jos jollain kokemuksia molemmista renkaista... onko syytä vaihtaa corsiin vai pysyisikö sitä vielä m-1 linjalla? Kovaa ajoa tulee harrastettua paljon, aina kikkailun lomassa mutta rata-ajo-ominaisuudet kiinnostaa kuitenkin tällä(kin) kertaa eniten. Sadeominaisuuksilla ei niin suurta painoarvoa.
Mielipiteitä näistä kahdesta ja niiden keskinäisistä eroista? Melko samankaltanen rengas kuitenkin ilmeisesti kyseessä.
- Tombe
- Viestit: 131
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 12:00 am
- Viesti:
-
Lortto
- Viestit: 135
- Liittynyt: Pe Maalis 16, 2007 1:00 am
Mitähän renkaita ne sitten liikkeissä sinne tunkee jos menee ihan tällai:
"Vaihtakaa mulle eturengas vartissa kiitos" ja ne sanoo että se maksaa 145e.
Tuolla saksan maallaki tuntus maksavat ~100e plus 20e PK:t
120/60 r17
http://www.reifenversand.com/
Sit pitäs viel kuiteki viedä liikkeeseen vaihdattavaks niin ei varmaan kannata.
Vai saisko tuolta tilaamalla paria euroa halvemmalla paremman renkaan kun liikkeeseen viemällä vähän kalliimmalla huonompaa laatua.
"Vaihtakaa mulle eturengas vartissa kiitos" ja ne sanoo että se maksaa 145e.
Tuolla saksan maallaki tuntus maksavat ~100e plus 20e PK:t
120/60 r17
http://www.reifenversand.com/
Sit pitäs viel kuiteki viedä liikkeeseen vaihdattavaks niin ei varmaan kannata.
Vai saisko tuolta tilaamalla paria euroa halvemmalla paremman renkaan kun liikkeeseen viemällä vähän kalliimmalla huonompaa laatua.
- enriikke
- Viestit: 356
- Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 1000 k7
- Ghost Slider
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Husqwarna SMR 510
Multa saa Corsaa. Löytyy pelkkiä takanakkeja, 180 leveetä radalla käyneitä, tosi hyvässä kunnossa, varsinkin uudemmalla kuviolla oleva jolla on ilmeisesti ajettu vaan aika-ajot. Vanhemmalla kuviolla olevan saa 70:llä, uudemmasta otan muutaman kympin enemmän. Tuoreita nakkeja kyllä kumpainenkin. Poriin saa tulla kattomaan ja hakemaan.
-
Huoppi
- Viestit: 39
- Liittynyt: Su Syys 23, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 10r
no nyt tulee ekat moittimiset. Ollut alla vajaa 1500km eikä ole poltettu eikä ajettu radalla mutta normaalia nopeempaa ajoa on tullut harrastettua. Pintaa on renkaassa enää 2mm, kuluu aivan törkeen nopeesti.enriikke kirjoitti:en oo kuullu et kukaan ois metzlerin m-1 moittinu!hyvä niin kadulla kuin radallakin onhan se moninkertane testivoittaja.ite oon ajellu sellasilla![]()
-
Mikael_
- Viestit: 47
- Liittynyt: Pe Syys 09, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: SMR450
Mulla ei muuta olekaan, kuin pitohuolia. Michelin Power Race softit edessä ja takana. Liukkaimmat koskaan ajamani renkaat. Radalla nyt kohtuullisesti pitää, kunhan lämpee mut ku ongelma tahtoo olla, että ei lämpee vaikka kuinka lämmittelee. Jalkatappi maassa kunnolla lämmitettyinä on ihan maksimi, sitten lähtee pyörä ja kuski.jpshaddow kirjoitti: taakse
Ei 510 smr:n kanssa pito huolia kuin sateella takasen kanssa...
Mutta kadulla jos erehtyy jarruja paineleen tai kallistamaan nii kyljeltä löytää ittensä
- speedy8322
- Viestit: 86
- Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: ZX12-R
Re: paras rengas?
Ei se ole niin hyvä. Itsellä piti paremmin kulunut diablo kuin battlax. En voi suositella.morpheus77 kirjoitti:Kertokaapa mulle te jotka ajatte paljon,lujaa,sateella ja kallellaan ni mikä on paras rengas näin kadunmiehen mielestä? Testejähän on paljon monissa lehdissä ja niiden mukaan oonkin valinnu nykysen renkaan eli Britgestone battlax BT020. Ja se on ollu aivan päällikkö säällä ko säällä mut pirun kallis 239euroo.Vai onko se sit kertakaikkiaan niin hyvä? Kertokaa ja kommentoikaa kiitos!
- tmz
- Viestit: 1382
- Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Tonninen RääRää
- Viesti:
Re: paras rengas?
no hieno juttu. ei ollu kuitenkaan ku lähemmäks 5v vanha kysymys...speedy8322 kirjoitti:Ei se ole niin hyvä. Itsellä piti paremmin kulunut diablo kuin battlax. En voi suositella.morpheus77 kirjoitti:Kertokaapa mulle te jotka ajatte paljon,lujaa,sateella ja kallellaan ni mikä on paras rengas näin kadunmiehen mielestä? Testejähän on paljon monissa lehdissä ja niiden mukaan oonkin valinnu nykysen renkaan eli Britgestone battlax BT020. Ja se on ollu aivan päällikkö säällä ko säällä mut pirun kallis 239euroo.Vai onko se sit kertakaikkiaan niin hyvä? Kertokaa ja kommentoikaa kiitos!


