Vittu sä olet kujallaCrpoeka kirjoitti:olen uusi käyttäjä enkä hirveesti temppuja osaa...mut kysyn onko miten tarkk a paikka eli tuleeko bannia helpostiei sil et alkaisin temppuilee
![]()
ympyr
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Ps*
- Viestit: 786
- Liittynyt: Ma Helmi 28, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: ulkoreunaltaan pyörähdyskappaleen muotoinen esine.
-
MadeInFinland2
- Viestit: 420
- Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 am
- Smoldari
- Viestit: 1576
- Liittynyt: La Joulu 13, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: SV, CB
Jos sillä on b-maksut hoidettu ni ei tuu bännejä.MadeInFinland kirjoitti:Siltä näyttääPs* kirjoitti:Vittu sä olet kujallaCrpoeka kirjoitti:olen uusi käyttäjä enkä hirveesti temppuja osaa...mut kysyn onko miten tarkk a paikka eli tuleeko bannia helpostiei sil et alkaisin temppuilee
![]()
![]()
ei tuu pännejä, en mäkään mitään osaa
snafu
- BlueBlooded
- Viestit: 971
- Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Gsx-r
Mistä hemmetistä johtuu kankeus siinä ympyrän pyörittämisessä.
Enskalla meni ihan miten päin vaan ihan mihin suuntaan tahansa, vaikka ilman käsiä.
Mutta kun vaihdoin StreetFighteriin niin ympyrä on niin helvetin vaikea luonnistumaan, jalat/polvet ottaa jotenkin tankkiin kiinni, en löydä jotenki paikkaa niille.
Enskalla meni ihan miten päin vaan ihan mihin suuntaan tahansa, vaikka ilman käsiä.
Mutta kun vaihdoin StreetFighteriin niin ympyrä on niin helvetin vaikea luonnistumaan, jalat/polvet ottaa jotenkin tankkiin kiinni, en löydä jotenki paikkaa niille.
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!
- Spine^
- Viestit: 1234
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: 510 SMR -11
-
mobiili
- Viestit: 8
- Liittynyt: La Syys 10, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: 50cc Crossari
- Viesti:
- kimmo1
- Viestit: 691
- Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
miten porukka on harjoitellut tuota ympyrää pyörittämään kyykyillä, ite saan kyllä suoralla tiellä vedettyä laidasta laitaa niin pitkään ku haluan mut ympyrään en oo vielä ehtiny/uskaltanu ryhtyä kokeilemaan...ja mietin vaan et kannattaskohan istua tankin päällä vai ihan normaalisti vaan nojata vähän eteen?
hullu saa olla muttei tyhmä
- Tessustelija
- Viestit: 1391
- Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
- Viesti:
Minä ruukaan istua tankin päällä ja kurottaa muuta kroppaa niin kauas eteen kuin vain mahdollista niin ei pitäisi lähteä etu rengas alta. Voi olla että tuossa piikissä ei ole niin paljoa tehoa että kestäis olla taaenpana. Reilu painon siirto eteen.
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
- kawa6r
- Viestit: 1623
- Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: 2-kilpinen
- Viesti:
enemmän hanaa, jos meinaa lähtee pito eturenkaalta.
enemmän hanaa, jos ei meinaa kääntyä.
enemmän hanaa, jos ei meinaa pyöriä.
enemmän hanaa, jos meinaa highsidea tulla.
enemmän hanaa, jos ei meinaa aluks lähteä.
enemmän hanaa, jos ei rengas savua.
enemmän hanaa, ja vähempi jarrua jos haluaa kehää kasvattaa.
siinä se noin niinkun yksinkertaisuudessaan, vaikeeta se kyllä on.
enemmän hanaa, jos ei meinaa kääntyä.
enemmän hanaa, jos ei meinaa pyöriä.
enemmän hanaa, jos meinaa highsidea tulla.
enemmän hanaa, jos ei meinaa aluks lähteä.
enemmän hanaa, jos ei rengas savua.
enemmän hanaa, ja vähempi jarrua jos haluaa kehää kasvattaa.
- tmz
- Viestit: 1382
- Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Tonninen RääRää
- Viesti:
- Cebarist
- Viestit: 793
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: ---
MP puljujen pihoilla/katoksissa on useasti sellasia nättejä kumiläjiä.. sieltä käyt vaihdattamassa uutta rimpulaa alle... usein löytää kumeja joissa on pintaa reilusti jäljellä.. ite olen maksanu näistä renkaista 5-10 rengastöineen ...tmz kirjoitti:kostealla asfaltilla toi oli yllättävän helppo. onnistu muutamalla yrityksellä kun seiso tapeilla ja nojas reilusti eteenpäin. kuivalla assulla en oo viittiny reenailla kun oon niin persaukinen, ettei oo varaa ostella uutta kumia viikon välein...
- kimmo1
- Viestit: 691
- Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
tuota tuota...onko se sitten paljon vaikeampaa vetää 180asetta tai enemmän, kuin tuommoista 45 asteen kulmia about eli 2 kaistaista tietä laidasta laitaan...ja ite tein silleen että nojasin vain eteen, eli en ollut tankin päällä...ja helposti pysy hanskassa, mutten ehtiny tälle ajokaudelle ympyrää edes koittaa...ja vedättekö 1.vaihteella vai millä?
hullu saa olla muttei tyhmä
- Tessustelija
- Viestit: 1391
- Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
- Viesti:
varmaan katukyykyillä riittää se ykkönen (ellei ole kohtuullisen tiheät välit), mutta rossilla olen kolmosella ja tezulla 1.vaihde(ei riitä tehot kakkosella
). Mitä nopeampaa se takaratas pyörii, sitä kätevämmin se perää tahtoo luisuun
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw