öljyt
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 443
- Liittynyt: To Joulu 11, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: -----
Noh, mineraali öljyyhän tossa deeärrässä pitäs kuulemma käyttää, näin mulle kerrottiin Määrästä sen verran että laita reilusti enemmä ku se 2litraa, itellä ollu joku 2,5litraa...
Vaikka on ollu noinkin paljon niin menee yläpää thjänä ku vetää pitkää siivua (2kertaa kone kilatanu) sen takia...
Vaikka on ollu noinkin paljon niin menee yläpää thjänä ku vetää pitkää siivua (2kertaa kone kilatanu) sen takia...
The will to do - The soul to dare
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
- KoRnyoba
- Viestit: 341
- Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: HONDA Hornet 600, Honda CR70, Honda Monkey vm. '79, Honda Pan Europa 1300
- Viesti:
hornettiin.. sama siis pc25 oon iskeny 4 L..
*Dj Oba* -> visit
www.heavydjs.com
20.07 - Inferno
27.07 - NightLifeRock
03.08 - Inferno
10.08 - Virgin Oil Co.
11.08 - NightLifeRock
17.08 - On The Rocks
18.08 - Inferno
24.08 - Inferno
31.08 - On The Rocks
www.heavydjs.com
20.07 - Inferno
27.07 - NightLifeRock
03.08 - Inferno
10.08 - Virgin Oil Co.
11.08 - NightLifeRock
17.08 - On The Rocks
18.08 - Inferno
24.08 - Inferno
31.08 - On The Rocks
- CFH
- Viestit: 1154
- Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...
- jopa 200
- Viestit: 60
- Liittynyt: La Huhti 01, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: cbr k6 sb
laita sitä öljyä vähän yli ylä rajan niin ei käy kuivana niin helposti vaikka olis klo12 jos käy kyljellään voi mennä huohottimesta öljyä ilman putsariin ja sitä kautta kaasareista sylintereihin mutta se ei ole vaarallista pitää vaan käyttää ne öljyt pois sieltä savuttaa kivasti mutta mitä sitten juu ja en jaksanut pilkkuja tai muuta jutskaa iskeä väliin koska olen humalassa
- kimmoke
- Viestit: 234
- Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: myyty
ei sitä kannata laittaa sinne liikaa ainakaan jos öljyn huohotus on ilmanputsarissa.näin ainakin 636 kawassa.itsellä oli kerran öljyä putsarin kotelo pullollaan kun sen avasin.nyt on koneessa vakio 4l ja ei savuta ees pitkissä raudan laahauksissa eikä vilku öljyvalo.ei silti viitti huudattaa pyörää kun se on pystyssä.
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
kaikissahan se menee ilmaboxiin, tärkeämpää on se, että mistä se lähtee. jos lähtee vaihteiston päältä, niin se puskee sinne helposti öljyä. Jos taas venttiilikopasta, kun 954:sessa, niin ei sinne tuu koskaan juuri mitään.kimmoke kirjoitti:ei sitä kannata laittaa sinne liikaa ainakaan jos öljyn huohotus on ilmanputsarissa.näin ainakin 636 kawassa.itsellä oli kerran öljyä putsarin kotelo pullollaan kun sen avasin.nyt on koneessa vakio 4l ja ei savuta ees pitkissä raudan laahauksissa eikä vilku öljyvalo.ei silti viitti huudattaa pyörää kun se on pystyssä.
jenkeissähän ne sulkee sen 636:sen vaihteiston päällä olevan huohottimen ja rakentaa toisen venakoppaan.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- kimmoke
- Viestit: 234
- Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: myyty
tarkoitin nimenomaan sitä et kannata lutrata sen öljyn kans jos huohotin on vakio paikassa/ilmanputsarissa.tarvis rakentaa se sinne venakoppaan.jaket kirjoitti:kaikissahan se menee ilmaboxiin, tärkeämpää on se, että mistä se lähtee. jos lähtee vaihteiston päältä, niin se puskee sinne helposti öljyä. Jos taas venttiilikopasta, kun 954:sessa, niin ei sinne tuu koskaan juuri mitään.kimmoke kirjoitti:ei sitä kannata laittaa sinne liikaa ainakaan jos öljyn huohotus on ilmanputsarissa.näin ainakin 636 kawassa.itsellä oli kerran öljyä putsarin kotelo pullollaan kun sen avasin.nyt on koneessa vakio 4l ja ei savuta ees pitkissä raudan laahauksissa eikä vilku öljyvalo.ei silti viitti huudattaa pyörää kun se on pystyssä.
jenkeissähän ne sulkee sen 636:sen vaihteiston päällä olevan huohottimen ja rakentaa toisen venakoppaan.