Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
kimmo1
-
Viestit: 691
-
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja kimmo1 » La Touko 19, 2012 4:34 pm
mitä kikkaa nuo ammattilaiset käyttää ku niillä näyttää suttaavan kaasulla niin helposti? ite ku yrittää ilman etujarrua ni keulii vaa vaikka kuinka nopeasti yrittää vääntää ja nojatakkin eteen, paineet 3 baaria takana ja renkaat paskoja matkarenkaita.
hullu saa olla muttei tyhmä
-
D_Hasselhoff
-
Viestit: 168
-
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja D_Hasselhoff » Ma Elo 06, 2012 10:47 am
Laita 4.5bar ja mad kuusaan support tarra niin lähtee varmasti kykätällil
-
frst
-
Viestit: 1750
-
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: 666
Viesti
Kirjoittaja frst » Ma Elo 06, 2012 6:06 pm
D_Hasselhoff kirjoitti:Laita 4.5bar ja mad kuusaan support tarra niin lähtee varmasti kykätällil
tuo on aloittelijoille, itsellä nykyään alle 3bar takana melkein aina...
ei lähe niitä nyrkin kokoisia palasia siitä renkaasta...
M.A.D KUUSAA
-
sudittelija
-
Viestit: 235
-
Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
-
Paikkakunta: Jatkettu 1400 gsx turbo
Viesti
Kirjoittaja sudittelija » Ma Elo 06, 2012 11:45 pm
frst kirjoitti:
D_Hasselhoff kirjoitti:Laita 4.5bar ja mad kuusaan support tarra niin lähtee varmasti kykätällil
tuo on aloittelijoille, itsellä nykyään alle 3bar takana melkein aina...
ei lähe niitä nyrkin kokoisia palasia siitä renkaasta...
antaa renkaan jäähtyä välillä ni ei lähe niin helposti palasia irti
super corsaa eteen ni ei luistele etunakki enää
-
D_Hasselhoff
-
Viestit: 168
-
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja D_Hasselhoff » Ti Elo 07, 2012 7:20 am
Joo ei nois tusauksis niit paloi irtoile korkeemmillaka paineil, ja renkaastaki tuntuu olevan aika paljo kiinne