Lavangon stunttisuora!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
- BlueBlooded
- Viestit: 971
- Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Gsx-r
- -Tatu-
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ti Helmi 10, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki 636
Noniin ite pääsin treenaamaan ekaa kertaa tänä vuonna ja lavankoon mentiin. Oma henkilökohtainen mielipiteeni 30min ajoa 30min taukoa systeemi on syvältä.
-Siinä venyy päivä tolkuttomasti eikä ajoa tule paljoa mitään oltiin kolme tuntia ajettiin noin 1,5h itse ainakin haluan ajaa ajot ja lähteä himaan en hengaa puolet ajasta ja näin (ei voi tehdä niin sanottua pikaista ajokertaa)
-30min ajossa ei ehdi ainakaan näillä taidoilla oikeen harjottelee kunnolla mitään ku vähän rupee joku onnistaa niin 30min meni ja taas odotellaan 30min.
-Jos heität lipat ekan viiden minuutin aikana pyörästä hajoaa esim etujarrukahva, menet hakemaan sen autosta vaihdat sen ja hyvä jos ehdit ajamaan vaan 15min siinä rundissa ja taas odotellaan 30min
-Muutenkin vaikka esim ilolassakin jauhetaan paskaa ja näin mutta voit jauhaa vaan 5min shaibelia ja ajaa taas niin kauan kunnes on kädet hapoilla ja taas pieni tauko maistuu. Tänäänkin oltiin ilolassa noin 3h ja jauhamista/juomatauoista kertyi varmaan 1h max ei edes sitä ja saa ajaa millon haluaa ja jauhaa millon haluaa.
Muuten lavanko oli hyvässä kunnossa ja 30min sääntö piti hyvä ja positiivinen homma, mutta muuten se ei toimi ja nyt jos ja kun ilolaan avataan rekkaparkkis niin monet tulee ajamaan lavankoon ja pari heppua on jo näyttänyt punasta lippua tälle systeemille, että nykyään voisi toimia paremmin joku systeemi että esim.
Ma: motot 10-14 ja stunt 14-18 ti stunt 10-14 ja motot 14-18 (ajat viitteellisiä en tiedä aukioloaikoja) tai sit joka toinen päivä stunt ja joka toinen päivä motot (tiedän tätä on kokeiltu mutta nykyään stunt ukkoja näkyy varmasti enemmän ku ilola suljetaan). Sillon kaikki saa ajaa/höpöttää omalla vuorollaan niin paljon ku haluaa ja jos ei omalla ''ryhmällä'' ole aamuvuoroa/ajopäivää niin tiedää et voi ottaa mukia illalla ja tulla ajamaan päivällä/jos ei ole ajopäivä niin ei ollenkaan.
...vois toimia kuka tietää...
Ei mitään jatketaan harjotuksia
-Siinä venyy päivä tolkuttomasti eikä ajoa tule paljoa mitään oltiin kolme tuntia ajettiin noin 1,5h itse ainakin haluan ajaa ajot ja lähteä himaan en hengaa puolet ajasta ja näin (ei voi tehdä niin sanottua pikaista ajokertaa)
-30min ajossa ei ehdi ainakaan näillä taidoilla oikeen harjottelee kunnolla mitään ku vähän rupee joku onnistaa niin 30min meni ja taas odotellaan 30min.
-Jos heität lipat ekan viiden minuutin aikana pyörästä hajoaa esim etujarrukahva, menet hakemaan sen autosta vaihdat sen ja hyvä jos ehdit ajamaan vaan 15min siinä rundissa ja taas odotellaan 30min
-Muutenkin vaikka esim ilolassakin jauhetaan paskaa ja näin mutta voit jauhaa vaan 5min shaibelia ja ajaa taas niin kauan kunnes on kädet hapoilla ja taas pieni tauko maistuu. Tänäänkin oltiin ilolassa noin 3h ja jauhamista/juomatauoista kertyi varmaan 1h max ei edes sitä ja saa ajaa millon haluaa ja jauhaa millon haluaa.
