Delvac:ia stunttiin?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Tessustelija
- Viestit: 1391
- Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
- Viesti:
Re: Delvac:ia stunttiin?
Motonet, k-rauta ja noita 4l pönttöjä myydään sitten useissa huoltoasemillakin. Se 20l pönttö tais maksaa jotain 70€? Kylläpä sitä tulee nykyään laitettua kaikkiin laitteisiin.
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
- Tomi-
- Viestit: 254
- Liittynyt: Su Heinä 18, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: pc25 Honda & minicross
Re: Delvac:ia stunttiin?
Äsken kävin motonetistä ton 4 litran pöntön hakemassa 25€ hintaan. Fiksumpaahan se olis ostaa kerralla se isompi pönttö muttei budjetti anna sen vertaa myöden tässä tilanteessa.
- TOIMINIMI
- Viestit: 288
- Liittynyt: Ti Loka 19, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: CACAOPIANO
Re: Delvac:ia stunttiin?
Mitää stunttailusta tiä mutta kolmas kesä menos delvacilla. Hyvin tuntuu pelittävän. Lukee muuten siä purkin takanaki 4 storoke cycle, eikai ne polkupyörääkää tarkoita.
"olo vaan paranee, tää on viisasten juomaa" -P.NYGÅRD-
- Kailio-
- Viestit: 599
- Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: PeltiBlade + Hva 250cc 2-t + Pitbike
Re: Delvac:ia stunttiin?
Kaverin pc-25:ssa nokkaketju rallatti aivan törkeen kovaa, ei muutaku devacit koneesee ni loppu rallatus kokonaan! Omassa myös oon suosinu
Ei vituta, eipä.
- Juusoo
- Viestit: 197
- Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
- Paikkakunta: GSX-R1000 K5
Re: Delvac:ia stunttiin?
Ite lorautin kans delvacit koneeseen viime viikolla, ei voi kun suositella, vaihteisto oli aika äänekäs vanhoilla öljyillä, kolahtaa se vieläkin kuumana mutta nyt saa vaihteet sisään
Käyntiäänikin muuttui nätimmäksi
- Juusoo
- Viestit: 197
- Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
- Paikkakunta: GSX-R1000 K5
Re: Delvac:ia stunttiin?
Hondassa pelkkiä hyviä kokemuksia tosta, tosin kevyen savutuksen huomasin kovassa vedätyksessä öljyjen vaihdon jälkeen, tuskin kuitenkaan öljyistä kiinni
Pitäisköhän tota kaataa gixerinkin koneeseen? Kone pitää suzukimaista sepelimylly-ääntä, hiljeneeköhän tolla, tosin se on varmaan rikki jos hiljenee
mutta miten mahtaa tollanen raskaan kaluston öljy toimia pidemmän päälle niinkin kiertävässä koneessa kuin toi k5 600 gixeri?
- tenu
- Viestit: 1633
- Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am
Re: Delvac:ia stunttiin?
Ainakaan ei toiminu 750 sradissa. Ekalla vaihdolla ei irrottanu kytkytin-200km myöhemmin vaihoin uudelleen-pykälät pani hanttiin(niinku ois synkat menny kotilosta)Juusoo kirjoitti:Hondassa pelkkiä hyviä kokemuksia tosta, tosin kevyen savutuksen huomasin kovassa vedätyksessä öljyjen vaihdon jälkeen, tuskin kuitenkaan öljyistä kiinniPitäisköhän tota kaataa gixerinkin koneeseen? Kone pitää suzukimaista sepelimylly-ääntä, hiljeneeköhän tolla, tosin se on varmaan rikki jos hiljenee
mutta miten mahtaa tollanen raskaan kaluston öljy toimia pidemmän päälle niinkin kiertävässä koneessa kuin toi k5 600 gixeri?
Luovutin ja vaihoin 1k4:een, tuo se vasta tarkka tuntuukin olevan öljyistä. Useemmalla jo päätä seinään hakannu, taidan kokeilla jotain hipohipoja seuraavaksi
- Juusoo
- Viestit: 197
- Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
- Paikkakunta: GSX-R1000 K5
Re: Delvac:ia stunttiin?
Joo taidan jatkossakin käyttää tossa ihan moottoripyöriin suunniteltua öljyä
- Fella
- Viestit: 616
- Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am
Re: Delvac:ia stunttiin?
Oma ahdettu k3 pyörii delvacilla eikä mitään moitittavaa. 
niin meni vanha 954rr ja f4i...
niin meni vanha 954rr ja f4i...