Discovery_Channel_Hungary

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Discovery_Channel_Hungary

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ma Marras 27, 2006 12:24 pm

Tällänen viesti tuli mulle ja ainakin parille muulle suomalaiselle Stunttaajalle meilissä:

Dear everyone!

You can download the film of Discovery Channel about Hungarian round of European Stunt Riding Championship from website of my event.
http://stuntkaposvar.rulez.hu/

This film is 15 minutes with a lot of good tv appearance for the riders. This film is already available on the Discovery Channel in Europe!

Also available an other film (10 mins.) about Zoltan Angyal (also from Discovery Channel) on his website:
www.angyalzoltan.hu

I will send you information about competition of 2007 in Hungary soon.

Yours sincerely
Laszlo Amrein
organiser

Avatar
Sallad
Viestit: 392
Liittynyt: Su Touko 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Speed Triple

Viesti Kirjoittaja Sallad » Ma Marras 27, 2006 5:06 pm

Helvetin hyvä video, pisti taas kyllä ajohalut ihan maksimiin!

Moneen otteeseen Miguhin keesi siellä vilkkui.

castle
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: tön

Viesti Kirjoittaja castle » Ti Marras 28, 2006 6:33 pm

Tossa http://www.angyalzoltan.hu/videok/Disco ... Zoltan.wmv suorana kyseiseen pätkään. :upto:
<div>There's no stoppin' what can't be stopped, no killin' what can't be killed.</div><br>

_Simppa_
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Pro Stomp 125cc

Viesti Kirjoittaja _Simppa_ » Ti Marras 28, 2006 9:45 pm

castle kirjoitti:Tossa http://www.angyalzoltan.hu/videok/Disco ... Zoltan.wmv suorana kyseiseen pätkään. :upto:
kiitän :)

Vastaa Viestiin