Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
jacka
-
Viestit: 932
-
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jacka » Pe Maalis 13, 2009 5:57 pm
Los_Bastardos kirjoitti:
jacka kirjoitti:mutta nyt kun tuota Rusty-touhuakin ruvettiin elvyttämään huolella ja pyöräkin tulossa tälle kaudelle...Niin voin luvata että se on jotain uutta ja erilaista. Eikä sellaisella kukaan pohjoismaissa vedä.
Saatana jos Sportsterin hommaat niin Lahdessa repeää pelivermerit
No kai niitä kaksi mahtuu?
-
Los_Bastardos
-
Viestit: 3295
-
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: f4i
Viesti
Kirjoittaja Los_Bastardos » Pe Maalis 13, 2009 6:11 pm
Et ole saatana tosissas

No kai se pitää vaan "erottua"
-
jacka
-
Viestit: 932
-
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jacka » Pe Maalis 13, 2009 6:13 pm
Los_Bastardos kirjoitti:Et ole saatana tosissas

No kai se pitää vaan "erottua"
Mun kohdalla se on katsos tyyli...Ei taidosta koskaan ole ollut tietoakaan... Enpä mä bändiäkään perustanut laulutaidolla...
-
jacka
-
Viestit: 932
-
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jacka » Pe Maalis 13, 2009 6:27 pm
Mutta siis totta jos puhutaan, niin pitää kuitenkin pitää järki päässä. Tässä ollaan 6viikon kuluttua lähdössä maailmanympäri matkaan, että eiköhän siellä kertyneitä velkoja maksella vielä loppu vuosi. Mutta jos kaikki menee hyvin niin elokuussa olisi sitten stunttipyörä alla...Oli se sitten mikä tahansa.
-
peppe1987
-
Viestit: 876
-
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 954rr -03
Viesti
Kirjoittaja peppe1987 » La Maalis 14, 2009 12:42 pm
Kevyttä offtopicia
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>
-
peppe1987
-
Viestit: 876
-
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 954rr -03
Viesti
Kirjoittaja peppe1987 » Ti Maalis 24, 2009 7:00 pm
Lähteekö tällä burnikset hyvin vai joutuuko tämmönen persjalkanen maata tankin päällä ettei eturengas luista alta ? Pc25:lla ainakin onnistu jotenkin mut tietty tol 636:sella on ihan herkku vedellä burniksia kun on toi penkin ja tangon väli pienempi kun hondassa...
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>
-
Hariz
-
Viestit: 414
-
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Stunt F4i
Viesti
Kirjoittaja Hariz » Ti Maalis 24, 2009 9:11 pm
Hyvin sillä lähtee rullaavat burnikset, mitä nyt kerran oon päässy omalla f4i:llä testailemaan
-
j-beam
-
Viestit: 1056
-
Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja j-beam » Ma Huhti 20, 2009 1:45 am
Juu pyörii se tällässeen vähän isommankin alla, ihan penkillä istuenkin...
-
jacka
-
Viestit: 932
-
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jacka » Ke Heinä 01, 2009 10:08 pm
jacka kirjoitti:
Los_Bastardos kirjoitti:
jacka kirjoitti:mutta nyt kun tuota Rusty-touhuakin ruvettiin elvyttämään huolella ja pyöräkin tulossa tälle kaudelle...Niin voin luvata että se on jotain uutta ja erilaista. Eikä sellaisella kukaan pohjoismaissa vedä.
Saatana jos Sportsterin hommaat niin Lahdessa repeää pelivermerit
No kai niitä kaksi mahtuu?
Noh nyt pitää olla tosissaan, kun sellainen eksyi talliin...

Nähdäänpä ensi vuonna treeneissä
-
Los_Bastardos
-
Viestit: 3295
-
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: f4i
Viesti
Kirjoittaja Los_Bastardos » Ke Heinä 01, 2009 10:22 pm
Pidä tunkkis homo
Mä ajan rotta hondalla, nyt ja aina