Kiksit 350 RD:st

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
mauser
Viestit: 26
Liittynyt: Ma Loka 25, 2004 12:00 am
Paikkakunta: triump speed triple

Kiksit 350 RD:stä

Viesti Kirjoittaja mauser » Ti Kesä 28, 2005 4:51 pm

Eli kokemuksia 350 RD:stä. Saako kiksejä enää isojen pyörien jälkeen.

:a:
mauser

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ti Kesä 28, 2005 6:30 pm

Totta vitussa saa kiksejä. Kahen viikon välein täys mottiremontti vähintään. Siinä voi sitten viritellä lisää vähän kerrallaan. Eli pysyy mielenkiinto yllä.

No tosiasiassa jonku nykypäivän kilopyörän jälkeen aika vaikee vingutettava, mutta keulimispyöränä voittamaton :)

Wilperi

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ke Kesä 29, 2005 6:50 am

Tuskin suorituskyky säväyttää uuden sportin jälkeen, mutta kaksitahtisista tykkäävä saa varmasti kiksit moottoriin luonteesta.

Ajo-ominaisuudet ovat sitä luokkaa verrattuna nykypäivän mopoihin, että riittävän pienellä syheröisellä mutkapätkällä saa varmasti sopivan adrenaliiniannoksen ilman poimunopeuksia.

Konerempan tarpeellisuuskin on suhteellista. Wilpertillä se on pari viikkoa, mulla on isompien remonttien tarve yllättänyt noin viiden vuoden välein
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ke Kesä 29, 2005 11:32 pm

Georg kirjoitti: Konerempan tarpeellisuuskin on suhteellista. Wilpertillä se on pari viikkoa, mulla on isompien remonttien tarve yllättänyt noin viiden vuoden välein
Sulla on liian matala viritysaste, tai liian vähän omia viritelmiä. Vanhassa RD:ssähän se omapäinen kokeilu on se suola.


Wiljami

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Ke Kesä 29, 2005 11:35 pm

Seo on vähn niinkun niin ettö 2-t ssä merkkaa jokainen asia akselilla sukka - kaasarin säädöt, 4-tssä seon vöhintään se turbo, jne. kuinka monta hovosta pääsee vapauttamaan 4-tssä pelkällä putken vaihdolla, 1-2 :eek: vai jopa 5 :eek: no siis joo, meen nukkumaan lähiaikoina, mutta kylla se 2-t on peli... :lol:

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » To Kesä 30, 2005 6:37 am

Wilpertti kirjoitti:
Georg kirjoitti: Konerempan tarpeellisuuskin on suhteellista. Wilpertillä se on pari viikkoa, mulla on isompien remonttien tarve yllättänyt noin viiden vuoden välein
Sulla on liian matala viritysaste, tai liian vähän omia viritelmiä. Vanhassa RD:ssähän se omapäinen kokeilu on se suola.


Wiljami
Viritysaste on liian matala -myönnettäköön. Toisaalta kyseinen ritsa on mulla ainoana kaksipyöräisenä harrastepelinä, joten motti on mukavampi pitää nipussa, kuin palasina.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

hevonen123
Viestit: 105
Liittynyt: Ke Loka 01, 2003 12:00 am
Paikkakunta: myyty

Re: Kiksit 350 RD:stä

Viesti Kirjoittaja hevonen123 » Pe Heinä 01, 2005 10:04 pm

mauser kirjoitti:Eli kokemuksia 350 RD:stä. Saako kiksejä enää isojen pyörien jälkeen.

:a:
ei saa isojen pyörien jälkeen, mutta muuten kyllä.
hullu peli kokoisekseen.

Avatar
make78
Viestit: 4
Liittynyt: To Kesä 02, 2005 12:00 am
Paikkakunta: daytona955i

homo petteri

Viesti Kirjoittaja make78 » La Heinä 09, 2005 6:24 pm

jojo on h_ntti

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: homo petteri

Viesti Kirjoittaja j0j0 » La Heinä 09, 2005 8:10 pm

make78 kirjoitti:jojo on h_ntti
Ihanaa :wavey: :wink2:

Avatar
KOVA-P
Viestit: 191
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 12:00 am
Paikkakunta: -05 Super duke

350rd

Viesti Kirjoittaja KOVA-P » To Heinä 14, 2005 7:09 pm

Ajoin lähes 2 kesää kyseisellä pelillä. Se oli mutka teillä ihan kuningas/kuningatar (ihan miten itse tykkää.) Tarkotius laittaa henkiin viellä joskus ja ottaa treeni mopoks. Tosin, totta on että kaikkeen tottuu..

Avatar
mikonen
Viestit: 94
Liittynyt: La Touko 22, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsxr 1100

Viesti Kirjoittaja mikonen » To Heinä 21, 2005 12:39 pm

joo, nuorempana oli sellanen, sininen paholainen. vajaa kaks kesää pidin.
Usko meinas mennä kun koeajolle ei ostaessa päässy kun käynnistäessäni moottori laukes. No ostin kuitenkin ku tekivät koneremontin samaan rahaan. Laukes samana syksynä uudelleen. Oli kyllä joku suviuuno tehny remontin... Mutta kuitenkin. Raavin sen jotenkin läjään ja kiertoon. Muuten kukava peli...
ei se koko, vaan näkö ja voima

Vastaa Viestiin