Muuten lavanko oli hyvässä kunnossa ja 30min sääntö piti hyvä ja positiivinen homma, mutta muuten se ei toimi ja nyt jos ja kun ilolaan avataan rekkaparkkis niin monet tulee ajamaan lavankoon ja pari heppua on jo näyttänyt punasta lippua tälle systeemille, että nykyään voisi toimia paremmin joku systeemi että esim.
Ma: motot 10-14 ja stunt 14-18 ti stunt 10-14 ja motot 14-18 (ajat viitteellisiä en tiedä aukioloaikoja) tai sit joka toinen päivä stunt ja joka toinen päivä motot (tiedän tätä on kokeiltu mutta nykyään stunt ukkoja näkyy varmasti enemmän ku ilola suljetaan). Sillon kaikki saa ajaa/höpöttää omalla vuorollaan niin paljon ku haluaa ja jos ei omalla ''ryhmällä'' ole aamuvuoroa/ajopäivää niin tiedää et voi ottaa mukia illalla ja tulla ajamaan päivällä/jos ei ole ajopäivä niin ei ollenkaan.
...vois toimia kuka tietää...
Ei mitään jatketaan harjotuksia
...Tekevälle sattuu ja tapahtuu...
-
vuoriju
- Viestit: 74
- Liittynyt: To Syys 13, 2001 12:00 am
- Viesti:
- make1977
- Viestit: 12
- Liittynyt: La Heinä 22, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: hornet 600,ktm 525,ktm 200
toi aikataulutus juuri noin et 30min vetoo/30 min huilii toimi ainakin mun mielestä todella hyvin.onhan se niin et näin keväisin kaikilla meistä on hirvee kuume päästä vetää kunnolla ja tuntuu et tollanen 30 min veto ei riitä..no mut ku tää alku innostus menee ohi niin homma tasaantuu ja olihan siel viime kesänä hetkiä et sai omassa rauhassa ajella ku porukka oli pöndellä..
mä kaipaisin vaan sitä et viikonloppuna pääsis nyt sit klo 16 jälkeenkin ajaa..sehän on vasta päivä aluillaan tohon aikaan ja rata menee sillon jo prkl kiinni!
mä kaipaisin vaan sitä et viikonloppuna pääsis nyt sit klo 16 jälkeenkin ajaa..sehän on vasta päivä aluillaan tohon aikaan ja rata menee sillon jo prkl kiinni!
- JTD
- Viestit: 802
- Liittynyt: La Huhti 13, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Yamaha R1, Yamaha YFZ 450
- Viesti:
Noita alueen aikatauluja vois kyllä hieman pidentää (myös arkisin)
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi
http://www.jtparts.fi
- -Tatu-
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ti Helmi 10, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki 636
Vedätkö stunttia vai motoa? meinaan jos motoa ajat niin varmasti 30min veto riittää ku on vähän tiukempaa vääntöä ku stunttaus, mutta tuntuu, että motomiehille 30min tauko on myös liian pitkä. Viime kesänä ilola oli viel auki niin suurin osa stuntti ukoista pyöri siel, mutta tosta pitäisi pitää ihan kunnon kokous ku nyt stunt ukkoja kiinnostaa enemmän radan aukioloajat ku ei ole muita vetopaikkoja.make1977 kirjoitti:toi aikataulutus juuri noin et 30min vetoo/30 min huilii toimi ainakin mun mielestä todella hyvin.onhan se niin et näin keväisin kaikilla meistä on hirvee kuume päästä vetää kunnolla ja tuntuu et tollanen 30 min veto ei riitä..no mut ku tää alku innostus menee ohi niin homma tasaantuu ja olihan siel viime kesänä hetkiä et sai omassa rauhassa ajella ku porukka oli pöndellä..![]()
mä kaipaisin vaan sitä et viikonloppuna pääsis nyt sit klo 16 jälkeenkin ajaa..sehän on vasta päivä aluillaan tohon aikaan ja rata menee sillon jo prkl kiinni!![]()
...Tekevälle sattuu ja tapahtuu...
