Missä Tampereella saa Temppuilla ?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

lassi
Viestit: 201
Liittynyt: To Marras 18, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Fzr 1000 ja Royal einfield

moro taas,

Viesti Kirjoittaja lassi » Ma Maalis 13, 2006 7:56 pm

tosiaan on tullu kyseltyä muutaman tehtaan portillisista pihoista, ja aikas hyvältä näyttää että pääsee, mutta se kavereita kuin sieniä sateella vosi olla ongelma, tieto vois levitä liikaakin ja pihas kun ei kumia sais poltella ja mulle tulis kitinät kaikesta sotkusta..

Jozpen
Viestit: 8
Liittynyt: La Touko 13, 2006 12:00 am
Paikkakunta: suzuki TL1000R -99 / sachs 4rock 250

Viesti Kirjoittaja Jozpen » Ti Maalis 20, 2007 7:14 pm

mikäs tilanne on nykyään tampereella?
itsellä kun on sellainen tilanne että kortti ei saisi kesällä lähteä ja harkitsen mopotonta kesää siksi ja tietysti myös rahan takia. Mielessä kävi kilvettömän cbr tms. hommaaminen stuntti käyttöön mutta onko täällä tosiaan mitään paikkaa missä sitä saisi laillisesti harrastella? muuten ei niin väliä mutta kun ei kilvettömällä pelillä viitsi leikkiä yleisellä tiellä jatkuvasti... :freak:

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » Su Maalis 25, 2007 6:23 pm

pallo kirjoitti:
Junnu kirjoitti:Eipä täällä mitään virallista paikkaa ole, mutta niinkin syrjäisiä suoria löytyy että saa rauhassa ajella. Jos ei häiritse ketään niin ei tule itsekkään häirityksi. Ajokavereita löytyy myös vähintään jokatoiselle päivälle.

Se on kyllä varmaa, että jos saat luvalla jonkun tehtaan pihan käyttöön, niin ajokavereita on kuin sieniä sateella. Jos suhteita on niin kannataa ainakin kysellä noita pihoja. Muuten sinne tuskin on asiaa.
Pakko mainita viellä että ajokavereita piisaa aina tarpeeksi, ellei välillä tunnu etä jopa liikaakin :eek:

Minäkin voisin kysellä tuota tehdasalueen piha kaveriltani käyttöön ja uskon kyllä että täältäkin muutama ajopaikkaa hakeva sinne mahtuisi stunttailemaan, mutta korvaus vastuu olisi heillä ja tottakai haluan ensin nähdä jampat itsekkin livenä etten joudu muitten sotkuja siivoilemaan :)

Mutta palaillaan asiaan myöhemmin-->
meikäläisellä tilanne just toisin päin:ihan kurko luvallinen treenimesta löytyy mut ei niitä treenikavereita.Huom.treenikavereita,ainahan löytyy niitä jotka tulee mestoille norkoilemaan.Jos on innokkaita stunttaajia Satakunnassa päin niin ottakaa yhteyttä.

Avatar
Ghost Slider
Viestit: 259
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqwarna SMR 510

Viesti Kirjoittaja Ghost Slider » Ti Touko 08, 2007 8:24 pm

No hitto, jos Kimmokkeella on tosiaan joku paikka tiedossa missä vois kikkailla, lähinnä keulia meikäläisen tapauksessa ja ehkä vois noita endoja harjotella, ni mä olisin tulossa reenaamaan, enkä vaan hengaamaan. Meikäläinen vaan tarvisi sitä lääniä, kun en uskalla pienistä vauhdeista keulia, eli suoraa sais olla sen parisataa metriä.
Kesäks muutan Poriin eli voisin tulla useinkin reenailemaan.

