Burnikset

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Streetfighter
Viestit: 19
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 12:00 am
Paikkakunta: R.I.P
Viesti:

Burnikset

Viesti Kirjoittaja Streetfighter » La Elo 09, 2003 11:35 am

Tyhmä kysymys mut.. Kuis se ny tapahtuu kaasuu nii helvetisti ja jarruu..
Apua!! :crying:
<div align="center">Absoluuttinen-nollapiste..</div>

Avatar
Streetfighter
Viestit: 19
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 12:00 am
Paikkakunta: R.I.P
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Streetfighter » La Elo 09, 2003 12:20 pm

Kiitos sitähän mäkin..
<div align="center">Absoluuttinen-nollapiste..</div>

Avatar
Defenders
Viestit: 785
Liittynyt: Su Heinä 14, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Z750 & FZR1000 -projekti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defenders » Su Elo 10, 2003 5:59 pm

Mitäs jos ilmoittelisit täällä foorumissa, että missä aiot harjoitella. Tietäisin vaan olla kaukana sieltä, ihan vaan oman turvallisuuden takia....

Sä et ihan oikeasti voi olla tosissas ton kysymykses kanssa!? Vai onko tää jokin vitsi??

Jarruu, kaasuu, kytkintä, painoo, piimää, kokkelii, dullaa... Kyllä se noilla irtoo kumi palamaan....

Avatar
tero t.
Viestit: 1764
Liittynyt: Su Huhti 27, 2003 12:00 am
Paikkakunta: K5 tonninen+kawa kx+blatakopsu

Viesti Kirjoittaja tero t. » Ti Elo 19, 2003 5:58 pm

paljon hienompi on kunnon vauhtiburnis kunhan ekax on muutaman kymmenen metriä lämmittänyt rengasta ja tietysti jalat tapeilla :D en tosin itse hallitse tuota mut ehkä sit joskus ja vaarahan siinä näkyy olevan et pito löytyy ja sit mennään ympäri niin et kolisee :-? kemorassa nähtiin et näitä sattuu myös ammattilaisille..

Avatar
F@zer1
Viestit: 151
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2003 1:00 am
Paikkakunta: musta peto

Viesti Kirjoittaja F@zer1 » Ma Syys 01, 2003 3:29 pm

Ja joskus kun tuo tapeilta vetäminen pyrkii tuon perän kanssa "TODELLAKIN sivulle !!!! Ja silloin ei ole varaa hellätä kahvasta!
2-3 vaihteella palamaan helpottaa tuota keulimis efektiä lopussa! Tosin voimaa pitää olla! :P
....No mitä SITTEN

Viikon aforismi: Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin
sutenööri se vitut välittää.

cterror
Viestit: 176
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja cterror » Ti Syys 02, 2003 9:00 am

mä käytän kyllä ykköstä rullausburnikseen. on muuten liian paljon jengaa renkaassa ->lämpenee liian nopeasti -> pito lisääntyy liian nopeasti ja joutuu nostamaan yli 7krpmän kierrokset jotta sutiminen säilyy. noin isoilla kierroksilla mun kikotin ainakin muuttuu suht arvaamattomaksi kun alkaa olla kaikki 120+heppaa renkaalla. kyllä mä suosin alle 5krpm kierroksia ykkösella ja annan jauhaa hitaammin. helpottaa donitseja. painonsiirrolla on ratkaiseva vaikutus burniksen aloitukseen ja ylensä repäisen alun melko isoilla kiekoilla jotta varmasti alkaa pyöriä tyhjää, eikä missään tapauksessa ota pitoa. sitten kun pyörii jo niin kierrosta alemmas kumilämmön estämiseksi.

Avatar
angel92
Viestit: 501
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » Ti Syys 02, 2003 3:02 pm

eihän se rengas saatana edes savua jos ei pyöritä isoimmalla?!! :angry:

cterror
Viestit: 176
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja cterror » Ti Syys 02, 2003 3:07 pm

angel87 kirjoitti:eihän se rengas saatana edes savua jos ei pyöritä isoimmalla?!! :angry:
:-? ... aha.
ellei iso sportti savuta vähän pienemmilläkin jengoilla niin on varmasti rengastus mallia "touring"... tai "super-touring-wingi" :D

eikä mun burnisten tarkoitus nyt ihan välttämättä ole savu vaan jotain muuta.....

Avatar
angel92
Viestit: 501
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » Ti Syys 02, 2003 3:23 pm

piirrellä tyhmiä lakuja asfalttiin? Mitäs ideaa siinä sitten on? :)

Jep, ja noi touringkumit ei oikein pala, mut sitä paremmat savut mitä enemmän kumia palaa, eli mitä enemmän se pyörii.

Avatar
tero t.
Viestit: 1764
Liittynyt: Su Huhti 27, 2003 12:00 am
Paikkakunta: K5 tonninen+kawa kx+blatakopsu

Viesti Kirjoittaja tero t. » Ti Syys 02, 2003 5:57 pm

F@zer1 kirjoitti:Ja joskus kun tuo tapeilta vetäminen pyrkii tuon perän kanssa "TODELLAKIN sivulle !!!! Ja silloin ei ole varaa hellätä kahvasta!
2-3 vaihteella palamaan helpottaa tuota keulimis efektiä lopussa! Tosin voimaa pitää olla! :P
mutta onhan se ainakin hienoa katseltavaa kun tekee kunnon vauhtiburniksen ja kun vauhtia tarpeex niin nostaa siitä vielä hytin "hallitusti" pystyyn mut taitaa vaatia aika paljon treeniä :D

Avatar
ledis
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2004 12:00 am
Paikkakunta: musta

Viesti Kirjoittaja ledis » Pe Loka 01, 2004 9:16 pm

Kuukauden vanha threadi. Joku varmaan skitsahtaa kun tähän vastaa, mutta vitunko väliä...

2004 MM stunttikisapätkässä Pfeiffer teki silmiä hivelevän tyylikkään näköisen 180 asteen äkkikäännöksen takagummia sudittaen. Ei ole mikään ubertemppu, mutta sitä ilmeettömän varmaa ja tyylikästä suorittamista on pakko ihailla.

http://www.einefetza.com/final/default.htm

Naama-1
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Heinä 14, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Honda Nasu -2000

Viesti Kirjoittaja Naama-1 » Ke Loka 06, 2004 3:05 pm

Onko missään videota high-speed burnouteista?

Street-terrorist
Viestit: 246
Liittynyt: Su Joulu 30, 2001 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Street-terrorist » Ke Loka 06, 2004 9:46 pm

Naama-1 kirjoitti:Onko missään videota high-speed burnouteista?

http://www.planbee.org/videot2004/MOV00101.MPG

ja toinen lyhyt
http://www.planbee.org/videot2004/MOV00104.MPG

skede
Viestit: 84
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja skede » Ke Loka 06, 2004 10:12 pm

:lol: No Huh HUH :lol: Kylläpä oli oikein SUPERHYPERSPEEDBURNIKSET :P :lol:

Avatar
Jusab
Viestit: 407
Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Crescent

Viesti Kirjoittaja Jusab » To Loka 07, 2004 9:21 am

ledis kirjoitti:Kuukauden vanha threadi. Joku varmaan skitsahtaa kun tähän vastaa, mutta vitunko väliä..
En skitsahtunut, mut olisko 1vuosi ja 1kuukausi mitään. *HYMIÖ*
--Tampereen raittiusseuran mopoilijat--

Vastaa Viestiin