- Palde69
- Viestit: 252
- Liittynyt: La Marras 23, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: 636
-
vuoriju
- Viestit: 74
- Liittynyt: To Syys 13, 2001 12:00 am
- Viesti:
pariviikkoa sitten kellotin poikien ajelua sm/stunt
alkuun pojat jaksoi vetää jopa 25min kerralla
mutta loppupäivästä ajoa tuli enään 11min per kerta
ja 49 min istuttiin
radan aukiolo muuttuu toukokuun alussa siten
viikolla saa ajaa klo:20:00 ja viikonloppuna klo.17:00
sen pidempään ei enää ratayhtiö(vantaan kaupunki) ei anna meidän ajaa
T.Juha
VMK
alkuun pojat jaksoi vetää jopa 25min kerralla
mutta loppupäivästä ajoa tuli enään 11min per kerta
ja 49 min istuttiin
radan aukiolo muuttuu toukokuun alussa siten
viikolla saa ajaa klo:20:00 ja viikonloppuna klo.17:00
sen pidempään ei enää ratayhtiö(vantaan kaupunki) ei anna meidän ajaa
T.Juha
VMK
- make1977
- Viestit: 12
- Liittynyt: La Heinä 22, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: hornet 600,ktm 525,ktm 200
joo siis motoa ajan!ei toi 30 min tauko ainakaan meidän puolella mitään haittaa,siinä ehtii just juomaan,säätää pyörää ja hetken huilaamaan.täytyy kumminkin ajatella että mahdollisimman moni pääsee ajamaan sitä mitä haluaa ja siksi musta on ainakin parasta että jokapäivä kun lavanko on vaan auki pääsee niin moto ku stunt äijät ajamaan.vanha systeemi oli perseestä ku oli vain tietyt päivät milloin ajoin moto millon stunt ukkelit.esim jos sattu töissä just menee myöhään motoäijien päivänä niin sit sait taas odottaa päivän tai kaks et pääset ajaa.homma toimii näin hyvin.piste :)useamman moto ukkelin kaa jutellu ja kaikki on näyttänyt tälle järjestelylle peukkuu.
- -Tatu-
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ti Helmi 10, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki 636
ok joo jeez! no pitää katsoa mikä tossa on meininki. Siel on kai jotkut talkoo hommelit huomenna mut itse en pääse osallistumaan niin pitää katsoa joku toinen päivä...Onko tosta asiasta mahdollista pitää mitään kokousta? Jossa olis about yhtä paljon molempien harrastusten edustajia niin saatais ainakin päätettyä asiat kunnolla ja sit on enää turha päteä asiaa paitsi yksin omassa päässään
...Tekevälle sattuu ja tapahtuu...
-
vuoriju
- Viestit: 74
- Liittynyt: To Syys 13, 2001 12:00 am
- Viesti:
asiasta on keskusteltu kevään aikana useaan otteeseen
niin stunt kuin moto kuskien kanssa
asiaan ovat päässeet vaikuttamaan ne aktiiviset kuljettajat
jotka ovat rataa käyttäneet kumpaakin osapuolta on
kuunneltu tasapuolisesti
stunt kuljettajia on ollut noin 5 kpl
ja supermoto kuskeja noin 7kpl
heidän mielipiteitä olen kuunnellut ja siintä olen tehnyt
päätelmät ajo ajoista
kokouksia en ole ajatellut erikseen enään tänä keväänä
pitää
mutta mikään ei estä soittamasta minulle
tai tulemasta radalle käymään silloin kun olen paikalla
t. Juha
VMK
P.050 919 52 11
niin stunt kuin moto kuskien kanssa
asiaan ovat päässeet vaikuttamaan ne aktiiviset kuljettajat
jotka ovat rataa käyttäneet kumpaakin osapuolta on
kuunneltu tasapuolisesti
stunt kuljettajia on ollut noin 5 kpl
ja supermoto kuskeja noin 7kpl
heidän mielipiteitä olen kuunnellut ja siintä olen tehnyt
päätelmät ajo ajoista
kokouksia en ole ajatellut erikseen enään tänä keväänä
pitää
mutta mikään ei estä soittamasta minulle
tai tulemasta radalle käymään silloin kun olen paikalla
t. Juha
VMK
P.050 919 52 11
- -Tatu-
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ti Helmi 10, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki 636
-
fillarikaista
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 1:00 am