Miguh kohti soolouraa
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
nikke
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Syys 22, 2005 12:00 am
- Viesti:
-
Perunawelli
- Viestit: 252
- Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: P䳫䢠/> &
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
No ehkä ei tule uusia rusty sivuja...Miguel kirjoitti: Jacka.. hetikun laitat uusille rustyriderz sivuille kaikkiin mun kameralla otettuihin kuviin mun uuden webbiosotteen.
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
Ja jos tuleekin oli...kyse kuvaajasta eikä kameran omistajasta.
Tekijän oikeuslaki.
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
-
nikke
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Syys 22, 2005 12:00 am
- Viesti:
tuskin tässä nyt siitä on kiinni että kenen kanssa kiinnostaa ajaa, vaan enemmänki siitä et mitä lajilta haluu... jotkut haluu vetää enemmän show meiningillä kun toisia taas kiinnostaa enemmän kilpaileminen ja lajin kehittäminen...se varmaan mistään pisusta oo kiinni. Mitä noihin jaskan juttuihin tulee niin broidin puolesta voin varmaan sanoa et laita vaik privamessuja jos on ton tasosta sanottavaa, niin lukee niitä sit kun kiinnostaa.Various kirjoitti:Onko noussut pisu päähän,kun ei voi enään rustyissä kaahata?![]()
![]()
- Panu
- Viestit: 483
- Liittynyt: Ma Syys 03, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Bandit 1200
- Viesti:
- kawa6r
- Viestit: 1623
- Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: 2-kilpinen
- Viesti:
jacka kirjoitti:Ihan jees sivut... Laitappa noihin mun ottamiin kuviin..Mun nimi esille.![]()
Miguel kirjoitti:Jacka.. hetikun laitat uusille rustyriderz sivuille kaikkiin mun kameralla otettuihin kuviin mun uuden webbiosotteen.
hyvä hyvä hyvä...Jacka kirjoitti:kyse kuvaajasta eikä kameran omistajasta. Tekijän oikeuslaki.
mä voin laittaa teijän molempien nimet ja osotteet meijän nettisivuille jos sitten ootte molemmat happy.
niinpä, naapurikateutta herättävä bling bling hiace ja kaikkee...Various kirjoitti:Onko noussut pisu päähän,kun ei voi enään rustyissä kaahata?
-
nikke
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Syys 22, 2005 12:00 am
- Viesti:
- B1200
- Viestit: 458
- Liittynyt: Ke Elo 29, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Hayabusa + Minimoto
- Viesti:
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
Mutta kyllähän se niin otte jos haluaa menestyä...jne. Niin helpommin se onnistuu soolona...Kyllä.
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
Hyvä Aki...Jätkä on sentään asenne ukko.Various kirjoitti:Nojoo,anteeksi ja näkemiin. Mutta siitä Hiacesta mä olen kateellinen..
Mutta eikö esimerkiksi esiintymisiä saisi paremmin jos ajaisi tiimissä?![]()
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>