Stunt/Show porukoille oma kisa??

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
F.C.F
Viestit: 155
Liittynyt: Su Elo 27, 2006 12:00 am
Paikkakunta: cebari,kotari,manki,rm,safir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja F.C.F » To Kesä 10, 2010 7:43 pm

mitkäs kaikki ryhmät on 100 varmasti saapumassa kisoihin?

Jollee
Viestit: 57
Liittynyt: Su Elo 27, 2006 12:00 am
Paikkakunta: CBR 600 pc25

Viesti Kirjoittaja Jollee » Su Kesä 13, 2010 3:02 pm

F.C.F kirjoitti:mitkäs kaikki ryhmät on 100 varmasti saapumassa kisoihin?
StreetDevilsTeam on ainaki mukana ! :firing:

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Su Kesä 13, 2010 4:35 pm

StuntFreaksTeam ! pistäs vielä tarkka päivämäärä ja paikka..
31.7.010 , 12:00 , forssa , bike-expo ??
suljettu alue ? onko iso tila ?
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

Avatar
F.C.F
Viestit: 155
Liittynyt: Su Elo 27, 2006 12:00 am
Paikkakunta: cebari,kotari,manki,rm,safir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja F.C.F » Su Kesä 13, 2010 6:19 pm

ZiFFi kirjoitti:StuntFreaksTeam ! pistäs vielä tarkka päivämäärä ja paikka..
31.7.010 , 12:00 , forssa , bike-expo ??
suljettu alue ? onko iso tila ?
päivämäärä on 7.8.2010 klo,12:00
paikkana toimii forssan lentokenttä n,800m pitkä ja n,5m leveä, alue on suljettu ja vuokrattu koko päiväksi rauhallisille motoristeille :firing:
bike-expoa ei tänä vuonna ole.

tapahtumien puolelta löytyy myös:
http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... ic&t=58640

Avatar
j-beam
Viestit: 1056
Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j-beam » Su Kesä 13, 2010 8:27 pm

F.C.F kirjoitti:mitkäs kaikki ryhmät on 100 varmasti saapumassa kisoihin?
Näyttää siltä, että IR jäänee team-kamppailusta pois.
Muutama ukko hurahtanu kiihdytteleen, yks on häissä, toinen missäkin ja millon mitäkin... :nono:

Kyllä meiltä porukkaa paikalle varmasti tulee, mutta team stunt-kilpailu taitaa jäädä väliin... Vaikka olishan se mukava nähdä tuollainen pidennetty Busa yrittämässä keulia ympyröitä! :lol:

Oli miten oli, mutta tonteille tullaan kyllä muita kannustamaan ja suorituksille hurraamaan!

Ps. Onko siellä nyt yksilöiden freestyle kisat, vai pelkkä team kisa?

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Kesä 14, 2010 9:02 pm

F.C.F kirjoitti:
ZiFFi kirjoitti:StuntFreaksTeam ! pistäs vielä tarkka päivämäärä ja paikka..
31.7.010 , 12:00 , forssa , bike-expo ??
suljettu alue ? onko iso tila ?
päivämäärä on 7.8.2010 klo,12:00
paikkana toimii forssan lentokenttä n,800m pitkä ja n,5m leveä, alue on suljettu ja vuokrattu koko päiväksi rauhallisille motoristeille :firing:
bike-expoa ei tänä vuonna ole.

tapahtumien puolelta löytyy myös:
http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... ic&t=58640
hieno homma kumit katuu saatana.. saapaha asia pätkää kaikista foorumin äijistä kesän vilimii sitte :wavey:

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » To Kesä 24, 2010 2:10 pm

ZiFFi kirjoitti:
F.C.F kirjoitti:
ZiFFi kirjoitti:StuntFreaksTeam ! pistäs vielä tarkka päivämäärä ja paikka..
31.7.010 , 12:00 , forssa , bike-expo ??
suljettu alue ? onko iso tila ?
päivämäärä on 7.8.2010 klo,12:00
paikkana toimii forssan lentokenttä n,800m pitkä ja n,5m leveä, alue on suljettu ja vuokrattu koko päiväksi rauhallisille motoristeille :firing:
bike-expoa ei tänä vuonna ole.

