öljyt

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
MacGyver
Viestit: 43
Liittynyt: To Syys 15, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Myyty

öljyt

Viesti Kirjoittaja MacGyver » Ma Elo 07, 2006 12:56 pm

Mitä öljyjä käytätte stunttailussa ja kuinka paljon?

RiZ3*
Viestit: 443
Liittynyt: To Joulu 11, 2003 1:00 am
Paikkakunta: -----

Viesti Kirjoittaja RiZ3* » Ma Elo 07, 2006 2:21 pm

Noh, mineraali öljyyhän tossa deeärrässä pitäs kuulemma käyttää, näin mulle kerrottiin :-? Määrästä sen verran että laita reilusti enemmä ku se 2litraa, itellä ollu joku 2,5litraa...
Vaikka on ollu noinkin paljon niin menee yläpää thjänä ku vetää pitkää siivua (2kertaa kone kilatanu) sen takia...
The will to do - The soul to dare

MacGyver
Viestit: 43
Liittynyt: To Syys 15, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Myyty

Viesti Kirjoittaja MacGyver » Ma Elo 07, 2006 7:12 pm

Uskaltaako tommosta Mobil Delvacia käyttää? Sehän on tarkotettu diiseli moottoreihin,mutta oon kuullu jotain et sitäkin vois käyttää.
Mullakin toi deeärrä leikkais tänä kesänä :angry:

RiZ3*
Viestit: 443
Liittynyt: To Joulu 11, 2003 1:00 am
Paikkakunta: -----

Viesti Kirjoittaja RiZ3* » Ma Elo 07, 2006 8:04 pm

Itte en kyllä menis laittamaan mitään auton öljyjä koneeseen, paa sinne suosiolla ihan moottoripyöriin tarkotettua öljyä.
The will to do - The soul to dare

Avatar
mickey71
Viestit: 124
Liittynyt: La Helmi 18, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja mickey71 » Ma Elo 07, 2006 8:15 pm

ei varmasti kilahda Delvac:ista! aiheesta on jo lukuisia keskusteluja käyty... toimii parhaiten vanhemmen tekniikan koneissa, esim. DR ja muut I/Ö suzukit :deal:
<br><br>

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ti Elo 08, 2006 10:16 am

eikös suzukissa pidä tarkistaa öljynkierto yläpäähän öljynvaihdon yhteydessä.?

kone käyntiin ja löysää sitä öljyletkun banjoa, jos tirskuu öljyä kunnolla välistä, niin menee kanteenkin.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
jopa 200
Viestit: 60
Liittynyt: La Huhti 01, 2006 12:00 am
Paikkakunta: cbr k6 sb

Viesti Kirjoittaja jopa 200 » Ke Elo 09, 2006 3:06 am

pc25 5l öljyä masiinaan toimii ja voi savuttaa joskus :grayyes:

RiZ3*
Viestit: 443
Liittynyt: To Joulu 11, 2003 1:00 am
Paikkakunta: -----

Viesti Kirjoittaja RiZ3* » Ke Elo 09, 2006 1:48 pm

jordelli kirjoitti:pc25 5l öljyä masiinaan toimii ja voi savuttaa joskus :grayyes:
Paljos sinne ihan normaalisti kuulus laittaa?
The will to do - The soul to dare

Avatar
KoRnyoba
Viestit: 341
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 12:00 am
Paikkakunta: HONDA Hornet 600, Honda CR70, Honda Monkey vm. '79, Honda Pan Europa 1300
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KoRnyoba » Ke Elo 09, 2006 9:34 pm

hornettiin.. sama siis pc25 oon iskeny 4 L.. :-?
*Dj Oba* -> visit
www.heavydjs.com

20.07 - Inferno
27.07 - NightLifeRock
03.08 - Inferno
10.08 - Virgin Oil Co.
11.08 - NightLifeRock
17.08 - On The Rocks
18.08 - Inferno
24.08 - Inferno
31.08 - On The Rocks

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Viesti Kirjoittaja CFH » Ke Elo 09, 2006 10:35 pm

KoRnyoba kirjoitti:hornettiin.. sama siis pc25 oon iskeny 4 L.. :-?

