itellä jo toinen pilot power3 . toimii paljon mukavammin kun noi ratakumit. pito viileellä kelillä paljon parempi ja lämpöselläkin ihan riittävä.Juusoo kirjoitti:Michelin pilot power, ei oo koskaan luistanu alta ainakaan kuivalla kelillä, ite en enää aio muulla edes ajaa, ylivoimasesti paras kaikista millä oon ajanu.mustapekka kirjoitti:Olen tässä etsinyt topicista sopivia eturengas ehdokkaita kyseiseen touhuun, mutta ei nyt oikein vielä kunnolla löytynyt. Mikähän olisi luotettava kumi, joka ei tarvitse kylmällä kelillä järjetöntä esilämmittelyä jotta pitää luotettavasti(uralliset ratarenkaat ilmeisesti pitää olla aika lämpöset)? Mezelerin M3:lla mentiin 2 kesää ja kyllähän senkin pitämään sai, mutta jotenkin jäi toivomisen varaa.. M5:ssa tuntui ainakin takasella olevan enempi pitoa M3:een verrattuna. Kokemuksia ja ehdotuksia otetaan vastaan, kiitos!
Kumin polttaminen vauhdissa??
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- ekkeri69
- Viestit: 399
- Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: k5 1000
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
- KUISKUIS
- Viestit: 173
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2013 7:08 pm
- Paikkakunta: 750gixxr_250EXC
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
Ennen pelotti nyt on Pilotti! Itellä ennemmin oli ratarengasta, jotain metsäselleriä sunmuutaki mutta aina sai lämmitellä kauan ja ei silti napannu kunnolla. Pilot 2ct pyörii alla nyt ja en vaihtais muuhun!mustapekka kirjoitti:eturengas ehdokkaita
Pilottia monilla stunttikuskeilla näkyy alla, myös madin äijillä kanssa
Sääli on sairautta
- Eedeli
- Viestit: 630
- Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: 600rr + crf250r
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
2ct on kaks komponenttinen eli siinä on kovempaa rengasta keskellä ja pehmeämpää sivuilla. Joku sano joskus että normi pilotti olis pitävämpi, mutta kuluu sit kans yhdessä kesässä. Ite ajanu kummallaki, 2ct ja normilla ja eipä sitä muuhun enää luotakkaan kuin pilottiinKUISKUIS kirjoitti:Ennen pelotti nyt on Pilotti! Itellä ennemmin oli ratarengasta, jotain metsäselleriä sunmuutaki mutta aina sai lämmitellä kauan ja ei silti napannu kunnolla. Pilot 2ct pyörii alla nyt ja en vaihtais muuhun!mustapekka kirjoitti:eturengas ehdokkaita
Pilottia monilla stunttikuskeilla näkyy alla, myös madin äijillä kanssa
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
Pakollinen +1, ja joka talven seisomisen jälkeen pyöräyttää uuden tilalle. Joskus saanut vaihdella keskellä kauttakin, mutta löytyypähän taas luottoa vääntää menemään. Ollut 2CT:tä ja normia.Eedeli kirjoitti:... ja eipä sitä muuhun enää luotakkaan kuin pilottiin
Katupyörässä toi 2CT on tosiaan parempi vaihtoehto, kun kuluu tasaisemmin. Lisätään vielä, että normi Pilotti sulaa nopeemmin alle, kun laskettelee kunnon matkavauhtia menemään.
- ekkeri69
- Viestit: 399
- Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: k5 1000
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
sitä pilotia on kahta erilaista seosta. pilot power ja pilot road.ite ainakin käytän edessä pilot poweria mikä on noista vaihtoehdoista pehmeämpi. molemmista taitaa olla 2ct versiot ja numero perässä monesko versio siitä renkaasta. ettei vaan tule kenellekään sitä fiilistä että ihan sama mikä pilot siellä alla pyörii.
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: To Elo 28, 2014 7:10 pm
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
Oiskoha mahollista laittaa etujarru vasemmalle puolelle?
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
On, mutta jos nyt ensi alkuun niitä selityksiä tiskiin. Minkähän helvetin tähden? Enkä tällä kertaa tarkoita jalojuomasi etiketistä löytyvien tähtien määrää, vaikka kyseistä virvoketta, vastaaviin kysymyksiin päädyttäessä, varmasti jo ollaankin tarvittu.dirty1988 kirjoitti:Oiskoha mahollista laittaa etujarru vasemmalle puolelle?
- La_x
- Viestit: 124
- Liittynyt: Ti Heinä 17, 2012 12:00 am
- Paikkakunta: 954RR
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
Varmaan miettii tota käden käyttöä kun pitää kaasu ja jarru händlää? Itellä vähän paska ranne ja pakko olla r6r:n kapula et pelaa kunnolla ihan tällee ajatusleikkinä ite aina miettiny et vasurilla vois omalla motoriikalla olla parempi kontrolli tai joku hurja vois laittaa jalalle, jossain jenkkivideossa smotossa sellasen nähnykkin. Mut toisaalta normaaleilla paikoilla isot pojatkin vetää ja ei mulla ainakaan oo takakumi vielä tajunnu millä painaa kohan painaa
- Juusoo
- Viestit: 197
- Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
- Paikkakunta: GSX-R1000 K5
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
Luisuhommia harjoitellessa tulisi varmaan alkuun aika "hauskoja" tilanteita kun jarru oliskin vasemmalla, kyllä se nyt vaan on omasta mielestä paljon helpompi kontrolloida kun on kaasukädellä molemmat käytettävissä, käännä käsi sellaiseen asentoon että läpät saa selälleen vaikka jarrua käyttäisi... Pikakaasua tilalle jos ei riitä sormissa pituus.
