suzuki R hyvä temppuiluun?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- mopo1234
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 12:00 am
suzuki R hyvä temppuiluun?
itelläni on suzuki R ja jos vois noit temppuilun salaisuuksia kertoa
-
Perunawelli
- Viestit: 252
- Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: P䳫䢠/> &
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
mopo1234 kirjoitti:ei oikee taho keuliakkaan ku teho puuttuu![]()
![]()
![]()
Et varmaan ole ikinä ajanut moottoripyörää?mopo1234 kirjoitti:onko sillä väli onks se mopo vai r1 samat temput sillä mopolla tekee ku moottoripyörällä
Ehkä se mopo on sinulle juuri sopiva peli... Tai ehkä kannattaisi harjoitella ensin vaikka ajamaan polkupyörää, siis sellaista kaksipyöräistä mallia
-Unknown Fighters SFC-
- Niinvarmaanjoo
- Viestit: 468
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: HM HONDA
-
nyytsi-man
- Viestit: 34
- Liittynyt: Su Huhti 06, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Ktm 450 exc-r
Myyse pois ja osta isompi pyörä
Viimeksi muokannut nyytsi-man, Ke Elo 06, 2008 9:49 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Tessustelija
- Viestit: 1391
- Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
- Viesti:
Ei helvetti mikä trolli
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
- v1lle
- Viestit: 107
- Liittynyt: Su Kesä 19, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: 636