Liikenteess

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Venne
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 27, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ZZR-1400 -06

Viesti Kirjoittaja Venne » Ma Syys 05, 2005 9:31 pm

SBY kirjoitti:Itse kuulun ns. piilovetäjiin. En hanskaa hommaa niin hyvin, joskus kyllä pitää vetää vaikka ei oo hanskaakaan. Vedän aina muilta piilossa, joskus suihkussa, joskus naapurin ikkunan alla, mutta en ikinä liikenteessä enkä muitten ihmisten pahennukseksi. Teen sitä vain omaksi ilokseni. Kannatan siis suljetulla alueella vetämistä. Joskus keulii joskus ei.


:freak2:
:lol: :lol: :lol:
ON/OFF siis joko on tai sitten ei

Avatar
Marko.S
Viestit: 567
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Marko.S » Ma Syys 05, 2005 9:41 pm

mäkin vedän aina eniten sillon ku kukaan ei nää... :D :upto:
Kakka tapahtuu.

WWW.MMAF.FI

Avatar
Plagis
Viestit: 406
Liittynyt: Su Joulu 08, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Rykkönen ja Supermopo

Viesti Kirjoittaja Plagis » Ma Syys 05, 2005 11:31 pm

Silloin kun siltä tuntuu ja ei vaaranna muita.

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ti Syys 06, 2005 10:10 am

Kyllä mä ainakin tykkään vedellä julkisilla paikoilla, mutta järki pitää olla mukana. En ainakaan itse haluaisi tilanteeseen jossa olisin aiheuttanut sivullisen vammautumisen tai kuoleman omalla tyhmyydellä. Ja tuskin kukaan muukaan.
Treenipaikkoinakin mulla on ainoastaan syrjäisempiä tienpätkiä ja parkkiksia, mutta oikeastaan en haluaisikaan mitään suljettua stuntsuoraa koska noista parkkiksista tulee semmonen mukava underground-fiilis. :) Niinkuin katuvedosta muutenkin. Ja tuohan sekin oman jännityksensä kun ei koskaan tiedä milloin ne posliinit tulee häätämään muualle...
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » Ti Syys 06, 2005 10:39 am

Ape koskas me nähdään sulta uus video? :wavey:

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ti Syys 06, 2005 11:01 am

No kun ei oo koko vuonna oikeen oo tullu kuvattua yhtään mitään... :( Pari clippiä alkuvuodelta löytyy ainoostaan.
Ja nyt tuli pyörän vaihto, niin en oo pariin viikkoon ajellu, lauantaina vasta saan ajoluvan isommalle päristimelle.
Sitte kyllä tossa syksyllä tulee kuvattua kun kaveri hommas kans isomman pärrän.
Ja vois kattoo jos noista kevään pätkistä leipois jonkun pikkupätkän.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
MST-82
Viestit: 385
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000 exup -91 + suiza-R (projekti)

Viesti Kirjoittaja MST-82 » Ti Syys 06, 2005 4:10 pm

SBY kirjoitti:Itse kuulun ns. piilovetäjiin. En hanskaa hommaa niin hyvin, joskus kyllä pitää vetää vaikka ei oo hanskaakaan. Vedän aina muilta piilossa, joskus suihkussa, joskus naapurin ikkunan alla, mutta en ikinä liikenteessä enkä muitten ihmisten pahennukseksi. Teen sitä vain omaksi ilokseni. Kannatan siis suljetulla alueella vetämistä. Joskus keulii joskus ei.


:freak2:
samaa kastia mutta hanskaan jutut vielä huonommin :D

mulle on riittänyt toistaiseksi "reipas" ajelu. :cool:
matkalta kotiin tulessa. joutuu toteamaan, että siinä naisessa oli sitä jotain. ja nyt sitä on minussakin.<br><a href="/http://www.volvolandia.com/">www.volvolandia.com</a> <br><a href="/http://www.ncf.fi/">www.ncf.fi</a>

ccki2
Viestit: 213
Liittynyt: La Marras 22, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja ccki2 » To Syys 08, 2005 12:40 pm

-Ape- kirjoitti:Kyllä mä ainakin tykkään vedellä julkisilla paikoilla, mutta järki pitää olla mukana. En ainakaan itse haluaisi tilanteeseen jossa olisin aiheuttanut sivullisen vammautumisen tai kuoleman omalla tyhmyydellä. Ja tuskin kukaan muukaan.
Treenipaikkoinakin mulla on ainoastaan syrjäisempiä tienpätkiä ja parkkiksia, mutta oikeastaan en haluaisikaan mitään suljettua stuntsuoraa koska noista parkkiksista tulee semmonen mukava underground-fiilis. :) Niinkuin katuvedosta muutenkin. Ja tuohan sekin oman jännityksensä kun ei koskaan tiedä milloin ne posliinit tulee häätämään muualle...
njep! motolla nousee toi "underground" fiilis kattoon :upto: Itse diggaan vedellä kehä1 sisällä, ei oikein mitään hohtoa vedellä jossain keskellä ei mitään. :nono: Tänä vuonna oon vältellyt keskustaa, koska mopo on sen verran häijyn näkönen, jotain osiakin puuttui, eikä takavalot näkynyt taakse ym. :lol:

mutta.. ens vuonna, alkaa olee jo sen verran "laillisessa" kondiksessa, että voi taas suhata pelkästään siellä. :cool:

