Kawasaki zx6r 1999 stunttailuun ?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Tekijä
- Viestit: 119
- Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: R1 , KTM SX 525
Kawasaki zx6r 1999 stunttailuun ?
satuin löytämään sopivan hintaisen kawan, mutta alkoi mietittyttää ku on se kaasutin malli, onko kellään kokemusta miten toimii kyseinen kawa stunttailun parissa ??
-Don't ride faster than your guardian angel can fly!
-Adrenaline keeps me int the game...
-Adrenaline keeps me int the game...
-
Top-1
- Viestit: 884
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: VeTuRi - Jälleen