Tarvista stunttinäytökselle Oulussa 18.8.2012

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

ohcworth
Viestit: 8
Liittynyt: Su Kesä 17, 2012 12:00 am

Tarvista stunttinäytökselle Oulussa 18.8.2012

Viesti Kirjoittaja ohcworth » To Heinä 05, 2012 1:51 pm

Oulussa ajetaan Future-Cup asfalttirallisprintsarjan 2 osakilpailua 18.-19.8.2012.
Lauantain kisan tauolle olisi tarvetta noin 20 minuutin stunttinäytökselle. Löytyykö stunttailijoita Oulun seudulta?

Kohtuuhintainen porukka voisi soitella suoraan mulle:
nollaneljäsataa-978 458

t. Sami Lehtola
www.videoracing.fi
www.futurecup.fi

ohcworth
Viestit: 8
Liittynyt: Su Kesä 17, 2012 12:00 am

Viesti Kirjoittaja ohcworth » Pe Heinä 06, 2012 2:09 pm

Stunttiesitys hommattu, kiitoksia.

Eqe
Viestit: 11
Liittynyt: To Kesä 10, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Honda FMX "supermoto"

Viesti Kirjoittaja Eqe » Ma Elo 20, 2012 4:05 pm

Olipa näkymättömiä stuntmiehiä kun en itse ainakaan hoksannu :upto:

merjello
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Kesä 25, 2024 8:17 pm

Re: Tarvista stunttinäytökselle Oulussa 18.8.2012

Viesti Kirjoittaja merjello » Ti Kesä 25, 2024 8:19 pm

Terve Suomen väki! Päätin kokeilemaan kokeile Reactoonz https://reactoonz-fi.com/ ja se oli loistava päätös. Peli lumosi minut alusta asti kirkkailla väreillään ja dynaamisilla kaskadeillaan. Tämä kolikkopeli sopii niille, jotka etsivät epätyypillisiä ratkaisuja ja haluavat saada pelistä mahdollisimman paljon tunteita. Jokaisen uuden tason myötä avautuu uusia voittomahdollisuuksia, mikä tekee peliprosessista äärimmäisen jännittävän.

JaxonEli
Viestit: 545
Liittynyt: La Syys 02, 2023 3:19 pm

seoo

Viesti Kirjoittaja JaxonEli » Ma Syys 02, 2024 3:39 pm

Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I'll be subscribing to your feed and I hope you post again soon. Big thanks for the useful info.This site seems to get a good amount of visitors. Www Gravityinternetnet

Vastaa Viestiin