Kovin vauhti kakspäällä...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
mika.
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Teini Bemmi

Viesti Kirjoittaja mika. » Ti Kesä 22, 2010 11:35 pm

kerran kokeilin motarilla ja 130 sain mittariin

duunari
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: tuoli

Viesti Kirjoittaja duunari » Ke Kesä 23, 2010 12:00 am

mika. kirjoitti:kerran kokeilin motarilla ja 130 sain mittariin
on se hurja oliko kyseessä orgin ajot :D
ethän sudittanut samalla :D :D :D

Avatar
core82
Viestit: 1628
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: t GSX-R:iä.

Viesti Kirjoittaja core82 » To Kesä 24, 2010 9:37 am

Ekaa kertaa kun olin ison pyörän kyydissä 16v:nä, niin kaveri laski 60km/h alueella n.220km/h. Voin kertoa että pelotti niin saatanasti.. :cool: Jostain kumman syystä en ole sen jälkeen juurikaan ollut kenenkään kyydissä, muuta kun pakon edessä.. :lol:

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Pe Kesä 25, 2010 1:59 am

mika. kirjoitti:kerran kokeilin motarilla ja 130 sain mittariin
XXL kokoinen kyytiläinen??? :lol:
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Viesti Kirjoittaja CFH » Pe Kesä 25, 2010 2:47 am

290km/h näytti mittari joskus aikoinaan vanhalla hämeenlinnantiellä kun ex-noidan kanssa tultiin tampesterista. Ja molemmilla oli reput ja vielä tankkilaukkukin löyty. Exällä oli oksennuskankkunen niin joutu vähän hapettamaan...
Kuva

Avatar
Wallu
Viestit: 888
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Gsxr 750 - Hiomaton timangi + CBR600rr -Stunt-06

Viesti Kirjoittaja Wallu » Ma Heinä 05, 2010 3:31 pm

~176-180 Motarilla. Letkan perässä piti pysyä. Posliinit pysäytti ja onneksi ei saanut tutkattua :D

Lahden porukoilla vain terveisiä! Oli kiva helsinkin reissu kolmisen vuotta sitten :wavey:
Zori...

Avatar
jutazi
Viestit: 26
Liittynyt: Su Touko 17, 2009 12:00 am
Paikkakunta: gsx-r 1000 k8

Viesti Kirjoittaja jutazi » La Heinä 24, 2010 12:02 am

260km/h... polttarisankaria piti vähä kyydittää . :lol:

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » To Elo 12, 2010 10:39 am

180km/h, ei oikeen pikkuR jaksa kulkee
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
yusub
Viestit: 273
Liittynyt: La Heinä 28, 2007 12:00 am
Paikkakunta: superjopo

Viesti Kirjoittaja yusub » La Elo 14, 2010 8:54 pm

280 tuli kokeiltua emännän kera. Ihmettelin miks se ei suuttunu asiasta enempää, eikä koputellut kesken vedon? Syy selvisi vedon jälkeen ei uskaltanu irrottaa otetta hakkas päällään selkään kyllä :D

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » La Elo 14, 2010 10:09 pm

260km/h. ei tullu se akka enää sen jälkee kyytii :-?
HP-Garage

JP_445
Viestit: 377
Liittynyt: To Marras 11, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Superduke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JP_445 » Ke Elo 18, 2010 12:44 pm

Jaa-a olisko ollut jotain 200 - 220 kiepeillä Kemoralla... (kierrosaika 1:22.00 Sitten onkin vaikeampi sanoa nopeutta tuolla maakunnassa... ahdetulla T-acella 17 / 38 välityksillä 4 rajoittimeen...
<div>Liian hidas</div><br>

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Ke Elo 18, 2010 1:51 pm

Mie olen laskenut pulkalla Pyhätunturin mustanrinteen kaksipäällä alas. Meni maailman eniten ja tuli kakkaa housuun eniten.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

JP_445
Viestit: 377
Liittynyt: To Marras 11, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Superduke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JP_445 » Ke Elo 18, 2010 2:05 pm

The_Hooligan kirjoitti:Mie olen laskenut pulkalla Pyhätunturin mustanrinteen kaksipäällä alas. Meni maailman eniten ja tuli kakkaa housuun eniten.
Kilpikonna varmaan ollut utelias... tiedonkeruu kertonut mäen olleen pellottava..
<div>Liian hidas</div><br>

Avatar
kimmo1
Viestit: 691
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Ke Elo 25, 2010 1:10 pm

lähemmäs 290. ois varmaa menny enemmänki mut piti poistua rampista =D :lol:
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
knaapo123
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 24, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Joku ruoska

Viesti Kirjoittaja knaapo123 » To Syys 16, 2010 8:10 am

270km/h :P

Vastaa Viestiin