Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
HenkkaRR
-
Viestit: 886
-
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: Superpyörä
Viesti
Kirjoittaja HenkkaRR » Pe Elo 27, 2010 1:33 pm
serious-sam kirjoitti:Musta ei mee mihinkään, suhiseekin kuin joku sähkömopo
Jos toi vittuilu ei pian lopu, niin otan koko vaimentajan siitä helvettiin!
-
Rottweiler
-
Viestit: 1420
-
Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Rottweiler » Pe Syys 03, 2010 1:56 pm
Taisin vetää vänkkerin mopoli mis oli jatkot ja koneteho noin 250hp nii kyl se 200 oli paperii
Viimeksi muokannut
Rottweiler, Pe Heinä 06, 2012 8:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Morguz
-
Viestit: 38
-
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Morguz » To Loka 21, 2010 5:25 pm
tolla omalla mopolla ollu nopeudet siel 160-180 välissä parhaimillaa sen jälkeen ku alkanu jo himmailee
-
t3ppo
-
Viestit: 52
-
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 12:00 am
-
Paikkakunta: 929rr
Viesti
Kirjoittaja t3ppo » To Loka 21, 2010 8:29 pm
Ens kesän tavote 150km/h
-
duunari
-
Viestit: 770
-
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: tuoli
Viesti
Kirjoittaja duunari » Pe Loka 22, 2010 10:51 pm
t3ppo kirjoitti:Ens kesän tavote 150km/h
toi nyt menee tolla kilosella gigserillä helposti,
tällänen poro peukalo kuten itsekin olen niin ei toi hirveästi treeniä tarvinnut kesällä kun k3 gigserin omistin 1kk niin helppo sillä oli burnata ei muuta kun kunnolla

happea koneeseen....
-
t3ppo
-
Viestit: 52
-
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 12:00 am
-
Paikkakunta: 929rr
Viesti
Kirjoittaja t3ppo » La Loka 23, 2010 10:28 am
duunari kirjoitti:
t3ppo kirjoitti:Ens kesän tavote 150km/h
toi nyt menee tolla kilosella gigserillä helposti,
tällänen poro peukalo kuten itsekin olen niin ei toi hirveästi treeniä tarvinnut kesällä kun k3 gigserin omistin 1kk niin helppo sillä oli burnata ei muuta kun kunnolla

happea koneeseen....
Joo niin varmaan menee mut on vasta eka isopyörä
-
S^X
-
Viestit: 1048
-
Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: K5 ja 636
Viesti
Kirjoittaja S^X » La Loka 23, 2010 11:04 am
t3ppo kirjoitti:Ens kesän tavote 150km/h
Vähän samoilla linjoilla,katotaan mihin se melkein vakio tonnisatku 150mm jatkoilla kykenee
-
sudittelija
-
Viestit: 235
-
Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
-
Paikkakunta: Jatkettu 1400 gsx turbo
Viesti
Kirjoittaja sudittelija » Ti Syys 06, 2011 1:10 am
mä vedin tänään viivaa ilman jarrua noin satametriä 150kmh. 600 hornetilla
mut olosuhteet olikin aika suotuisat eli ihan uusi asfaltti+20cm jatkettu takahaarukka +shinkon joku 150 leveä matka enska rengas
naamaan oikeen sattuu kun ajaa tolla jatketulla perällä ku niin hauskaa et ei mitään järkee ja märällä asfalttilla se vasta lysti peli onkin
-
Tsuissi
-
Viestit: 182
-
Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: 636C stunttimopo
Viesti
Kirjoittaja Tsuissi » Ma Touko 28, 2012 6:45 pm
636 kawalla pitkälti yli 200kmh..
-
HSuomi
-
Viestit: 553
-
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.
Viesti
Kirjoittaja HSuomi » Ma Touko 28, 2012 9:28 pm
Kylläpä on sudittelu vaikeaa tolla -04 1000 gsxr:llä.
Vanhalla 1100iö Fighterillä sen kun vaan suditteli menemään. Tolla kyykkärillä joutuu oikee mennä makaamaan pleksin päälle että saa kakkosella sutimaan. Tai ehkäpä se vaan tarttis reilummin varvia ja kytkinpommia...
-
Toge
-
Viestit: 255
-
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: GSX-R 1000
Viesti
Kirjoittaja Toge » Ma Touko 28, 2012 10:44 pm
HSuomi kirjoitti:Kylläpä on sudittelu vaikeaa tolla -04 1000 gsxr:llä.
Vanhalla 1100iö Fighterillä sen kun vaan suditteli menemään. Tolla kyykkärillä joutuu oikee mennä makaamaan pleksin päälle että saa kakkosella sutimaan. Tai ehkäpä se vaan tarttis reilummin varvia ja kytkinpommia...
No ei sen kyl pitäis kytkintä tarvia yhtään kakkosel vetäes!! Rohkeesti vaan jarrua ni kyl se lähtee
-
C-rämäR
-
Viestit: 823
-
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: on myyty ;S
Viesti
Kirjoittaja C-rämäR » Ma Touko 28, 2012 11:43 pm
Tsuissi kirjoitti:636 kawalla pitkälti yli 200kmh..
eturengas lukossa
Se piirtää kel on liituu
-
Tsuissi
-
Viestit: 182
-
Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: 636C stunttimopo
Viesti
Kirjoittaja Tsuissi » Ti Touko 29, 2012 1:24 am
C-rämäR kirjoitti:
Tsuissi kirjoitti:636 kawalla pitkälti yli 200kmh..
eturengas lukossa
Tottakai
-
jusu-seta
-
Viestit: 364
-
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: 2*suzuki
Viesti
Kirjoittaja jusu-seta » Pe Heinä 06, 2012 5:36 pm
Tsuissi kirjoitti:636 kawalla pitkälti yli 200kmh..
-
thelittleone
-
Viestit: 1482
-
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Viesti
Kirjoittaja thelittleone » Pe Heinä 06, 2012 5:49 pm