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Viesti Kirjoittaja -Ape- » To Syys 08, 2005 1:14 pm

Pällistelinki sitä sun motoos jossain vaiheessa weekendissä, oli aika härskin näkönen vehje... :upto:
Kyllähän jossain risukossa voi treenailla, mutta siinä on sitä jotain kun vetää ronskit keulat kadulla ja tietää että kaikki kattoo ja ihastelee. Siitä saa hyvät kiksit. Vähän sama kuin b-weekendin burnishäkissä. :P
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
Bisnes^
Viestit: 1167
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Bisnes^ » To Syys 08, 2005 8:21 pm

mökkimopo kirjoitti:Eihän niin saa ajaa :nono:

Niinpä olen samaa mieltä :deal:

Käyttäjätunnus
Viestit: 40
Liittynyt: To Syys 08, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Käyttäjätunnus » To Syys 08, 2005 10:08 pm

Mikään muu ei alota päivää paremmin kuin keuliva moottoripyörä liikennevaloissa. Ite annan aina tilaa liikenteessä jos näyttäs että jollaki kytkin käsi vipattaa siihen malliin että kohta vois lähtee. Mutta en nää mitään ideaa tämmösessä "Ghost ridingissa". Oma ja muitten henki vaarassa... :angry: [/u]

Slarto
Viestit: 175
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Isin pyörä

Viesti Kirjoittaja Slarto » To Syys 08, 2005 10:19 pm

cockjerryh kirjoitti:
njep! motolla nousee toi "underground" fiilis kattoon :upto: Itse diggaan vedellä kehä1 sisällä, ei oikein mitään hohtoa vedellä jossain keskellä ei mitään. :nono: Tänä vuonna oon vältellyt keskustaa, koska mopo on sen verran häijyn näkönen, jotain osiakin puuttui, eikä takavalot näkynyt taakse ym. :lol:

mutta.. ens vuonna, alkaa olee jo sen verran "laillisessa" kondiksessa, että voi taas suhata pelkästään siellä. :cool:
Onkos sulla kuvaa siitä sun pyörästäs? :deal:
Aina saa unelmoida

skeletorR
Viestit: 571
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja skeletorR » Ti Loka 04, 2005 4:37 pm

~Warner~ kirjoitti:Mikään muu ei alota päivää paremmin kuin keuliva moottoripyörä liikennevaloissa. Ite annan aina tilaa liikenteessä jos näyttäs että jollaki kytkin käsi vipattaa siihen malliin että kohta vois lähtee. Mutta en nää mitään ideaa tämmösessä "Ghost ridingissa". Oma ja muitten henki vaarassa... :angry: [/u]
nimen omaan siinä on ideaa kaikki kaahaamaan mutkapätkiä

eQuip-
Viestit: 19
Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Ei sit

Viesti Kirjoittaja eQuip- » Ke Loka 05, 2005 10:39 am

Ghostrider osaa asiansa mutta suomalaisilla on tapana ostaa mahdollisimman iso pyörä ja sit on isi maksaa sen ja sit ajellaan tli ihmisten ko ikää on se 22 ja kokemusta ei paskaakaan että veikkaisin että ghostrider on harjotellu jonkin verran

Avatar
Panu
Viestit: 483
Liittynyt: Ma Syys 03, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Bandit 1200
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu » Ke Loka 05, 2005 11:58 am

eQuip- kirjoitti:Ghostrider osaa asiansa mutta suomalaisilla on tapana ostaa mahdollisimman iso pyörä ja sit on isi maksaa sen ja sit ajellaan tli ihmisten ko ikää on se 22 ja kokemusta ei paskaakaan että veikkaisin että ghostrider on harjotellu jonkin verran
Mitä mahdoit tuossa yrittää sanoa ?Voisit lukea tekstisi ennen kuin lähetät ne. Aika saavutus kirjoittaa ilman minkäänlaisia välimerkkejä. :nono:
"Ahdin määrää tahdin"
Ex Pyörät:VTR-1000 SP-1, Fireblade, ZX-10, GSX-R Turbo, FZR-1000, TT-350

Vastaa Viestiin