Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Ligettah
-
Viestit: 129
-
Liittynyt: To Joulu 23, 2010 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Ligettah » Ma Touko 16, 2011 9:06 pm
Tuli tommonen Kotarin 620 LC4 taloon reilu viikko sitten. Näissähän on tärinästä johtuen tapana paukkua valoja paskaksi, ja sitten tuota neppailua ja muuta hölmöilyä harrastan

. No tähän mennessä mennyt kaksi hehkulankapolttimoa ja kaksi LED-polttimoa takaata. H4:sia on mennyt pari edestä. Onko muilla ollut tällaisia ongelmia.
Miettinyt jotain perus ledivaloa taakse, mutta noissa on takalipan päällä valo niin en tiedä saako kovin siististi laitettua. Eteen taas voisi laittaa numerokilven ja jos joku tietää kestäviä mielellään E-hyväksyttyjä siistejä valoja?
En löytänyt vastaavaa topiccia nopealla haulla, mut jos on niin pistäkää vaikka linkkiä.
-
jsumu
-
Viestit: 189
-
Liittynyt: La Joulu 27, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: 1216TIC ja 750gsxr
Viesti
Kirjoittaja jsumu » Ma Touko 16, 2011 11:04 pm
onks täs jonkun sortin jännitteen säädin ja onko se ehjä. Vai hajooko tosiaan noin paljon polttimoita pelkästä tärinästä?
-
Tessustelija
-
Viestit: 1391
-
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tessustelija » Ti Touko 17, 2011 9:39 am
Mulla on ihan perus lankapolttimot kummassakin päässä enkä ole huomannu, että niitä niin erityisesti menis paskaksi
-
Chemb
-
Viestit: 17
-
Liittynyt: Pe Helmi 02, 2007 1:00 am
-
Paikkakunta: 636
Viesti
Kirjoittaja Chemb » Ti Touko 17, 2011 11:01 am
Ei o hussessakaa ongelmia valojen kanssa pahemmin ollu, ja se jos joku tärisee. Aikoinaa poltti muutamat polttimot tiheeseen ja sillon oli jännitteensäätimen liitännässä vikaa.
-
Ligettah
-
Viestit: 129
-
Liittynyt: To Joulu 23, 2010 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Ligettah » Ti Touko 17, 2011 8:43 pm
Tänään tuli katsottua tuo jännitteensäädin, yks johto oli irti niin laittelin kiinni. Saas nähdä alkaako pelittää

. Jännitteensäädin oli ilmanputsarin boksissa kiinni, eikös sen tarvis rungossa olla että maadottaa?