että sitte ku noita saa kättelemällä... nii sehä o oiva stuntti peli sitte paiskoa romut paskaksi pitkin parkkiksia ja hakia taas ehjää tilalle....
Yamaha FZR 600 stunt pelinä, hyvä vai huono?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Masap
liekköhän tää poikain vuodattelu fzr:stä vaikuttaa niitten myyntihintoihin kohta
näkyvät kuitenkin nettimotossa pyytävän aivan järkyttäviä noista...
että sitte ku noita saa kättelemällä... nii sehä o oiva stuntti peli sitte paiskoa romut paskaksi pitkin parkkiksia ja hakia taas ehjää tilalle....
No brain , No pain
- cybress
- hole
- Viesti:
- tatsga
- cybress
tatsga kirjoitti:Sitkun toi mun Yammu laukee seuraavan kerran isosti, niin marssin suoraan Ducati liikkeeseen ja tilaa uuden Sport Classicin, jos vaan satun siinä vaiheessa olee oikeissa töissä(toivottavasti kestää pyörä ens kesän loppuun asti jolloin koulu toivottavasti ohi... =)
no hei, sitte kku se sun yamaha hajoaa ni soita mulle,numero sulla onkin niin haen sen sitte ilmaseksi pois...
- hole
- Viesti:
eieieieeieeeeeiiii cybressille ei enää yhtää jamahaa.hommaa pyörä jolla pystyy ajamaanki, alkaa jo vituttaa ku toinen istuu päivät, illat ja yöt tallissa joku jamahan vaihe laatikko levällääcybress kirjoitti:tatsga kirjoitti:Sitkun toi mun Yammu laukee seuraavan kerran isosti, niin marssin suoraan Ducati liikkeeseen ja tilaa uuden Sport Classicin, jos vaan satun siinä vaiheessa olee oikeissa töissä(toivottavasti kestää pyörä ens kesän loppuun asti jolloin koulu toivottavasti ohi... =)
no hei, sitte kku se sun yamaha hajoaa ni soita mulle,numero sulla onkin niin haen sen sitte ilmaseksi pois...![]()
![]()
![]()
- cybress
tatsga kirjoitti:No mut hei sitähän toi pyörien HARRASTAMINEN nimenomaan on... Istutaan tallissa juomassa kaljaa kauheassa epätoivossa, että kuinka noi lihalaatikkojen osat muuttuis hienoks moottoripyöräks... =)
mä en juonu kaljaa,eikä se ollu lihalaatikoissa...
oli se ihan kasassa mutta ku aina korkkas jostain...
-
alraqqi
Re: Yamaha FZR 600 stunt pelinä, hyvä vai huono?
Your words have a way of touching the heart. Thank you for sharing your incredible gift of writing.
شركة القضاء على الحشراتI'm constantly amazed by your ability to find beauty in the simplest things. Thank you for reminding us to appreciate the little moments.
شركة المبيدات للمنازل الكويت
Your talent shines through your work. Keep creating and sharing your incredible skills.
شركة القضاء على الحشراتI'm constantly amazed by your ability to find beauty in the simplest things. Thank you for reminding us to appreciate the little moments.
شركة المبيدات للمنازل الكويت
Your talent shines through your work. Keep creating and sharing your incredible skills.