96< vm kikserit temppuilukäytössä

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
kimmo1
Viestit: 691
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

96< vm kikserit temppuilukäytössä

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Pe Helmi 24, 2006 6:17 pm

eli siis kiinnostaisi kokemukset jne tiedot, että millaisia muiden mielestä nämä "vanhemman malliset" kikserit ovat temppuilukäytössä... eli siis kaasarivehkeet(alle 96vm)
juurikaan ei ole kyseisiä vekottimia itse huomannut videoissa jne mitä on tullut katsottua aika paljon jo...ja kun itsellä kyseinen 750 on niin kiinnostaisi tietää että voiko sillä edes mitään tehdä osaavissa käsissä :lol: ...ja mitkä osat hajoaa ensin ja mitä pyörälle on tehty että parempi kikkailla...esim millaiset välitykset on hyvät kun vakiona ei nouse keula kun 1.vaihteella kaasusta niin saisi kyllä 2. ja 3.vaihteellakin tehdä samaa, ainakin jos vähän nykäsemällä avittaa.
:)
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
kimmo1
Viestit: 691
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Pe Helmi 24, 2006 6:18 pm

niin ja turboa en laita enkä vaihda pyörää uudempaan joten sellaisia kommentteja en tänne halua :D
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » Pe Helmi 24, 2006 7:48 pm

Eiköhän noilla kaikilla laitteilla voi temppuilla....Luulisin että tuo giipskerikin on mainio laite...Varsinkin kun se on suht kevyt(?) Mutta jostain tulee mieleen että olisin lukenut ettei noissa rungot oikein kestä(?). Jenkki foorumilla lähinnä on enemmän faktaa noista....Tai kuulopuheita. :D

Anteeksi luin väärin....Kyse olikin alle 96 gigseristä. :-?
Viimeksi muokannut jacka, Pe Helmi 24, 2006 8:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

duunari
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: tuoli

Viesti Kirjoittaja duunari » Pe Helmi 24, 2006 8:44 pm

katso planbee eka video siinä uskali ja samu temppuilee kovasti noilla vanhan liiton kiksereillä vaikkakin 1.1 litrasilla joten tehoilla ei voi vertailla mutta kuitenkin asiallinen video.

Avatar
BlueBlooded
Viestit: 971
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Gsx-r

Viesti Kirjoittaja BlueBlooded » La Helmi 25, 2006 2:26 am

jacka kirjoitti:Eiköhän noilla kaikilla laitteilla voi temppuilla....Luulisin että tuo giipskerikin on mainio laite...Varsinkin kun se on suht kevyt(?) Mutta jostain tulee mieleen että olisin lukenut ettei noissa rungot oikein kestä(?). Jenkki foorumilla lähinnä on enemmän faktaa noista....Tai kuulopuheita. :D

Anteeksi luin väärin....Kyse olikin alle 96 gigseristä. :-?
Niin väittävät että runko ei tykkää paiskomista koska on alumiinia.
Kuulemma hajoavat kaatumisrautojen kiinnitysten kohdilta.

Avatar
kimmo1
Viestit: 691
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » La Helmi 25, 2006 11:34 am

eikös nämä kaikki uusimpien pyörienki rungot ole alumiinia? vai mitä..?
ja pitäskö tällä pystyä tekemään pitempääkin endoa kun omassa ainakin vaan luistaa eturengas kun koittaa jarruttaa...ja tuskin kokonaan on omista taidoista kiinni kun vanhemmatkin pyörät on noussu eturenkaalle...
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » La Helmi 25, 2006 11:37 am

kimmo1 kirjoitti:eikös nämä kaikki uusimpien pyörienki rungot ole alumiinia? vai mitä..?
ja pitäskö tällä pystyä tekemään pitempääkin endoa kun omassa ainakin vaan luistaa eturengas kun koittaa jarruttaa...ja tuskin kokonaan on omista taidoista kiinni kun vanhemmatkin pyörät on noussu eturenkaalle...
Eiköhän tuokin korjaannu ainaki osittain kun vaihat kalleimman purkkakumin mitä kaupasta saa :P

Avatar
kimmo1
Viestit: 691
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » La Helmi 25, 2006 2:52 pm

ei viitsis tällä hetkellä ostaa uutta ku vanhassa 90% pintaa jäljellä...oon kyllä laskenu vähän siitä paineita niin helpotti vähän mut silti se meinaa kyl luistaa pahasti :/
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » La Helmi 25, 2006 5:21 pm

Vituttaahan se varmaan ihan normiajossakin jos etunen luiskahtaa alta jossain pompussa esim.

Nimim. "kåkemustahan löytyy, prkl."

Avatar
kimmo1
Viestit: 691
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » La Helmi 25, 2006 6:14 pm

niinhän se kyllä on...perhanan "sport touring"-renkaat :D
hullu saa olla muttei tyhmä

Vastaa Viestiin