Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
MadeInFinland
-
Viestit: 1240
-
Liittynyt: Ke Syys 08, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR
Viesti
Kirjoittaja MadeInFinland » Pe Joulu 29, 2006 12:05 pm
-
-Ape-
-
Viestit: 2153
-
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: Läjä romuja.
Viesti
Kirjoittaja -Ape- » Pe Joulu 29, 2006 1:20 pm
Ite oisin ainaki tehny vähän hillitymmät noista tapeista.
Vähän hirvittäis jos tommonen tappi lössähtäis jalan päälle.
Jos olis oma mopo, niin sorvaisin pommista noihin tankojen päihin semmoset leveet plugit isolla viisteellä. Ei tulis pahemmin vipuvartta ja varmasti liukuis paremmin ku noi dildot mitä tossa on.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."