Herran öljynvaihtoprojekteista jotain tietävänä tuntuu ettei se 4L aina riitä :D ?

Tietysti jos kyseisellä kerralla oli tuota kuuluisaa "asennusjuomaa" se neljä litraa :drin: ?
Kuva

Avatar
jopa 200
Viestit: 60
Liittynyt: La Huhti 01, 2006 12:00 am
Paikkakunta: cbr k6 sb

Viesti Kirjoittaja jopa 200 » Pe Elo 11, 2006 3:38 am

laita sitä öljyä vähän yli ylä rajan niin ei käy kuivana niin helposti vaikka olis klo12 jos käy kyljellään voi mennä huohottimesta öljyä ilman putsariin ja sitä kautta kaasareista sylintereihin mutta se ei ole vaarallista pitää vaan käyttää ne öljyt pois sieltä savuttaa kivasti mutta mitä sitten :D juu ja en jaksanut pilkkuja tai muuta jutskaa iskeä väliin koska olen humalassa :drin:

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » Ma Elo 21, 2006 11:37 pm

ei sitä kannata laittaa sinne liikaa ainakaan jos öljyn huohotus on ilmanputsarissa.näin ainakin 636 kawassa.itsellä oli kerran öljyä putsarin kotelo pullollaan kun sen avasin.nyt on koneessa vakio 4l ja ei savuta ees pitkissä raudan laahauksissa eikä vilku öljyvalo.ei silti viitti huudattaa pyörää kun se on pystyssä.

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ti Elo 22, 2006 9:14 am

kimmoke kirjoitti:ei sitä kannata laittaa sinne liikaa ainakaan jos öljyn huohotus on ilmanputsarissa.näin ainakin 636 kawassa.itsellä oli kerran öljyä putsarin kotelo pullollaan kun sen avasin.nyt on koneessa vakio 4l ja ei savuta ees pitkissä raudan laahauksissa eikä vilku öljyvalo.ei silti viitti huudattaa pyörää kun se on pystyssä.
kaikissahan se menee ilmaboxiin, tärkeämpää on se, että mistä se lähtee. jos lähtee vaihteiston päältä, niin se puskee sinne helposti öljyä. Jos taas venttiilikopasta, kun 954:sessa, niin ei sinne tuu koskaan juuri mitään.

jenkeissähän ne sulkee sen 636:sen vaihteiston päällä olevan huohottimen ja rakentaa toisen venakoppaan.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » Ti Elo 22, 2006 1:09 pm

jaket kirjoitti:
kimmoke kirjoitti:ei sitä kannata laittaa sinne liikaa ainakaan jos öljyn huohotus on ilmanputsarissa.näin ainakin 636 kawassa.itsellä oli kerran öljyä putsarin kotelo pullollaan kun sen avasin.nyt on koneessa vakio 4l ja ei savuta ees pitkissä raudan laahauksissa eikä vilku öljyvalo.ei silti viitti huudattaa pyörää kun se on pystyssä.
kaikissahan se menee ilmaboxiin, tärkeämpää on se, että mistä se lähtee. jos lähtee vaihteiston päältä, niin se puskee sinne helposti öljyä. Jos taas venttiilikopasta, kun 954:sessa, niin ei sinne tuu koskaan juuri mitään.

jenkeissähän ne sulkee sen 636:sen vaihteiston päällä olevan huohottimen ja rakentaa toisen venakoppaan.
tarkoitin nimenomaan sitä et kannata lutrata sen öljyn kans jos huohotin on vakio paikassa/ilmanputsarissa.tarvis rakentaa se sinne venakoppaan.

Vastaa Viestiin