Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
mika.
-
Viestit: 414
-
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Teini Bemmi
Viesti
Kirjoittaja mika. » Ti Kesä 22, 2010 11:35 pm
kerran kokeilin motarilla ja 130 sain mittariin
-
duunari
-
Viestit: 770
-
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: tuoli
Viesti
Kirjoittaja duunari » Ke Kesä 23, 2010 12:00 am
mika. kirjoitti:kerran kokeilin motarilla ja 130 sain mittariin
on se hurja oliko kyseessä orgin ajot
ethän sudittanut samalla
-
core82
-
Viestit: 1628
-
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: t GSX-R:iä.
Viesti
Kirjoittaja core82 » To Kesä 24, 2010 9:37 am
Ekaa kertaa kun olin ison pyörän kyydissä 16v:nä, niin kaveri laski 60km/h alueella n.220km/h. Voin kertoa että pelotti niin saatanasti..

Jostain kumman syystä en ole sen jälkeen juurikaan ollut kenenkään kyydissä, muuta kun pakon edessä..
-
GertMüller
-
Viestit: 2360
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Viesti
Kirjoittaja GertMüller » Pe Kesä 25, 2010 1:59 am
mika. kirjoitti:kerran kokeilin motarilla ja 130 sain mittariin
XXL kokoinen kyytiläinen???
-Unknown Fighters SFC-
-
CFH
-
Viestit: 1154
-
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...
Viesti
Kirjoittaja CFH » Pe Kesä 25, 2010 2:47 am
290km/h näytti mittari joskus aikoinaan vanhalla hämeenlinnantiellä kun ex-noidan kanssa tultiin tampesterista. Ja molemmilla oli reput ja vielä tankkilaukkukin löyty. Exällä oli oksennuskankkunen niin joutu vähän hapettamaan...
-
Wallu
-
Viestit: 888
-
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: Gsxr 750 - Hiomaton timangi + CBR600rr -Stunt-06
Viesti
Kirjoittaja Wallu » Ma Heinä 05, 2010 3:31 pm
~176-180 Motarilla. Letkan perässä piti pysyä. Posliinit pysäytti ja onneksi ei saanut tutkattua
Lahden porukoilla vain terveisiä! Oli kiva helsinkin reissu kolmisen vuotta sitten
Zori...
-
jutazi
-
Viestit: 26
-
Liittynyt: Su Touko 17, 2009 12:00 am
-
Paikkakunta: gsx-r 1000 k8
Viesti
Kirjoittaja jutazi » La Heinä 24, 2010 12:02 am
260km/h... polttarisankaria piti vähä kyydittää .
-
Jantze
-
Viestit: 228
-
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Jantze » To Elo 12, 2010 10:39 am
180km/h, ei oikeen pikkuR jaksa kulkee
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people
-
yusub
-
Viestit: 273
-
Liittynyt: La Heinä 28, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: superjopo
Viesti
Kirjoittaja yusub » La Elo 14, 2010 8:54 pm
280 tuli kokeiltua emännän kera. Ihmettelin miks se ei suuttunu asiasta enempää, eikä koputellut kesken vedon? Syy selvisi vedon jälkeen ei uskaltanu irrottaa otetta hakkas päällään selkään kyllä
-
tmz
-
Viestit: 1382
-
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
-
Paikkakunta: Tonninen RääRää
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tmz » La Elo 14, 2010 10:09 pm
260km/h. ei tullu se akka enää sen jälkee kyytii
HP-Garage
-
JP_445
-
Viestit: 377
-
Liittynyt: To Marras 11, 2004 1:00 am
-
Paikkakunta: Superduke
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja JP_445 » Ke Elo 18, 2010 12:44 pm
Jaa-a olisko ollut jotain 200 - 220 kiepeillä Kemoralla... (kierrosaika 1:22.00 Sitten onkin vaikeampi sanoa nopeutta tuolla maakunnassa... ahdetulla T-acella 17 / 38 välityksillä 4 rajoittimeen...
<div>Liian hidas</div><br>
-
The_Hooligan
-
Viestit: 2270
-
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
-
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja The_Hooligan » Ke Elo 18, 2010 1:51 pm
Mie olen laskenut pulkalla Pyhätunturin mustanrinteen kaksipäällä alas. Meni maailman eniten ja tuli kakkaa housuun eniten.
-
JP_445
-
Viestit: 377
-
Liittynyt: To Marras 11, 2004 1:00 am
-
Paikkakunta: Superduke
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja JP_445 » Ke Elo 18, 2010 2:05 pm
The_Hooligan kirjoitti:Mie olen laskenut pulkalla Pyhätunturin mustanrinteen kaksipäällä alas. Meni maailman eniten ja tuli kakkaa housuun eniten.
Kilpikonna varmaan ollut utelias... tiedonkeruu kertonut mäen olleen pellottava..
<div>Liian hidas</div><br>
-
kimmo1
-
Viestit: 691
-
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja kimmo1 » Ke Elo 25, 2010 1:10 pm
lähemmäs 290. ois varmaa menny enemmänki mut piti poistua rampista =D
hullu saa olla muttei tyhmä
-
knaapo123
-
Viestit: 66
-
Liittynyt: Ma Joulu 24, 2007 1:00 am
-
Paikkakunta: Joku ruoska
Viesti
Kirjoittaja knaapo123 » To Syys 16, 2010 8:10 am
270km/h