Tarvista stunttinäytökselle Oulussa 18.8.2012
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
ohcworth
- Viestit: 8
- Liittynyt: Su Kesä 17, 2012 12:00 am
Tarvista stunttinäytökselle Oulussa 18.8.2012
Oulussa ajetaan Future-Cup asfalttirallisprintsarjan 2 osakilpailua 18.-19.8.2012.
Lauantain kisan tauolle olisi tarvetta noin 20 minuutin stunttinäytökselle. Löytyykö stunttailijoita Oulun seudulta?
Kohtuuhintainen porukka voisi soitella suoraan mulle:
nollaneljäsataa-978 458
t. Sami Lehtola
www.videoracing.fi
www.futurecup.fi
Lauantain kisan tauolle olisi tarvetta noin 20 minuutin stunttinäytökselle. Löytyykö stunttailijoita Oulun seudulta?
Kohtuuhintainen porukka voisi soitella suoraan mulle:
nollaneljäsataa-978 458
t. Sami Lehtola
www.videoracing.fi
www.futurecup.fi
-
merjello
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ti Kesä 25, 2024 8:17 pm
Re: Tarvista stunttinäytökselle Oulussa 18.8.2012
Terve Suomen väki! Päätin kokeilemaan kokeile Reactoonz https://reactoonz-fi.com/ ja se oli loistava päätös. Peli lumosi minut alusta asti kirkkailla väreillään ja dynaamisilla kaskadeillaan. Tämä kolikkopeli sopii niille, jotka etsivät epätyypillisiä ratkaisuja ja haluavat saada pelistä mahdollisimman paljon tunteita. Jokaisen uuden tason myötä avautuu uusia voittomahdollisuuksia, mikä tekee peliprosessista äärimmäisen jännittävän.
-
JaxonEli
- Viestit: 545
- Liittynyt: La Syys 02, 2023 3:19 pm
seoo
Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I'll be subscribing to your feed and I hope you post again soon. Big thanks for the useful info.This site seems to get a good amount of visitors. Www Gravityinternetnet