JYVÄSKYLÄ STUNT MESTAT / KUSKIT

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

pinchi
Viestit: 96
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2010 12:00 am
Paikkakunta: blade

Viesti Kirjoittaja pinchi » To Touko 12, 2011 9:57 pm

Ileri kirjoitti:
pinchi kirjoitti:
Ileri kirjoitti:Lähinnä sitä parkkia just perus pikkuräppäilyyn... Suorista ei kyllä oo tietoa missä ei olis gyyt parkissa tai kukkahattuja vieressä!
nojoo,siitä saa ainaki miliisit beesiin,melko innokkaita tuntuu olevan kyttäilemään ainki näin alkukesästä, ajoitpa missä tahansa mikä liippaa viidenkilometrin säteellä keskustaa...

ja paikkaa kaivattas täälläki,muutakuin tikkakosken pätkä ja transpointin suora :(
Nojoo just tänään puhuin MaKe-X kanssa että jos vklp lähtis räppäilyä harjottelemaan ennen pakollista kaljan juomista, niin sieltä tuli heti Tikkakosken suora... Vittu sinnekki vaan ärsyttävä matka mutta saa olla rauhassa kun ei satu liikennettä tulemaan!
mukana :firing: :firing: :firing:

äh,matka eikä mikää :upto:

Avatar
kismo
Viestit: 68
Liittynyt: La Syys 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: FZ-1N

Viesti Kirjoittaja kismo » Ti Elo 09, 2011 9:34 pm

jaahas, löysin vahingossa yhen paikan. Muutamat piikkipojat siellä olikin ja pitihä se iteki siivut vetästä :upto:
En tiedä sit millanen on pidemmän päälle, mut eipähän tartte valtatiellä sekoilla.

Eli siis keljon abc:ltä etelä-keljoon, siis sinne moventakselle päin. Heti mutkan takaa aukee suora, jossa onkin kumia jo kohtuullisesti :D

Jorki
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 1:00 am
Paikkakunta: kawasaki zx6r 636, Tm smr 125, Honda monkey 180cc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorki » Su Syys 25, 2011 11:51 pm

Joo se on ihan jees suora vedellä, ja suoran päässä on parkkipaikka missä ympyrätkin onnistuu iltaisin ainakin hyvä mesta! Suoralla voi päivisin olla hiukan liikennettä mutta kyttiä ei tuu usein !
kismo kirjoitti:jaahas, löysin vahingossa yhen paikan. Muutamat piikkipojat siellä olikin ja pitihä se iteki siivut vetästä :upto:
En tiedä sit millanen on pidemmän päälle, mut eipähän tartte valtatiellä sekoilla.

Eli siis keljon abc:ltä etelä-keljoon, siis sinne moventakselle päin. Heti mutkan takaa aukee suora, jossa onkin kumia jo kohtuullisesti :D

Multitude
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Marras 15, 2011 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Multitude » Ma Marras 21, 2011 8:56 am

Ei oo kukaa käyny tsekkaamassa Tanan tota 'isoa' arfaltti pihaa joka näkyy tuossa linkin kuvassa keskellä alhaalla pikkuuse. Uskoisin että saa melko rauhassa ainaki rinkeliä pyörittää. :upto:

http://www.vastavalo.fi/ilmakuva-ilmava ... 79143.html

Avatar
Jezuz
Viestit: 216
Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Jytä ja iso paha mörkö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jezuz » Ma Marras 21, 2011 1:56 pm

Skeitti poikia on jonkinverran pyöriny siinä! Ei ehkä ilman siivousta pysty ajelemaan siellä, ja lupiakin varmaan kysyttävä koska on aidattu alue ja kaiketi tanan hallinnoima tontti!

Vastaa Viestiin