Onko eroa.... 2t kaasareissa & 4t Kaasareissa?
Ja mitä / Mix?
Kaasareista?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- WALTSU
- Viestit: 649
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: ei pakollinen
- Viesti:
- dudismi
- Viestit: 276
- Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 12:00 am
- WALTSU
- Viestit: 649
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: ei pakollinen
- Viesti:
- Georg
- Viestit: 661
- Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R
http://www.mikuni.com/fs-carburetor.htmlWALTSU kirjoitti:Mistäköhän rivi2:n kaasarit? ISOT ;)
Tuollapa on jotakin tietoa. Jos vajaatahtisen karboja etsiskelet, niin VM-sarjan pyöreäluistiset Mikunit eivät ole missään tolkuttomissa hinnoissa ja isojakin kokoja (VM44) löytyypi.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!