juurikaan ei ole kyseisiä vekottimia itse huomannut videoissa jne mitä on tullut katsottua aika paljon jo...ja kun itsellä kyseinen 750 on niin kiinnostaisi tietää että voiko sillä edes mitään tehdä osaavissa käsissä
96< vm kikserit temppuilukäytössä
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- kimmo1
- Viestit: 691
- Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
96< vm kikserit temppuilukäytössä
eli siis kiinnostaisi kokemukset jne tiedot, että millaisia muiden mielestä nämä "vanhemman malliset" kikserit ovat temppuilukäytössä... eli siis kaasarivehkeet(alle 96vm)
juurikaan ei ole kyseisiä vekottimia itse huomannut videoissa jne mitä on tullut katsottua aika paljon jo...ja kun itsellä kyseinen 750 on niin kiinnostaisi tietää että voiko sillä edes mitään tehdä osaavissa käsissä
...ja mitkä osat hajoaa ensin ja mitä pyörälle on tehty että parempi kikkailla...esim millaiset välitykset on hyvät kun vakiona ei nouse keula kun 1.vaihteella kaasusta niin saisi kyllä 2. ja 3.vaihteellakin tehdä samaa, ainakin jos vähän nykäsemällä avittaa.
juurikaan ei ole kyseisiä vekottimia itse huomannut videoissa jne mitä on tullut katsottua aika paljon jo...ja kun itsellä kyseinen 750 on niin kiinnostaisi tietää että voiko sillä edes mitään tehdä osaavissa käsissä
hullu saa olla muttei tyhmä
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
Eiköhän noilla kaikilla laitteilla voi temppuilla....Luulisin että tuo giipskerikin on mainio laite...Varsinkin kun se on suht kevyt(?) Mutta jostain tulee mieleen että olisin lukenut ettei noissa rungot oikein kestä(?). Jenkki foorumilla lähinnä on enemmän faktaa noista....Tai kuulopuheita. 
Anteeksi luin väärin....Kyse olikin alle 96 gigseristä.
Anteeksi luin väärin....Kyse olikin alle 96 gigseristä.
Viimeksi muokannut jacka, Pe Helmi 24, 2006 8:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
- BlueBlooded
- Viestit: 971
- Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Gsx-r
Niin väittävät että runko ei tykkää paiskomista koska on alumiinia.jacka kirjoitti:Eiköhän noilla kaikilla laitteilla voi temppuilla....Luulisin että tuo giipskerikin on mainio laite...Varsinkin kun se on suht kevyt(?) Mutta jostain tulee mieleen että olisin lukenut ettei noissa rungot oikein kestä(?). Jenkki foorumilla lähinnä on enemmän faktaa noista....Tai kuulopuheita.
Anteeksi luin väärin....Kyse olikin alle 96 gigseristä.![]()
Kuulemma hajoavat kaatumisrautojen kiinnitysten kohdilta.
- kimmo1
- Viestit: 691
- Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
eikös nämä kaikki uusimpien pyörienki rungot ole alumiinia? vai mitä..?
ja pitäskö tällä pystyä tekemään pitempääkin endoa kun omassa ainakin vaan luistaa eturengas kun koittaa jarruttaa...ja tuskin kokonaan on omista taidoista kiinni kun vanhemmatkin pyörät on noussu eturenkaalle...
ja pitäskö tällä pystyä tekemään pitempääkin endoa kun omassa ainakin vaan luistaa eturengas kun koittaa jarruttaa...ja tuskin kokonaan on omista taidoista kiinni kun vanhemmatkin pyörät on noussu eturenkaalle...
hullu saa olla muttei tyhmä
- Jukka85
- Viestit: 1627
- Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Japanian pimmee puoli
Eiköhän tuokin korjaannu ainaki osittain kun vaihat kalleimman purkkakumin mitä kaupasta saakimmo1 kirjoitti:eikös nämä kaikki uusimpien pyörienki rungot ole alumiinia? vai mitä..?
ja pitäskö tällä pystyä tekemään pitempääkin endoa kun omassa ainakin vaan luistaa eturengas kun koittaa jarruttaa...ja tuskin kokonaan on omista taidoista kiinni kun vanhemmatkin pyörät on noussu eturenkaalle...