Kawasaki zx6r 1999 stunttailuun ?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Tekijä
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: R1 , KTM SX 525

Kawasaki zx6r 1999 stunttailuun ?

Viesti Kirjoittaja Tekijä » Ke Joulu 13, 2006 7:31 pm

satuin löytämään sopivan hintaisen kawan, mutta alkoi mietittyttää ku on se kaasutin malli, onko kellään kokemusta miten toimii kyseinen kawa stunttailun parissa ??
-Don't ride faster than your guardian angel can fly!
-Adrenaline keeps me int the game...

Top-1
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2003 12:00 am
Paikkakunta: VeTuRi - Jälleen

Viesti Kirjoittaja Top-1 » Ke Joulu 13, 2006 7:52 pm

ei ole paras vaihtoehto. Tallikaverilla oli viime kesän kilvellinen kikkapyöränä. Parit upeat lipat otti kun kone stumppasi klo12 keuloissa :D
Säästä luontoa - Aja takapyörällä

EXÄT: VTR1000F Fighter, CBR600F "TOXIC", KAWA636b "StuntFighter", CBR900rr "Live Evil"

Vastaa Viestiin