oho

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Wolfheart
Viestit: 75
Liittynyt: Ma Syys 30, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZ 125cc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wolfheart » Ma Tammi 20, 2003 9:20 am

Tyhmyydestä sakotetaan..? :D
~ One More Beer And Heavy Metal And I'm Just Fine ~

Onnenpossu
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Marras 12, 2002 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Onnenpossu » Ke Tammi 22, 2003 10:10 pm

On kai ne ketjut sitten luonnollinen
paikka sormet työntää :-? :-? :-?

Avatar
JTD
Viestit: 802
Liittynyt: La Huhti 13, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1, Yamaha YFZ 450
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTD » To Tammi 23, 2003 1:12 pm

Onko joku siis niin tyhmä että työntää sormet ketjun väliin :-?
Edes vahingossa...
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi

Urran
Viestit: 105
Liittynyt: Ke Marras 27, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 750 WP

Viesti Kirjoittaja Urran » To Tammi 23, 2003 9:28 pm

Vähän ihmetyttää toi urbaani legenda... miten se on voinu ajaa sairaalaan ilman oikeeaa jalkaa kun vaihteitakin pitäis vaihtaa... ellei se jotenkin taidolla oo saanu vasempaa jalkaa poikki :-?

Avatar
=HANHAN=
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: niit

Viesti Kirjoittaja =HANHAN= » To Tammi 23, 2003 11:52 pm

No kaikissa pyörissähän ketjut EIVÄT ole vasemmalla puolella, vaikka useimmissa näin on. Ja eikös jossain helkutin hoodeissä ole vaihdekiksi tai mikä poljin se niissä onkaan, oikealla puolella??? Näin olin kerran ainakin näkevinäni?? :eek:

Avatar
-Makke-
Viestit: 577
Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Paikkakunta: SpeedIII

Viesti Kirjoittaja -Makke- » Pe Tammi 24, 2003 12:29 am

shokissa tekee ihan mitä vaan ihmeellistä... :freak:
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." James May

Avatar
angel92
Viestit: 501
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » Pe Tammi 24, 2003 3:50 am

mulla on mikroautolla ajellessani meinannut jäädä sormet vetuketjun väliin kun ilmanputsaria oon peitelly... sorsan syy mikse ottaa vetoketjun pesänrakennus aineeksi!


ps. on mullakin joskus tippakannu päässyt pyörähtämään takarattaan ympäri :)
Viimeksi muokannut angel92, Pe Tammi 24, 2003 2:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Pe Tammi 24, 2003 8:25 am

Jalka kassissa ja vaihdekiksikeppiviritys ihan missä tahansa, mutta eikös jutussa sillä jannulla katkennut ensin ketjut, josta koko stoori sai alkunsa..

Eli korjasiko se jannu ensin ketjut ja laittoi sitten sen jalan kassiin ja ajoi lasarettiin..??!! :nono:
Onhan noita juttuja..
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Avatar
=HANHAN=
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: niit

Viesti Kirjoittaja =HANHAN= » Pe Tammi 24, 2003 9:53 am

OHO! Tota en ollu tullu miettineekskään! :D :D Taitaa olla humpuggia koko juttu... :D :) :D

Avatar
reikäpää
Viestit: 441
Liittynyt: Pe Marras 09, 2001 1:00 am
Paikkakunta: Busa K7

Viesti Kirjoittaja reikäpää » Pe Tammi 24, 2003 11:06 am

moniakin tapauksia tiedän, missä jääny näpit ketjun väliin. kuten viisas broidini joka oli joskus sitä mieltä että kun pitää mopon renkaan ilmassa ja antaa pyöriä tyhjäkäyntiä vaihde päällä on paras tapa rasvata ketjut sormella :lol:

Urran
Viestit: 105
Liittynyt: Ke Marras 27, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 750 WP

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Tammi 24, 2003 4:25 pm

Niin... :freak: En usko sitä "Urpaani lekentaa" :-?

hifkmaster
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Derbi Senda SM DRD Racing ja PV
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hifkmaster » Ma Touko 12, 2003 12:21 pm

ukolle tuli varmaan hauska kotimatka. :D
olikos tuo video englannista?

Avatar
B1200
Viestit: 458
Liittynyt: Ke Elo 29, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Hayabusa + Minimoto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja B1200 » Ti Touko 13, 2003 4:44 pm

Vähän ihmetyttää toi urbaani legenda... miten se on voinu ajaa sairaalaan ilman oikeeaa jalkaa kun vaihteitakin pitäis vaihtaa...
Seissyt oikealla jalalla vasemmalla tapilla ? Jos kaveri pystyy ajamaan edelleen tuossa kunnossa niin eikös pieni tasapainoilu luonnistu... Pysähtyessä täytynee oikea jalka kuitenkin siirtää oikealle puolelle..

Vinski
Viestit: 95
Liittynyt: Ke Huhti 16, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Vinski » Ke Touko 14, 2003 7:50 am

.
Viimeksi muokannut Vinski, Ma Marras 11, 2013 4:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ernie
Viestit: 664
Liittynyt: Pe Helmi 01, 2002 1:00 am
Paikkakunta: boosted gsxr1000

Viesti Kirjoittaja Ernie » Ke Touko 14, 2003 8:59 am

reikäpää kirjoitti:onhan sillä ihan saatanasti liike-energiaa kun pyörii niin kovasti. Mä en ymmärrä mutta munkin piikissä on sisäkumit vaikka tubeless renkaat onkin. rengasliikeessähän ne ovat ne laittaneet. No kestää ainakin pitempään...


millä perusteella kestää pidempään??? ajattelitkos ajaa vielä sisäkumilla kun "oikea" kumi kuluu puhki?? :) ...joo, tiedän, oli ohi aiheen...

Vastaa Viestiin