-
- Viestit: 80
- Liittynyt: Pe Joulu 23, 2011 1:00 am
- Paikkakunta: 1000 K7
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
en usko et kannattaa edes kokeilla laittaa vasemmalle kädelle etujarrua jos driftailla meinaa. voi olla et ku tulee vähän yllättävämpi tilanne niin ei tajuakkaan päästää jarrua pois kun koko ikänsä tottunut siihen että etujarruvapautetaan oikealla kädellä
Viimeksi muokannut Snats, Ma Maalis 23, 2015 7:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
Nyt mä näkisin Snatsin olevan asian ytimessä.
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: La Tammi 10, 2009 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha Yzf 750r
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
itse ainakin tuen siihen vasuriin ja tarvittavat ohjausliikkeet lähtee sieltä, hankalalta kuulostaa jos sillä tukikädelläkin pitää ruveta jotain muuta tekemään samalla.
-
- Viestit: 11
- Liittynyt: La Huhti 18, 2015 8:18 pm
- Paikkakunta: SC57
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
Ihme paskahousu oon kun nyt olis vihdoinkin mopo jolla sais takuuvarmasti figetson suttaamaan, mutta en oo uskaltanu jarrua vasten koittaa.
On nimittäin Bladessa edellisen omistajan jäljiltä jotku turistisulttaanit alla. Edessä Pilot Road 3, takana joku metsäsellerin tourinki gumme. Lähinnä pelottaa tuo kylmä ja paskanen asvaltti, että pilotroadin pito pettää. Edessä ollut nyt 2,5bar. Pariin kertaan oon saanu molemmat päät lipsumaan tässä parin viikon aikana. Aina se eturenkaan luistaminen säikäyttää niin perkeleesti. Varmaan jääny jonkin sortin traumat kun vanhalla figetsolla lippasin hiekkasessa risteyksessä. Sillon oli kyllä pilkkopimeetä ja "liian tuttu risteys"
Mietinkin että kannattaiskohan mun tiputtaa paineet sinne pariin kiloon, vai ostaa suosiolla Pilot Power 3 ennenkun alan edes ajatella sudittelua. Nyt nuo sutimiset on jääny sellasiks säälittäviks parin metrin mittasiks "poweriluistoiks". Ja siis kytkintähän en ala raiskaamaan
Kunhan liksapäivä koittaa, niin marssin kyllä ostamaan Pilot Power 3 etuseks.
Tässä viestissähän nyt ei mitään asiasisältöä ollu mutta koin tälleen loivassa humlessa tarpeelliseksi esittäytyä uutena foorumilla
On nimittäin Bladessa edellisen omistajan jäljiltä jotku turistisulttaanit alla. Edessä Pilot Road 3, takana joku metsäsellerin tourinki gumme. Lähinnä pelottaa tuo kylmä ja paskanen asvaltti, että pilotroadin pito pettää. Edessä ollut nyt 2,5bar. Pariin kertaan oon saanu molemmat päät lipsumaan tässä parin viikon aikana. Aina se eturenkaan luistaminen säikäyttää niin perkeleesti. Varmaan jääny jonkin sortin traumat kun vanhalla figetsolla lippasin hiekkasessa risteyksessä. Sillon oli kyllä pilkkopimeetä ja "liian tuttu risteys"
Mietinkin että kannattaiskohan mun tiputtaa paineet sinne pariin kiloon, vai ostaa suosiolla Pilot Power 3 ennenkun alan edes ajatella sudittelua. Nyt nuo sutimiset on jääny sellasiks säälittäviks parin metrin mittasiks "poweriluistoiks". Ja siis kytkintähän en ala raiskaamaan
Kunhan liksapäivä koittaa, niin marssin kyllä ostamaan Pilot Power 3 etuseks.
Tässä viestissähän nyt ei mitään asiasisältöä ollu mutta koin tälleen loivassa humlessa tarpeelliseksi esittäytyä uutena foorumilla
- Juusoo
- Viestit: 197
- Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
- Paikkakunta: GSX-R1000 K5
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
Paineiden pudottamisesta ei juurikaan ole hyötyä jos etunen ei vaan pidä, 2,5bar on ihan hyvät paineet etuseen. Freesi pilotpoweri alle vaan. Eikä se kytkin ole moksiskaan pikku napautuksista, lähteepähän miettimättä piirtämään.
- tanskude
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: 1100 i/ö
Re: Kumin polttaminen vauhdissa??
Ja kunnolla sitä happee että saat pidon irti, muuten keventää keulaa ja varmasti menee etunen lukkoon!