suzuki R hyvä temppuiluun?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
mopo1234
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 12:00 am

suzuki R hyvä temppuiluun?

Viesti Kirjoittaja mopo1234 » Ti Elo 05, 2008 11:35 am

itelläni on suzuki R ja jos vois noit temppuilun salaisuuksia kertoa :deal:

Avatar
mopo1234
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja mopo1234 » Ti Elo 05, 2008 11:39 am

:firing: :firing:

Avatar
mopo1234
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja mopo1234 » Ti Elo 05, 2008 11:40 am

ei oikee taho keuliakkaan ku teho puuttuu :grayno: :grayno: :grayno:

Perunawelli
Viestit: 252
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 12:00 am
Paikkakunta: P䳫䢠/> &

Viesti Kirjoittaja Perunawelli » Ti Elo 05, 2008 12:37 pm

Sulla ei taida pahemmin päässä keulia..Ei kummassakaan.

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ti Elo 05, 2008 1:41 pm

mopo1234 kirjoitti:ei oikee taho keuliakkaan ku teho puuttuu :grayno: :grayno: :grayno:
mopo1234 kirjoitti:onko sillä väli onks se mopo vai r1 samat temput sillä mopolla tekee ku moottoripyörällä
Et varmaan ole ikinä ajanut moottoripyörää?

Ehkä se mopo on sinulle juuri sopiva peli... Tai ehkä kannattaisi harjoitella ensin vaikka ajamaan polkupyörää, siis sellaista kaksipyöräistä mallia :lol:
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
mopo1234
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja mopo1234 » Ti Elo 05, 2008 10:33 pm

painukaa vittuu täst topicist ku ette muuta ku haukkuu ja keulin vitttu jalat sarvil ni tee peräs

kere72
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suzuki gsx-r 1000 k6

Viesti Kirjoittaja kere72 » Ti Elo 05, 2008 10:39 pm

:lol: eikö r keuli? mulla ainakii ja helposti. :blah:

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Ke Elo 06, 2008 1:40 am

Repesin :lol:

Avatar
mopo1234
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja mopo1234 » Ke Elo 06, 2008 9:31 am

ei se ruoska keuli mihkää vaik tunkil nostettais :nono:

nyytsi-man
Viestit: 34
Liittynyt: Su Huhti 06, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Ktm 450 exc-r

Viesti Kirjoittaja nyytsi-man » Ke Elo 06, 2008 7:55 pm

Myyse pois ja osta isompi pyörä :wavey:
Viimeksi muokannut nyytsi-man, Ke Elo 06, 2008 9:49 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ke Elo 06, 2008 8:57 pm

Ei helvetti mikä trolli :nono:
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Hevimies
Viestit: 1818
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » To Elo 07, 2008 3:23 pm

mopo1234 kirjoitti:painukaa vittuu täst topicist ku ette muuta ku haukkuu ja keulin vitttu jalat sarvil ni tee peräs
:lol: :lol: :lol: :lol:

pambbers
Viestit: 131
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 12:00 am
Paikkakunta: 2x suzuki: k7 1000cc, efe 1100cc

Viesti Kirjoittaja pambbers » Su Elo 17, 2008 9:28 pm

munki ärrä keuliiiiiiiii :firing: :firing: :firing: :firing: :firing: :cool: :cool: :firing:

Hevimies
Viestit: 1818
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » Ma Elo 18, 2008 3:49 pm

pambbers kirjoitti:munki ärrä keuliiiiiiiii :firing: :firing: :firing: :firing: :firing: :cool: :cool: :firing:
mut keuliix se täpöö?!!11!

Avatar
v1lle
Viestit: 107
Liittynyt: Su Kesä 19, 2005 12:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja v1lle » Ti Elo 26, 2008 6:44 am

mopo1234 kirjoitti:painukaa vittuu täst topicist ku ette muuta ku haukkuu ja keulin vitttu jalat sarvil ni tee peräs
:grayno: Hankala kenenkään ruveta neuvoja enää antamaan, jos todella olet itse niin taitava temppuilija, että vallan jalat sarvilla keulit :-?
...Allekirjoitus...

Vastaa Viestiin