Maailmaanennätys ?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
_TsX_
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: F4i

Viesti Kirjoittaja _TsX_ » Su Tammi 25, 2009 8:27 pm

kiitoksia!
jeps, ei tollanen surkee vanha paska naarmunen 100€ mopokypärä ollu niin kullankallis et olis pitäny erikoisemmin sääliä..

Moubabone
Viestit: 326
Liittynyt: To Tammi 05, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Gsxr 1000

Viesti Kirjoittaja Moubabone » To Tammi 29, 2009 7:32 pm

Todella kova suoritus! harva ajaa edes suoraan takasella 13min! saatikka sit pyöri päätä sekasin! :lol: :wavey:

jefffe
Viestit: 787
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
Paikkakunta: sc33 turbo, sc28

Viesti Kirjoittaja jefffe » Su Heinä 25, 2010 5:12 am

Hieno veto oli kyllä ku tv:stä sen joskus sillon aikanaan katoin :D

Vastaa Viestiin