Mik

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

X
Viestit: 5
Liittynyt: To Marras 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: KTM

Viesti Kirjoittaja X » Ti Marras 22, 2005 5:54 pm

lahti_bomber kirjoitti:Kotarilla mennää..
Samoin :cool:

peltz33
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja peltz33 » La Tammi 21, 2006 4:56 pm

Millanen k5/k6 kilo gixxeri mahtaa keskusta leikkimises olla. Mahdoton? Aattelin vaan et onko siinä aina joku 150km/h vauhtii kun laskee etupään alas ja painopiste sellanen et vauhtiburnikset ja stopit helvetin vaikeita.

Avatar
B1200
Viestit: 458
Liittynyt: Ke Elo 29, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Hayabusa + Minimoto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja B1200 » La Tammi 21, 2006 6:04 pm

peltz33 kirjoitti:Millanen k5/k6 kilo gixxeri mahtaa keskusta leikkimises olla. Mahdoton? Aattelin vaan et onko siinä aina joku 150km/h vauhtii kun laskee etupään alas ja painopiste sellanen et vauhtiburnikset ja stopit helvetin vaikeita.
Veikkaisin, että äärettömän helppo kikkailupyörä. Teho/paino on sellainen, että keula nousee varmasti herkästi - loppunopeushan on vain taidosta kiinni.. huippujarrut + kevyt pyörä on varmasti oivallinen endoiluun. Mielikuvasi vaikuttaa täysin väärältä.
:wavey:

peltz33
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja peltz33 » La Tammi 21, 2006 8:22 pm

toivottavasti.Sellanen olis haaveissa, jos pankkitäti on ymmärtäväinen niin keväällä sen koen.

Gixxeristi
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Merida täysjousto + k7

Viesti Kirjoittaja Gixxeristi » Pe Tammi 27, 2006 12:32 am

Itellä on tuo -00 750 Gixeri ja kyllä se ihan hyvin kärsää ainakin. Endoa en oikeen osaa vetää, mutta kai sekin onnistuu tuolla vehkeellä.

Ainakin Urban Asault 2:ssa tulee aika pitkää siivua myös etupyörällä!

Vastaa Viestiin