Stunt/Show porukoille oma kisa??
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- F.C.F
- Viestit: 155
- Liittynyt: Su Elo 27, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: cebari,kotari,manki,rm,safir
- Viesti:
- ZiFFi
- Viestit: 434
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
- Viesti:
StuntFreaksTeam ! pistäs vielä tarkka päivämäärä ja paikka..
31.7.010 , 12:00 , forssa , bike-expo ??
suljettu alue ? onko iso tila ?
31.7.010 , 12:00 , forssa , bike-expo ??
suljettu alue ? onko iso tila ?
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks
Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400
www.facebook.com/stuntfreaks
Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400
- F.C.F
- Viestit: 155
- Liittynyt: Su Elo 27, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: cebari,kotari,manki,rm,safir
- Viesti:
päivämäärä on 7.8.2010 klo,12:00ZiFFi kirjoitti:StuntFreaksTeam ! pistäs vielä tarkka päivämäärä ja paikka..
31.7.010 , 12:00 , forssa , bike-expo ??
suljettu alue ? onko iso tila ?
paikkana toimii forssan lentokenttä n,800m pitkä ja n,5m leveä, alue on suljettu ja vuokrattu koko päiväksi rauhallisille motoristeille
bike-expoa ei tänä vuonna ole.
tapahtumien puolelta löytyy myös:
http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... ic&t=58640
- j-beam
- Viestit: 1056
- Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
- Viesti:
Näyttää siltä, että IR jäänee team-kamppailusta pois.F.C.F kirjoitti:mitkäs kaikki ryhmät on 100 varmasti saapumassa kisoihin?
Muutama ukko hurahtanu kiihdytteleen, yks on häissä, toinen missäkin ja millon mitäkin...
Kyllä meiltä porukkaa paikalle varmasti tulee, mutta team stunt-kilpailu taitaa jäädä väliin... Vaikka olishan se mukava nähdä tuollainen pidennetty Busa yrittämässä keulia ympyröitä!
Oli miten oli, mutta tonteille tullaan kyllä muita kannustamaan ja suorituksille hurraamaan!
Ps. Onko siellä nyt yksilöiden freestyle kisat, vai pelkkä team kisa?
- ZiFFi
- Viestit: 434
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
- Viesti:
hieno homma kumit katuu saatana.. saapaha asia pätkää kaikista foorumin äijistä kesän vilimii sitteF.C.F kirjoitti:päivämäärä on 7.8.2010 klo,12:00ZiFFi kirjoitti:StuntFreaksTeam ! pistäs vielä tarkka päivämäärä ja paikka..
31.7.010 , 12:00 , forssa , bike-expo ??
suljettu alue ? onko iso tila ?
paikkana toimii forssan lentokenttä n,800m pitkä ja n,5m leveä, alue on suljettu ja vuokrattu koko päiväksi rauhallisille motoristeille![]()
bike-expoa ei tänä vuonna ole.
tapahtumien puolelta löytyy myös:
http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... ic&t=58640
- ZiFFi
- Viestit: 434
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
- Viesti:
noniiin meni pojat suunnitelmat uusiksi ton show homman kanssa.. juha kaatu aika pahasti reeneissä ja tulos on tässäZiFFi kirjoitti:hieno homma kumit katuu saatana.. saapaha asia pätkää kaikista foorumin äijistä kesän vilimii sitteF.C.F kirjoitti:päivämäärä on 7.8.2010 klo,12:00ZiFFi kirjoitti:StuntFreaksTeam ! pistäs vielä tarkka päivämäärä ja paikka..
31.7.010 , 12:00 , forssa , bike-expo ??
suljettu alue ? onko iso tila ?
paikkana toimii forssan lentokenttä n,800m pitkä ja n,5m leveä, alue on suljettu ja vuokrattu koko päiväksi rauhallisille motoristeille![]()
bike-expoa ei tänä vuonna ole.
tapahtumien puolelta löytyy myös:
http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... ic&t=58640![]()

mahdollinen lihas repeymä aika näyttää pois ajamisesta 3kk
jos tuuri käy pyörän selkään 3 viikon päästä kun tikit otetaan pois..
katteleen voidaan tulla ja tietenki meitsi voi ajella mutta näytöksiä ei varmaa vedellä joudutaa perumaan kaikki suunnitellut omatkin tapahtumat
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks
Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400
www.facebook.com/stuntfreaks
Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400
- Bomber#1
- Viestit: 2297
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
- Viesti:
- F.C.F
- Viestit: 155
- Liittynyt: Su Elo 27, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: cebari,kotari,manki,rm,safir
- Viesti:
freestyle kisat on vakavassa harkinnassa, mikäli porukkaa tarpeeks olis sellasiin tulossa ni pidetään....j-beam kirjoitti:Näyttää siltä, että IR jäänee team-kamppailusta pois.F.C.F kirjoitti:mitkäs kaikki ryhmät on 100 varmasti saapumassa kisoihin?
Muutama ukko hurahtanu kiihdytteleen, yks on häissä, toinen missäkin ja millon mitäkin...![]()
Kyllä meiltä porukkaa paikalle varmasti tulee, mutta team stunt-kilpailu taitaa jäädä väliin... Vaikka olishan se mukava nähdä tuollainen pidennetty Busa yrittämässä keulia ympyröitä!![]()
Oli miten oli, mutta tonteille tullaan kyllä muita kannustamaan ja suorituksille hurraamaan!
Ps. Onko siellä nyt yksilöiden freestyle kisat, vai pelkkä team kisa?
ja porukka kisaan mukaan vaan kyllä se busakin siitä nöyrtyy