Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
X
-
Viestit: 5
-
Liittynyt: To Marras 17, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: KTM
Viesti
Kirjoittaja X » Ti Marras 22, 2005 5:54 pm
lahti_bomber kirjoitti:Kotarilla mennää..
Samoin
-
peltz33
-
Viestit: 4
-
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2006 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja peltz33 » La Tammi 21, 2006 4:56 pm
Millanen k5/k6 kilo gixxeri mahtaa keskusta leikkimises olla. Mahdoton? Aattelin vaan et onko siinä aina joku 150km/h vauhtii kun laskee etupään alas ja painopiste sellanen et vauhtiburnikset ja stopit helvetin vaikeita.
-
B1200
-
Viestit: 458
-
Liittynyt: Ke Elo 29, 2001 12:00 am
-
Paikkakunta: Hayabusa + Minimoto
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja B1200 » La Tammi 21, 2006 6:04 pm
peltz33 kirjoitti:Millanen k5/k6 kilo gixxeri mahtaa keskusta leikkimises olla. Mahdoton? Aattelin vaan et onko siinä aina joku 150km/h vauhtii kun laskee etupään alas ja painopiste sellanen et vauhtiburnikset ja stopit helvetin vaikeita.
Veikkaisin, että äärettömän helppo kikkailupyörä. Teho/paino on sellainen, että keula nousee varmasti herkästi - loppunopeushan on vain taidosta kiinni.. huippujarrut + kevyt pyörä on varmasti oivallinen endoiluun. Mielikuvasi vaikuttaa täysin väärältä.
-
peltz33
-
Viestit: 4
-
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2006 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja peltz33 » La Tammi 21, 2006 8:22 pm
toivottavasti.Sellanen olis haaveissa, jos pankkitäti on ymmärtäväinen niin keväällä sen koen.
-
Gixxeristi
-
Viestit: 24
-
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: Merida täysjousto + k7
Viesti
Kirjoittaja Gixxeristi » Pe Tammi 27, 2006 12:32 am
Itellä on tuo -00 750 Gixeri ja kyllä se ihan hyvin kärsää ainakin. Endoa en oikeen osaa vetää, mutta kai sekin onnistuu tuolla vehkeellä.
Ainakin Urban Asault 2:ssa tulee aika pitkää siivua myös etupyörällä!