mopolla kikkailu. tarvitaan apua kokeineilta pommittajilta
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- thelittleone
- Viestit: 1482
- Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Vittu että on mennyt kasvatus pieleen tämän nykyajan nuorison kanssa.
Kannattaa muuten virtuaalimaailmassakin hiukka katsella kenelle vittuilee, tämäkin foorumin on täynnä "puolivaloilla ajavia" joilla saattaa naksahtaa...ip-osoitteen josta olet rekistäröitynyt selvittäminen ei ole mikään ongelma varsinkaan jos on hyvät välit tämän foorumin ylläpitoon.
Älkää hajaantuko!! JATKAKAA!!
Simppask4:n kannattaisi kutsua jorkki69 saunomaan ja opettaa tosimiesten tavoille...
Kannattaa muuten virtuaalimaailmassakin hiukka katsella kenelle vittuilee, tämäkin foorumin on täynnä "puolivaloilla ajavia" joilla saattaa naksahtaa...ip-osoitteen josta olet rekistäröitynyt selvittäminen ei ole mikään ongelma varsinkaan jos on hyvät välit tämän foorumin ylläpitoon.
Älkää hajaantuko!! JATKAKAA!!
Simppask4:n kannattaisi kutsua jorkki69 saunomaan ja opettaa tosimiesten tavoille...
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
En usko paitsi että eilen kun mopoilin niin revin koko lampun kannat irti ettei ne vaan kuluta kallista sähköä. Joskus ihan pari päivää sitten tos tammi-helmikuus oli tarkoitus pikaisesti vaan tsekata akun nestetaso ja tsekkasinkin, ne pastillin kokoiset muovikorkit oli siistissä rivissä akun päällä. Jotain paskaa siinä oli niin aivoista tuli komento että siihen pitää puhaltaa niin paljon kuin 57-vuotiaan tupakkamiehen keuhkoista irtoaa, ei ollut roskia enää mutta eihän mulla mitään tulppiakaan ollut sitte. Kuudesta 5 löysin ja aikani etsittyäni kyllästyin, myttysin talouspaperista jonninlaisen tollon minkä lykkäsin siihen reikään. Se tuntu vähän huteralta niin työnsin sitä hieman meisselillä = lykkäsin sen akun sisälle. Aina on ittiäni kiittänyt ja kyllä muuten on kiittämistä riittänyt. Melkein muuten lykkäsin sen tolleron seuraajankin samaan osoitteeseen mutta sen sain gynekologipihdeillä vielä takaisin tähän maailmaan. Nyt akkuni purkaantuu, kenen on syy, kuka korvaa, kysympähän vaan.thelittleone kirjoitti:tämäkin foorumin on täynnä "puolivaloilla ajavia"
BTW: treeni on perseestä. Myös dreeni on perseestä mutta eipä siitä mitään ennenkuin innostun vielä kirjoittamaan siitäkin.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Multakin se yleensä tulee sormien kautta tääne foorumille, mutta joskus harvoin saan puristettua sen perseestä pönttöön...Smokie kirjoitti:Ministeri ismi joskus ihmetteli että vaikka se on kuinka siisti ihminen niin siitä tulee ulos jotain ruskeaa haisevaa pötköä. En tajua mistä se puhui.
-Unknown Fighters SFC-
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
Ossi Kemppainen se sentään lykkäsi pissaa munan päästä. Ja aiheesta seinään:
Uusimman paskalehden paskajutun mukaan vauvoja ei saa vielä markettiin koska niissä on rauhatonta ja basiliskoja ja sisiliskoja. Kannatan tietenkin ja mielestäni kaikki ihmiset pitäis säilöä pumpuliin kunnes ovat täysi-ikäisiä. Tällä vältyttäisiin esim. hiekkalaatikolla hiekan syönniltä ja muulta paskalta. Kannattaa myös lopettaa paskan syönti koska paska on tosi saastuttavaa. Kusi sentään on jokseenkin steriiliä uutena mutta vanha kusi on ihan pilalla, se menee paskaksi. Vittu mitä paskaa. Mitenkähän mä saisi rahaa siitä että murehdin jotain olematonta paskaa. Suosituksia löytyy mm. mahahaava ja ressi.
Uusimman paskalehden paskajutun mukaan vauvoja ei saa vielä markettiin koska niissä on rauhatonta ja basiliskoja ja sisiliskoja. Kannatan tietenkin ja mielestäni kaikki ihmiset pitäis säilöä pumpuliin kunnes ovat täysi-ikäisiä. Tällä vältyttäisiin esim. hiekkalaatikolla hiekan syönniltä ja muulta paskalta. Kannattaa myös lopettaa paskan syönti koska paska on tosi saastuttavaa. Kusi sentään on jokseenkin steriiliä uutena mutta vanha kusi on ihan pilalla, se menee paskaksi. Vittu mitä paskaa. Mitenkähän mä saisi rahaa siitä että murehdin jotain olematonta paskaa. Suosituksia löytyy mm. mahahaava ja ressi.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!