Kaasareista?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
WALTSU
Viestit: 649
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: ei pakollinen
Viesti:

Kaasareista?

Viesti Kirjoittaja WALTSU » Ma Kesä 13, 2005 7:19 am

Onko eroa.... 2t kaasareissa & 4t Kaasareissa?

Ja mitä / Mix?

Avatar
dudismi
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja dudismi » Ma Kesä 27, 2005 7:23 pm

on ainakin kaasuvaijerin sun muiden letkujen ja vimpeleiden kiinnityksen suhteen. Mutta ollaan täälläkin päin kerran vetästy manan kaasari pevukkaan ja ainoastaan kaasuvaijeri piti pistää kotikonstein kines, ja immukaula tehdä itse. Noista isommista en sitten tiedäkkään.......

ccki2
Viestit: 213
Liittynyt: La Marras 22, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja ccki2 » Ma Kesä 27, 2005 8:14 pm

4T kaasareista löytyy kiihdytyspumppu, kun taas vajaatahtisten kaasarissa sitä ei yleensä oo. Eipä tuu muita eroja mieleen :cigar:

Avatar
WALTSU
Viestit: 649
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: ei pakollinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WALTSU » Ti Kesä 28, 2005 1:27 pm

Juu unohdinkin tämän... juu ite tuossa etsiskelin... ja eipä näyttänyt muuta kun se kiihdytyspumppu.... ;)

nyt alkaa laulamaan.....

Mistäköhän rivi2:n kaasarit? ISOT ;)

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ke Kesä 29, 2005 6:59 am

WALTSU kirjoitti:Mistäköhän rivi2:n kaasarit? ISOT ;)
http://www.mikuni.com/fs-carburetor.html

Tuollapa on jotakin tietoa. Jos vajaatahtisen karboja etsiskelet, niin VM-sarjan pyöreäluistiset Mikunit eivät ole missään tolkuttomissa hinnoissa ja isojakin kokoja (VM44) löytyypi.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Vastaa Viestiin