tapahtumien puolelta löytyy myös:
http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... ic&t=58640
hieno homma kumit katuu saatana.. saapaha asia pätkää kaikista foorumin äijistä kesän vilimii sitte :wavey:
noniiin meni pojat suunnitelmat uusiksi ton show homman kanssa.. juha kaatu aika pahasti reeneissä ja tulos on tässä



Kuva

mahdollinen lihas repeymä aika näyttää pois ajamisesta 3kk
jos tuuri käy pyörän selkään 3 viikon päästä kun tikit otetaan pois..

katteleen voidaan tulla ja tietenki meitsi voi ajella mutta näytöksiä ei varmaa vedellä joudutaa perumaan kaikki suunnitellut omatkin tapahtumat
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » To Kesä 24, 2010 2:37 pm

Auts. :freak:

Pikaisia paranemisia.

t: selkävammainen

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » To Kesä 24, 2010 4:35 pm

Ai saatana!Helppoa olla jälkiviivas mutta polvisuojat olisi voinut säästää isommalta vekiltä.pikaisia paranemisia :wavey:
tyttö sieltä tuli 25.8.07

I love my f4i!

^joona^
Viestit: 216
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja ^joona^ » To Kesä 24, 2010 4:36 pm

Polvisuojat ei suojaa takaa.

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » To Kesä 24, 2010 7:23 pm

^joona^ kirjoitti:Polvisuojat ei suojaa takaa.
pohjehan siinä olikin,en tajunnut heti kuvasta :freak2:
tyttö sieltä tuli 25.8.07

I love my f4i!

Avatar
F.C.F
Viestit: 155
Liittynyt: Su Elo 27, 2006 12:00 am
Paikkakunta: cebari,kotari,manki,rm,safir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja F.C.F » To Heinä 01, 2010 6:49 pm

j-beam kirjoitti:
F.C.F kirjoitti:mitkäs kaikki ryhmät on 100 varmasti saapumassa kisoihin?
Näyttää siltä, että IR jäänee team-kamppailusta pois.
Muutama ukko hurahtanu kiihdytteleen, yks on häissä, toinen missäkin ja millon mitäkin... :nono:

Kyllä meiltä porukkaa paikalle varmasti tulee, mutta team stunt-kilpailu taitaa jäädä väliin... Vaikka olishan se mukava nähdä tuollainen pidennetty Busa yrittämässä keulia ympyröitä! :lol:

Oli miten oli, mutta tonteille tullaan kyllä muita kannustamaan ja suorituksille hurraamaan!

Ps. Onko siellä nyt yksilöiden freestyle kisat, vai pelkkä team kisa?
freestyle kisat on vakavassa harkinnassa, mikäli porukkaa tarpeeks olis sellasiin tulossa ni pidetään....

ja porukka kisaan mukaan vaan kyllä se busakin siitä nöyrtyy :firing:

Jimppu
Viestit: 2
Liittynyt: Su Tammi 31, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha.......

Viesti Kirjoittaja Jimppu » Ti Heinä 13, 2010 1:05 am

karkkilasta tulee ainaski mopopoikia,muttei lähe iha kisaamaa suomen parhaimmistoa vastaan,mut ken tietää.... mut enivei siel nähää!!11 :firing:

jefffe
Viestit: 787
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
Paikkakunta: sc33 turbo, sc28

Viesti Kirjoittaja jefffe » Ke Heinä 14, 2010 3:19 am

Ai että minkä näköinen.. paranemisia.

A3ttu
Viestit: 170
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 600cc stunt & mini125

Viesti Kirjoittaja A3ttu » Ke Heinä 14, 2010 10:21 pm

voisiko joku laittaa kisojen säännöt näkösälle jos semmosia on ees suunniteltu :D tai edes kuinka kauan on kuskilla/kuskeilla ajoaikaa omaan suoritukseensa?

Vastaa Viestiin