Jozpen
Viestit: 8
Liittynyt: La Touko 13, 2006 12:00 am
Paikkakunta: suzuki TL1000R -99 / sachs 4rock 250

Viesti Kirjoittaja Jozpen » Ma Helmi 11, 2008 7:18 pm

Terve taas! onkos tampereelle ilmestynyt yhtään laillista treeni paikkaa kilvettömälle pyörälle? taas näin kevään koittaessa tekisi mieli hankkia kilvetön 2. mopo kikkailua varten... :upto:
kahdesta ei kuitenkaan viitsi maksaa vakuutuksia...
V2 jytinällä on kiva edetä tiellä mutta stunttiin se ei oikeen sovi :freak2:

Hevimies
Viestit: 1818
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » Ma Helmi 11, 2008 7:30 pm

ei tampereelta mutta läheltä on työn alla yks paikka. heitän infoa kun on varmaa tietoa

Avatar
Hermanni
Viestit: 1272
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Hermanni » Ma Helmi 11, 2008 8:19 pm

Kyllä Tampereella paikkoja on! Voi toki!

Pirkanmaan Stuntriding Yhdistys eli PSRY järjestää vuonna 2008 treenipäiviä pitkin kesää. Tarkoituksena on, että jäsenet treenaa ilmaiseksi. Asiasta lisää jonkun ajan päästä. Tiukat neuvottelut treenipaikkojen suhteen on käynnissä.

Jozpen
Viestit: 8
Liittynyt: La Touko 13, 2006 12:00 am
Paikkakunta: suzuki TL1000R -99 / sachs 4rock 250

Viesti Kirjoittaja Jozpen » Ma Helmi 11, 2008 8:37 pm

ohoh! hyviä uutisia vihdoinkin!
no mutta täytyykin alkaa suunnittelemaan mönkijän vaihtamista stuntti kalustoon tässä kevään mittaan :blah:

Avatar
Hermanni
Viestit: 1272
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Hermanni » Ma Helmi 11, 2008 8:47 pm

Ennen kuin teet mitään hätiköityä niin mainittakoon, että PSRY:n treenipäiville myös mönkijät ovat tervetulleita!

Jozpen
Viestit: 8
Liittynyt: La Touko 13, 2006 12:00 am
Paikkakunta: suzuki TL1000R -99 / sachs 4rock 250

Viesti Kirjoittaja Jozpen » Ma Helmi 11, 2008 8:58 pm

heh selvä homma :wavey: täytynee tulla keväällä tutustumaan toimintaan ja sitten harkita onko tuon peräkärry/ kilvetön mopo yhdistelmän hankinta aiheellista :D

Avatar
einstein
Viestit: 114
Liittynyt: To Syys 01, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja einstein » La Maalis 08, 2008 9:08 pm

Jos riittävästi halukkaita niin pyrkimyksenä saada alue myös Ylöjärven suunnalta...
Halukkaat ilmaiskaa mielenkiintonne.

Avatar
Nasta-muumio
Viestit: 98
Liittynyt: Ti Touko 29, 2007 12:00 am
Paikkakunta: YZF-R6

Viesti Kirjoittaja Nasta-muumio » Su Maalis 09, 2008 10:31 pm

Itseä ainakin kiinnostais vaikka vasta tää harrastus aika alkumetreillä onkin :)
7.5kk ja vihdoinkin mennään taas :)

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Su Maalis 09, 2008 11:43 pm

Nasta-muumio kirjoitti:Itseä ainakin kiinnostais vaikka vasta tää harrastus aika alkumetreillä onkin :)
Samoin!

happo
Viestit: 3
Liittynyt: Su Tammi 20, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja happo » Pe Huhti 18, 2008 2:01 pm

einstein kirjoitti:Jos riittävästi halukkaita niin pyrkimyksenä saada alue myös Ylöjärven suunnalta...
Halukkaat ilmaiskaa mielenkiintonne.
Onko lupia saatu mistäänpäin? :wavey:

Avatar
takapihan tarzan
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 19, 2004 12:00 am
Paikkakunta: kwaka 636

Viesti Kirjoittaja takapihan tarzan » Ke Touko 07, 2008 3:30 pm

Stunt Jam 10.5.2008 Kaanaa rallycross rata.. jäsenet 0e muut 22e
Tervetuloa!
STAINLESS STEEL www.stainlesssteel.fi satasessa tuulee!!
www.psry.net

Vastaa Viestiin