Itse kaadoin aina sen täyden 4l kannun 954 koneeseen eikä ikinä ollut mitään ongelmia moottorin kanssa...
Virallinen tilavuushan taisi suodattimen vaihdon yhteydessä olla 3,7l...
pitkä keulinta/öljynkierto
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- frst
- Viestit: 1750
- Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: 666
Re: pitkä keulinta/öljynkierto
M.A.D KUUSAA
-
- Viestit: 24
- Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 12:43 am
- Paikkakunta: 1000rr fireblade -07
Re: pitkä keulinta/öljynkierto
Paljonko oot nykysessä 1000rr:ssä pitäny öjyä koneessa?? Manuaalin mukaan tuossa 06-07 bladessa kaadetaan 3.1l kun vaihtaa suodattimen+öljyt.frst kirjoitti:Itse kaadoin aina sen täyden 4l kannun 954 koneeseen eikä ikinä ollut mitään ongelmia moottorin kanssa...
Virallinen tilavuushan taisi suodattimen vaihdon yhteydessä olla 3,7l...
Tuskin haittaa jos pari desiä kaataa ylimäärästä? ..Jos joskus etupyörä kytkeytyy hetkeksi ilmaan
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: La Marras 10, 2012 3:44 pm
- Paikkakunta: ZX9R
Re: pitkä keulinta/öljynkierto
Terve! Mitenkähän B mallin ZX9R 1997 kawassa mahtaa olla tuon öljynkierron kanssa? Osaako kukaan valaista? Silläkin tulee vähän paikka-paikoin vedeltyä hytti pystyssä niin alkanu mietityttää että mitähän tuo öljyjärjestelmä siitä sanoo. Vakio tilavuus 3,5l mutta itse laittanut sen aina tasan neljä juurikin tämän nokittelun takia.
Viisaammat valaiskoot!
Viisaammat valaiskoot!
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: Su Heinä 21, 2013 11:18 pm
Re: pitkä keulinta/öljynkierto
Minulla -99 zx9r ja en kyl huomannut koskaan että keuliessa ois öljynpaine valo vilahdellut. On menty keula pystös rajottimella 2 ja 3 pykälällä että oiskai tuo varmaan jo särkynnyt jos ei öljyä sais. Että jos pyörässä on öljynpaine valo niin jos se ei vilahtele/pala keuliessa niin ei hätiä mitiä ja tuskin sillon kaipaa edes ylimääräistä öljy määrää.