Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
pinchi
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2010 12:00 am
-
Paikkakunta: blade
Viesti
Kirjoittaja pinchi » To Touko 12, 2011 9:57 pm
Ileri kirjoitti:
pinchi kirjoitti:
Ileri kirjoitti:Lähinnä sitä parkkia just perus pikkuräppäilyyn... Suorista ei kyllä oo tietoa missä ei olis gyyt parkissa tai kukkahattuja vieressä!
nojoo,siitä saa ainaki miliisit beesiin,melko innokkaita tuntuu olevan kyttäilemään ainki näin alkukesästä, ajoitpa missä tahansa mikä liippaa viidenkilometrin säteellä keskustaa...
ja paikkaa kaivattas täälläki,muutakuin tikkakosken pätkä ja transpointin suora
Nojoo just tänään puhuin MaKe-X kanssa että jos vklp lähtis räppäilyä harjottelemaan ennen pakollista kaljan juomista, niin sieltä tuli heti Tikkakosken suora... Vittu sinnekki vaan ärsyttävä matka mutta saa olla rauhassa kun ei satu liikennettä tulemaan!
mukana
äh,matka eikä mikää
-
kismo
-
Viestit: 68
-
Liittynyt: La Syys 27, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: FZ-1N
Viesti
Kirjoittaja kismo » Ti Elo 09, 2011 9:34 pm
jaahas, löysin vahingossa yhen paikan. Muutamat piikkipojat siellä olikin ja pitihä se iteki siivut vetästä
En tiedä sit millanen on pidemmän päälle, mut eipähän tartte valtatiellä sekoilla.
Eli siis keljon abc:ltä etelä-keljoon, siis sinne moventakselle päin. Heti mutkan takaa aukee suora, jossa onkin kumia jo kohtuullisesti
-
Jorki
-
Viestit: 27
-
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 1:00 am
-
Paikkakunta: kawasaki zx6r 636, Tm smr 125, Honda monkey 180cc
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jorki » Su Syys 25, 2011 11:51 pm
Joo se on ihan jees suora vedellä, ja suoran päässä on parkkipaikka missä ympyrätkin onnistuu iltaisin ainakin hyvä mesta! Suoralla voi päivisin olla hiukan liikennettä mutta kyttiä ei tuu usein !
kismo kirjoitti:jaahas, löysin vahingossa yhen paikan. Muutamat piikkipojat siellä olikin ja pitihä se iteki siivut vetästä
En tiedä sit millanen on pidemmän päälle, mut eipähän tartte valtatiellä sekoilla.
Eli siis keljon abc:ltä etelä-keljoon, siis sinne moventakselle päin. Heti mutkan takaa aukee suora, jossa onkin kumia jo kohtuullisesti
-
Jezuz
-
Viestit: 216
-
Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Jytä ja iso paha mörkö
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jezuz » Ma Marras 21, 2011 1:56 pm
Skeitti poikia on jonkinverran pyöriny siinä! Ei ehkä ilman siivousta pysty ajelemaan siellä, ja lupiakin varmaan kysyttävä koska on aidattu alue ja kaiketi tanan hallinnoima tontti!