ympyr

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Ps*
Viestit: 786
Liittynyt: Ma Helmi 28, 2005 1:00 am
Paikkakunta: ulkoreunaltaan pyörähdyskappaleen muotoinen esine.

Viesti Kirjoittaja Ps* » Su Syys 25, 2005 9:49 pm

Crpoeka kirjoitti:olen uusi käyttäjä enkä hirveesti temppuja osaa...mut kysyn onko miten tarkk a paikka eli tuleeko bannia helposti :) ei sil et alkaisin temppuilee :lol:
Vittu sä olet kujalla

MadeInFinland2
Viestit: 420
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland2 » Ma Syys 26, 2005 11:17 am

Ps* kirjoitti:
Crpoeka kirjoitti:olen uusi käyttäjä enkä hirveesti temppuja osaa...mut kysyn onko miten tarkk a paikka eli tuleeko bannia helposti :) ei sil et alkaisin temppuilee :lol:
Vittu sä olet kujalla
Siltä näyttää :D

Avatar
Smoldari
Viestit: 1576
Liittynyt: La Joulu 13, 2003 1:00 am
Paikkakunta: SV, CB

Viesti Kirjoittaja Smoldari » Ma Syys 26, 2005 12:24 pm

MadeInFinland kirjoitti:
Ps* kirjoitti:
Crpoeka kirjoitti:olen uusi käyttäjä enkä hirveesti temppuja osaa...mut kysyn onko miten tarkk a paikka eli tuleeko bannia helposti :) ei sil et alkaisin temppuilee :lol:
Vittu sä olet kujalla
Siltä näyttää :D
Jos sillä on b-maksut hoidettu ni ei tuu bännejä.

ei tuu pännejä, en mäkään mitään osaa
snafu

Avatar
BlueBlooded
Viestit: 971
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Gsx-r

Viesti Kirjoittaja BlueBlooded » Ti Syys 27, 2005 9:42 pm

Mistä hemmetistä johtuu kankeus siinä ympyrän pyörittämisessä.
Enskalla meni ihan miten päin vaan ihan mihin suuntaan tahansa, vaikka ilman käsiä.
Mutta kun vaihdoin StreetFighteriin niin ympyrä on niin helvetin vaikea luonnistumaan, jalat/polvet ottaa jotenkin tankkiin kiinni, en löydä jotenki paikkaa niille.
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!

Avatar
Spine^
Viestit: 1234
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 510 SMR -11

Viesti Kirjoittaja Spine^ » To Syys 29, 2005 5:24 pm

mullaki kesti enskan jälkeen aikansa oppii pyörittään tota bandittia,ei saanu aluks tarpeeks painoo etupäälle. tuli kesän aikana myös huomattua että kyllä donitsessakin voi lipata (kahet kesän aikana,enskal ei yhtään) :nono:
never ride faster than your guardian angel can fly.

mobiili
Viestit: 8
Liittynyt: La Syys 10, 2005 12:00 am
Paikkakunta: 50cc Crossari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mobiili » Pe Syys 30, 2005 9:08 pm

kyllä toi ympyräburnis on aika vaikee :mad:
Ei riemulla rajaa kun mankilla ajaa

Avatar
kimmo1
Viestit: 691
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » La Loka 29, 2005 4:04 pm

miten porukka on harjoitellut tuota ympyrää pyörittämään kyykyillä, ite saan kyllä suoralla tiellä vedettyä laidasta laitaa niin pitkään ku haluan mut ympyrään en oo vielä ehtiny/uskaltanu ryhtyä kokeilemaan...ja mietin vaan et kannattaskohan istua tankin päällä vai ihan normaalisti vaan nojata vähän eteen?
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » La Loka 29, 2005 9:22 pm

Minä ruukaan istua tankin päällä ja kurottaa muuta kroppaa niin kauas eteen kuin vain mahdollista niin ei pitäisi lähteä etu rengas alta. Voi olla että tuossa piikissä ei ole niin paljoa tehoa että kestäis olla taaenpana. Reilu painon siirto eteen.
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Avatar
kawa6r
Viestit: 1623
Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 2-kilpinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » La Loka 29, 2005 10:28 pm

enemmän hanaa, jos meinaa lähtee pito eturenkaalta.
enemmän hanaa, jos ei meinaa kääntyä.
enemmän hanaa, jos ei meinaa pyöriä.
enemmän hanaa, jos meinaa highsidea tulla.
enemmän hanaa, jos ei meinaa aluks lähteä.
enemmän hanaa, jos ei rengas savua.
enemmän hanaa, ja vähempi jarrua jos haluaa kehää kasvattaa.

:firing: siinä se noin niinkun yksinkertaisuudessaan, vaikeeta se kyllä on.

Slarto
Viestit: 175
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Isin pyörä

Viesti Kirjoittaja Slarto » La Loka 29, 2005 10:37 pm

Perkele mähän oon sitten tehny kaiken väärin. :(
Aina saa unelmoida

Emppu85
Viestit: 446
Liittynyt: Su Loka 09, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Emppu85 » La Loka 29, 2005 11:05 pm

^Heh :lol:

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » La Loka 29, 2005 11:12 pm

kostealla asfaltilla toi oli yllättävän helppo. onnistu muutamalla yrityksellä kun seiso tapeilla ja nojas reilusti eteenpäin. kuivalla assulla en oo viittiny reenailla kun oon niin persaukinen, ettei oo varaa ostella uutta kumia viikon välein...

Avatar
Cebarist
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ---

Viesti Kirjoittaja Cebarist » Su Loka 30, 2005 3:58 pm

tmz kirjoitti:kostealla asfaltilla toi oli yllättävän helppo. onnistu muutamalla yrityksellä kun seiso tapeilla ja nojas reilusti eteenpäin. kuivalla assulla en oo viittiny reenailla kun oon niin persaukinen, ettei oo varaa ostella uutta kumia viikon välein...
MP puljujen pihoilla/katoksissa on useasti sellasia nättejä kumiläjiä.. sieltä käyt vaihdattamassa uutta rimpulaa alle... usein löytää kumeja joissa on pintaa reilusti jäljellä.. ite olen maksanu näistä renkaista 5-10€ rengastöineen ...

Avatar
kimmo1
Viestit: 691
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Ke Marras 02, 2005 10:43 pm

tuota tuota...onko se sitten paljon vaikeampaa vetää 180asetta tai enemmän, kuin tuommoista 45 asteen kulmia about eli 2 kaistaista tietä laidasta laitaan...ja ite tein silleen että nojasin vain eteen, eli en ollut tankin päällä...ja helposti pysy hanskassa, mutten ehtiny tälle ajokaudelle ympyrää edes koittaa...ja vedättekö 1.vaihteella vai millä?
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » To Marras 03, 2005 8:36 pm

varmaan katukyykyillä riittää se ykkönen (ellei ole kohtuullisen tiheät välit), mutta rossilla olen kolmosella ja tezulla 1.vaihde(ei riitä tehot kakkosella :lol: ). Mitä nopeampaa se takaratas pyörii, sitä kätevämmin se perää tahtoo luisuun :)
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Vastaa Viestiin