Ensi kauden kalusto?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
jtj kirjoitti:Ensi kauden uusi leikkikalu..![]()
![]()
Ihan siisti....
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
- BlueBlooded
- Viestit: 971
- Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Gsx-r
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
Ei rahaa....EIkä varmaan sponsseja lohkea.BlueBlooded kirjoitti:Onko muuten joku äpäräjengistä suunitellut Benellin ostoa?skeletorR kirjoitti:ohoh onpas jussille tullu hieno peli![]()
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
-
jtj
- Viestit: 187
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 12:00 am
?? Siis mitä? kenellä ei oo rahaa? Ja kenelle ei sponsseja? Jacka vai vaihtamassa pyörää?? BlueBlooded Tarkoitti varmaan bastards jengiä.. Ja teillähän on jacka sponsseja vaikka muille jakaajacka kirjoitti:Ei rahaa....EIkä varmaan sponsseja lohkea.BlueBlooded kirjoitti:Onko muuten joku äpäräjengistä suunitellut Benellin ostoa?skeletorR kirjoitti:ohoh onpas jussille tullu hieno peli![]()
![]()
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
No mistä sä tiedät Punis missä tiimissä mä vedän...jtj kirjoitti:?? Siis mitä? kenellä ei oo rahaa? Ja kenelle ei sponsseja? Jacka vai vaihtamassa pyörää?? BlueBlooded Tarkoitti varmaan bastards jengiä.. Ja teillähän on jacka sponsseja vaikka muille jakaajacka kirjoitti:Ei rahaa....EIkä varmaan sponsseja lohkea.BlueBlooded kirjoitti: Onko muuten joku äpäräjengistä suunitellut Benellin ostoa?![]()
![]()
No ok minun moka.
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
- Bomber#1
- Viestit: 2297
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
- Viesti:
-
StuntMarko
- Viestit: 51
- Liittynyt: Ma Elo 02, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: Honda CBR600RR-06, Honda CRF450R-10
-
jtj
- Viestit: 187
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 12:00 am
Rupee olee amerikan meininkiä.. Kai hommaat vielä vaimonhakkaajapaidan ja solarium rusketuksen.StuntMarko kirjoitti:Uutta kalustoa on tulossa aika lailla. Pyöräksi Honda CBR600RR -06 ja mönkijä Honda TRX680FA.TIETYSTI BRANDTILTA !!!Kuljetuskalustoksi Volvo FL6 Rekkaveturi ja perään 10m pitkä 5th wheeler
Rengas palaa vielä R1:llä ja varmaan parit riskisetit![]()
-
StuntMarko
- Viestit: 51
- Liittynyt: Ma Elo 02, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: Honda CBR600RR-06, Honda CRF450R-10
He,He!!jtj kirjoitti:Rupee olee amerikan meininkiä.. Kai hommaat vielä vaimonhakkaajapaidan ja solarium rusketuksen.StuntMarko kirjoitti:Uutta kalustoa on tulossa aika lailla. Pyöräksi Honda CBR600RR -06 ja mönkijä Honda TRX680FA.TIETYSTI BRANDTILTA !!!Kuljetuskalustoksi Volvo FL6 Rekkaveturi ja perään 10m pitkä 5th wheeler
Rengas palaa vielä R1:llä ja varmaan parit riskisetit![]()
![]()
Rahalla saa ja hevosella pääsee.Ei vaan kaikki velaks ja takaajina entisiä hyviä kavereita. Ja onneksi Suomessa on monta lentokenttää, josta pääsee äkkiä maailmalle. Hui,Hai