FiZzeRiin rautaa ympärille

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
MadeInFinland
Viestit: 1240
Liittynyt: Ke Syys 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland » Pe Joulu 29, 2006 12:05 pm

Näyttäs Jaketin linkistä löytyvien kuvien perusteella kuitenkin toimivan lisäpalikan kanssa. En tiedä katsoitteko, joten linkitän ne tähän. :)

Kuva

Kuva

Kuva

Mutta kuinka turvallinen tuokaan ratkaisu on, niin... :freak: Ei siis kannata jättää jalkaa väliin.
-Piiloanarkisti mustassa puvussa-
Kuva
http://www.mmaf.fi/forum

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Pe Joulu 29, 2006 1:20 pm

Ite oisin ainaki tehny vähän hillitymmät noista tapeista.
Vähän hirvittäis jos tommonen tappi lössähtäis jalan päälle. :freak:

Jos olis oma mopo, niin sorvaisin pommista noihin tankojen päihin semmoset leveet plugit isolla viisteellä. Ei tulis pahemmin vipuvartta ja varmasti liukuis paremmin ku noi dildot mitä tossa on. :upto:
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Vastaa Viestiin