Yamaha FZR 600 stunt pelinä, hyvä vai huono?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Masap
Viestit: 1086
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: k1 1000 gsxr

Viesti Kirjoittaja Masap » Pe Loka 29, 2010 10:57 am

liekköhän tää poikain vuodattelu fzr:stä vaikuttaa niitten myyntihintoihin kohta :D näkyvät kuitenkin nettimotossa pyytävän aivan järkyttäviä noista...

että sitte ku noita saa kättelemällä... nii sehä o oiva stuntti peli sitte paiskoa romut paskaksi pitkin parkkiksia ja hakia taas ehjää tilalle.... :firing:
No brain , No pain

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Pe Loka 29, 2010 1:19 pm

todellakin,,,seuraava yamaha jos tulee niin en siitä ainakaan rahaa maksa... korkeintaan käden puristuksella voin sellaisen ottaa,,,jäi kyllä jotenki paskan maku suuhun,,,eikä se oo vieläkään lähteny pois....


tai sitten vaan sattu käsiin se KAIKISTA HUONOIN!!!!!!!!!

Avatar
hole
Viestit: 1053
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
Paikkakunta: t: rikki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hole » Pe Loka 29, 2010 1:25 pm

cybress kirjoitti:
tai sitten vaan sattu käsiin se KAIKISTA HUONOIN!!!!!!!!!
ei sattunut, se on yamaha :deal:

Avatar
tatsga
Viestit: 317
Liittynyt: To Syys 11, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Seiskapätkä gixeri

Viesti Kirjoittaja tatsga » Pe Loka 29, 2010 2:30 pm

Sitkun toi mun Yammu laukee seuraavan kerran isosti, niin marssin suoraan Ducati liikkeeseen ja tilaa uuden Sport Classicin, jos vaan satun siinä vaiheessa olee oikeissa töissä(toivottavasti kestää pyörä ens kesän loppuun asti jolloin koulu toivottavasti ohi... =)

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Pe Loka 29, 2010 5:20 pm

tatsga kirjoitti:Sitkun toi mun Yammu laukee seuraavan kerran isosti, niin marssin suoraan Ducati liikkeeseen ja tilaa uuden Sport Classicin, jos vaan satun siinä vaiheessa olee oikeissa töissä(toivottavasti kestää pyörä ens kesän loppuun asti jolloin koulu toivottavasti ohi... =)


no hei, sitte kku se sun yamaha hajoaa ni soita mulle,numero sulla onkin niin haen sen sitte ilmaseksi pois... :deal: :deal: :lol:

Avatar
hole
Viestit: 1053
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
Paikkakunta: t: rikki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hole » Pe Loka 29, 2010 5:45 pm

cybress kirjoitti:
tatsga kirjoitti:Sitkun toi mun Yammu laukee seuraavan kerran isosti, niin marssin suoraan Ducati liikkeeseen ja tilaa uuden Sport Classicin, jos vaan satun siinä vaiheessa olee oikeissa töissä(toivottavasti kestää pyörä ens kesän loppuun asti jolloin koulu toivottavasti ohi... =)


no hei, sitte kku se sun yamaha hajoaa ni soita mulle,numero sulla onkin niin haen sen sitte ilmaseksi pois... :deal: :deal: :lol:
eieieieeieeeeeiiii cybressille ei enää yhtää jamahaa.hommaa pyörä jolla pystyy ajamaanki, alkaa jo vituttaa ku toinen istuu päivät, illat ja yöt tallissa joku jamahan vaihe laatikko levällää :lol: :lol: :lol:

Avatar
tatsga
Viestit: 317
Liittynyt: To Syys 11, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Seiskapätkä gixeri

Viesti Kirjoittaja tatsga » La Loka 30, 2010 5:28 am

No mut hei sitähän toi pyörien HARRASTAMINEN nimenomaan on... Istutaan tallissa juomassa kaljaa kauheassa epätoivossa, että kuinka noi lihalaatikkojen osat muuttuis hienoks moottoripyöräks... =)

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » La Loka 30, 2010 9:03 am

tatsga kirjoitti:No mut hei sitähän toi pyörien HARRASTAMINEN nimenomaan on... Istutaan tallissa juomassa kaljaa kauheassa epätoivossa, että kuinka noi lihalaatikkojen osat muuttuis hienoks moottoripyöräks... =)


mä en juonu kaljaa,eikä se ollu lihalaatikoissa... :D :D

oli se ihan kasassa mutta ku aina korkkas jostain... :lol: :lol:

alraqqi
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Tammi 17, 2024 11:49 am

Re: Yamaha FZR 600 stunt pelinä, hyvä vai huono?

Viesti Kirjoittaja alraqqi » Ke Tammi 17, 2024 11:52 am

Your words have a way of touching the heart. Thank you for sharing your incredible gift of writing.
شركة القضاء على الحشراتI'm constantly amazed by your ability to find beauty in the simplest things. Thank you for reminding us to appreciate the little moments.
شركة المبيدات للمنازل الكويت
Your talent shines through your work. Keep creating and sharing your incredible skills.

Vastaa Viestiin