HC Wheelie

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Händeri
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Heinä 28, 2006 12:00 am
Paikkakunta: DR-Zeta

HC Wheelie

Viesti Kirjoittaja Händeri » Ma Syys 25, 2006 3:23 pm

Ku tuolla kyseltiin et kuka osaa HC Ympyrän vetästä, niin ajattelin kysyä kuka sitten osaa ihan vaan HC Keulaa vetää? Ihan siis Foorumin käyttäjistä. Ei tarvitse Tammeloita ja sen semmosia ruveta latelee :D
Modified Motorcycle Association of Finland

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ma Syys 25, 2006 4:22 pm

:wavey: Ei nyt kovin pitkälle mene, mutta silti...

Avatar
Erkhart
Viestit: 212
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja Erkhart » Ma Syys 25, 2006 6:21 pm

onnistuu

Ransu88
Viestit: 23
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Mito tt

lyhyitä

Viesti Kirjoittaja Ransu88 » Ma Syys 25, 2006 7:09 pm

No joo taitaa onnistua pieniä siivui :D

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Ma Syys 25, 2006 7:25 pm

Mjoo ceparil jonkuverra moottorijarrua vasten sain vedettyä...lavangon suoran... :freak:
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

RiZ3*
Viestit: 443
Liittynyt: To Joulu 11, 2003 1:00 am
Paikkakunta: -----

Viesti Kirjoittaja RiZ3* » Ma Syys 25, 2006 7:35 pm

Juu meneehän se pienen matkaa, sitte loppu välit/kantti vetää korkeemmalle.
The will to do - The soul to dare

Batson
Viestit: 487
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Batson » Ma Syys 25, 2006 7:41 pm

peppe1987 kirjoitti:Mjoo ceparil jonkuverra moottorijarrua vasten sain vedettyä...lavangon suoran... :freak:
Mites Peppe ajattelitko vielä hommata jonkun pyörän ja alottaa stunttailun uusiks?

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Ma Syys 25, 2006 9:20 pm

Tomppa18 kirjoitti:
peppe1987 kirjoitti:Mjoo ceparil jonkuverra moottorijarrua vasten sain vedettyä...lavangon suoran... :freak:
Mites Peppe ajattelitko vielä hommata jonkun pyörän ja alottaa stunttailun uusiks?
Ööh joo tää kesä meni vähän ohi kun täällä armeijassa pitää lusia ja rahaakaan ei oikeen ollu hommata kunnon pyörää mut kyl nyt talvella pitäs joku rojekti hommata ja alottaa kevääl ankara reenaaminen, kyllä meinaa pää seota ilman stunttailuja, on semmonen olo et joku nyt puuttuu vallan :D mut kyllä tavotteita on paljon ens kesäks :blah:
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

RoadRabbit
Viestit: 111
Liittynyt: Pe Syys 15, 2006 12:00 am
Paikkakunta: R6

Viesti Kirjoittaja RoadRabbit » Ma Syys 25, 2006 10:08 pm

Meneehän tota 10m yamahalla :wavey: . Sit loppuu kantti. Vauhti kiihtyy koska kulmaa liian vähän.

Kotarilla uskaltaa vähän paremmin mutta ei mene silläkään pitkälle.

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » Ma Syys 25, 2006 11:25 pm

varmaan joku 30 metriä saattaa mennä, jos kaikki menee putkeen... :freak2:

Avatar
frst
Viestit: 1750
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 666

Viesti Kirjoittaja frst » Ti Syys 26, 2006 9:51 pm

Ei mee pitkää matkaa, mut menee kuitenki :)
Käsitakajarru pitäis olla että tota pystyis kunnolla vetämää :firing:
M.A.D KUUSAA

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » To Syys 28, 2006 4:43 pm

menee nykyään jo pidemmätki siivut.käsitakajarru antaa mukavasti lisää varmuutta harjotteluun.raudalle laskeminen alkaa kans tuntua varmalta pikku hiljaa.talvi alkaa lähestymään saatana :angry: :angry:

Händeri
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Heinä 28, 2006 12:00 am
Paikkakunta: DR-Zeta

Viesti Kirjoittaja Händeri » To Syys 28, 2006 8:23 pm

Sieltä se perhana tulee ei voi mitää :angry:
Modified Motorcycle Association of Finland

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » Pe Syys 29, 2006 9:46 pm

peppe1987 kirjoitti:
Tomppa18 kirjoitti:
peppe1987 kirjoitti:Mjoo ceparil jonkuverra moottorijarrua vasten sain vedettyä...lavangon suoran... :freak:
Mites Peppe ajattelitko vielä hommata jonkun pyörän ja alottaa stunttailun uusiks?
Ööh joo tää kesä meni vähän ohi kun täällä armeijassa pitää lusia ja rahaakaan ei oikeen ollu hommata kunnon pyörää mut kyl nyt talvella pitäs joku rojekti hommata ja alottaa kevääl ankara reenaaminen, kyllä meinaa pää seota ilman stunttailuja, on semmonen olo et joku nyt puuttuu vallan :D mut kyllä tavotteita on paljon ens kesäks :blah:
hommaat jonkun pommikoneen ens kesäksi tai noutaja tulee!on ollu aika hiljasta tää stuntti homma satakunnassa päin tänä kesänä,pitäs saada lisää harrastajia tänne päin :firing:

_Simppa_
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Pro Stomp 125cc

Viesti Kirjoittaja _Simppa_ » Ma Loka 02, 2006 5:21 pm

Jukka85 kirjoitti::wavey: Ei nyt kovin pitkälle mene, mutta silti...
sama homma

Vastaa Viestiin