oho
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Wolfheart
- Viestit: 75
- Liittynyt: Ma Syys 30, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Yamaha YZ 125cc
- Viesti:
-
Onnenpossu
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ti Marras 12, 2002 1:00 am
- JTD
- Viestit: 802
- Liittynyt: La Huhti 13, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Yamaha R1, Yamaha YFZ 450
- Viesti:
Onko joku siis niin tyhmä että työntää sormet ketjun väliin
Edes vahingossa...
Edes vahingossa...
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi
http://www.jtparts.fi
- =HANHAN=
- Viestit: 200
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: niit
- angel92
- Viestit: 501
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Viesti:
mulla on mikroautolla ajellessani meinannut jäädä sormet vetuketjun väliin kun ilmanputsaria oon peitelly... sorsan syy mikse ottaa vetoketjun pesänrakennus aineeksi!
ps. on mullakin joskus tippakannu päässyt pyörähtämään takarattaan ympäri
ps. on mullakin joskus tippakannu päässyt pyörähtämään takarattaan ympäri
Viimeksi muokannut angel92, Pe Tammi 24, 2003 2:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Georg
- Viestit: 661
- Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R
Jalka kassissa ja vaihdekiksikeppiviritys ihan missä tahansa, mutta eikös jutussa sillä jannulla katkennut ensin ketjut, josta koko stoori sai alkunsa..
Eli korjasiko se jannu ensin ketjut ja laittoi sitten sen jalan kassiin ja ajoi lasarettiin..??!!
Onhan noita juttuja..
Eli korjasiko se jannu ensin ketjut ja laittoi sitten sen jalan kassiin ja ajoi lasarettiin..??!!
Onhan noita juttuja..
Olet jos ajat, ajat jos et..!!
- reikäpää
- Viestit: 441
- Liittynyt: Pe Marras 09, 2001 1:00 am
- Paikkakunta: Busa K7
-
hifkmaster
- Viestit: 24
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Derbi Senda SM DRD Racing ja PV
- Viesti:
- B1200
- Viestit: 458
- Liittynyt: Ke Elo 29, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Hayabusa + Minimoto
- Viesti:
Seissyt oikealla jalalla vasemmalla tapilla ? Jos kaveri pystyy ajamaan edelleen tuossa kunnossa niin eikös pieni tasapainoilu luonnistu... Pysähtyessä täytynee oikea jalka kuitenkin siirtää oikealle puolelle..Vähän ihmetyttää toi urbaani legenda... miten se on voinu ajaa sairaalaan ilman oikeeaa jalkaa kun vaihteitakin pitäis vaihtaa...
- Ernie
- Viestit: 664
- Liittynyt: Pe Helmi 01, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: boosted gsxr1000
reikäpää kirjoitti:onhan sillä ihan saatanasti liike-energiaa kun pyörii niin kovasti. Mä en ymmärrä mutta munkin piikissä on sisäkumit vaikka tubeless renkaat onkin. rengasliikeessähän ne ovat ne laittaneet. No kestää ainakin pitempään...
millä perusteella kestää pidempään??? ajattelitkos ajaa vielä sisäkumilla kun "oikea" kumi kuluu puhki??
