Ensi kauden kalusto?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
_LC_
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 1:00 am
Paikkakunta: KTM 660 SMC

Viesti Kirjoittaja _LC_ » Su Helmi 19, 2006 12:12 pm

Ei tosta Kotarista raaski luopua :) eli ei kalusto vaihu ainakaan tänä kesänä...

jtj
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jtj » La Helmi 25, 2006 7:30 pm

Ensi kauden uusi leikkikalu.. :D

Kuva

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » La Helmi 25, 2006 8:07 pm

jtj kirjoitti:Ensi kauden uusi leikkikalu.. :D

Kuva

Ihan siisti.... :eek:

_Simppa_
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Pro Stomp 125cc

Viesti Kirjoittaja _Simppa_ » Su Helmi 26, 2006 1:58 pm

todella siisti :eek:

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Su Helmi 26, 2006 3:16 pm

:eek: Söpö.

...mutta miks kaikissa stunttivehkeissä on aina tuo sama polisport-maski? :D

jtj
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jtj » Su Helmi 26, 2006 4:10 pm

Jukka85 kirjoitti::eek: Söpö.

...mutta miks kaikissa stunttivehkeissä on aina tuo sama polisport-maski? :D
Se on sopivan halpa rikottavaksi, tai sitte se on kesän trendi.. :lol:

skeletorR
Viestit: 571
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja skeletorR » Su Helmi 26, 2006 6:18 pm

ohoh onpas jussille tullu hieno peli :eek:

Avatar
BlueBlooded
Viestit: 971
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Gsx-r

Viesti Kirjoittaja BlueBlooded » Su Helmi 26, 2006 8:50 pm

skeletorR kirjoitti:ohoh onpas jussille tullu hieno peli :eek:
Onko muuten joku äpäräjengistä suunitellut Benellin ostoa?

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » Su Helmi 26, 2006 8:53 pm

BlueBlooded kirjoitti:
skeletorR kirjoitti:ohoh onpas jussille tullu hieno peli :eek:
Onko muuten joku äpäräjengistä suunitellut Benellin ostoa?
Ei rahaa....EIkä varmaan sponsseja lohkea. :-?

jtj
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jtj » Su Helmi 26, 2006 10:23 pm

jacka kirjoitti:
BlueBlooded kirjoitti:
skeletorR kirjoitti:ohoh onpas jussille tullu hieno peli :eek:
Onko muuten joku äpäräjengistä suunitellut Benellin ostoa?
Ei rahaa....EIkä varmaan sponsseja lohkea. :-?
?? Siis mitä? kenellä ei oo rahaa? Ja kenelle ei sponsseja? Jacka vai vaihtamassa pyörää?? BlueBlooded Tarkoitti varmaan bastards jengiä.. Ja teillähän on jacka sponsseja vaikka muille jakaa :)

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » Su Helmi 26, 2006 10:53 pm

jtj kirjoitti:
jacka kirjoitti:
BlueBlooded kirjoitti: Onko muuten joku äpäräjengistä suunitellut Benellin ostoa?
Ei rahaa....EIkä varmaan sponsseja lohkea. :-?
?? Siis mitä? kenellä ei oo rahaa? Ja kenelle ei sponsseja? Jacka vai vaihtamassa pyörää?? BlueBlooded Tarkoitti varmaan bastards jengiä.. Ja teillähän on jacka sponsseja vaikka muille jakaa :)
No mistä sä tiedät Punis missä tiimissä mä vedän... :D
No ok minun moka. :D

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ma Helmi 27, 2006 2:38 pm

jtj kirjoitti:Ensi kauden uusi leikkikalu.. :D

Kuva

Hieno! :cool:

Taidat olla joku Carmichael wannabee... :lol:

StuntMarko
Viestit: 51
Liittynyt: Ma Elo 02, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Honda CBR600RR-06, Honda CRF450R-10

Viesti Kirjoittaja StuntMarko » Ma Helmi 27, 2006 7:02 pm

Uutta kalustoa on tulossa aika lailla. Pyöräksi Honda CBR600RR -06 ja mönkijä Honda TRX680FA.TIETYSTI BRANDTILTA !!! :D Kuljetuskalustoksi Volvo FL6 Rekkaveturi ja perään 10m pitkä 5th wheeler
Rengas palaa vielä R1:llä ja varmaan parit riskisetit :lol:

jtj
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jtj » Ma Helmi 27, 2006 7:25 pm

StuntMarko kirjoitti:Uutta kalustoa on tulossa aika lailla. Pyöräksi Honda CBR600RR -06 ja mönkijä Honda TRX680FA.TIETYSTI BRANDTILTA !!! :D Kuljetuskalustoksi Volvo FL6 Rekkaveturi ja perään 10m pitkä 5th wheeler
Rengas palaa vielä R1:llä ja varmaan parit riskisetit :lol:
Rupee olee amerikan meininkiä.. Kai hommaat vielä vaimonhakkaajapaidan ja solarium rusketuksen. :D

StuntMarko
Viestit: 51
Liittynyt: Ma Elo 02, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Honda CBR600RR-06, Honda CRF450R-10

Viesti Kirjoittaja StuntMarko » Ma Helmi 27, 2006 7:36 pm

jtj kirjoitti:
StuntMarko kirjoitti:Uutta kalustoa on tulossa aika lailla. Pyöräksi Honda CBR600RR -06 ja mönkijä Honda TRX680FA.TIETYSTI BRANDTILTA !!! :D Kuljetuskalustoksi Volvo FL6 Rekkaveturi ja perään 10m pitkä 5th wheeler
Rengas palaa vielä R1:llä ja varmaan parit riskisetit :lol:
Rupee olee amerikan meininkiä.. Kai hommaat vielä vaimonhakkaajapaidan ja solarium rusketuksen. :D
He,He!!
Rahalla saa ja hevosella pääsee.Ei vaan kaikki velaks ja takaajina entisiä hyviä kavereita. Ja onneksi Suomessa on monta lentokenttää, josta pääsee äkkiä maailmalle. Hui,Hai

Vastaa Viestiin