Kiksit 350 RD:st
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
mauser
- Viestit: 26
- Liittynyt: Ma Loka 25, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: triump speed triple
-
Wilpertti
- Viestit: 364
- Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Husqvarna TE450
- Georg
- Viestit: 661
- Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R
Tuskin suorituskyky säväyttää uuden sportin jälkeen, mutta kaksitahtisista tykkäävä saa varmasti kiksit moottoriin luonteesta.
Ajo-ominaisuudet ovat sitä luokkaa verrattuna nykypäivän mopoihin, että riittävän pienellä syheröisellä mutkapätkällä saa varmasti sopivan adrenaliiniannoksen ilman poimunopeuksia.
Konerempan tarpeellisuuskin on suhteellista. Wilpertillä se on pari viikkoa, mulla on isompien remonttien tarve yllättänyt noin viiden vuoden välein
Ajo-ominaisuudet ovat sitä luokkaa verrattuna nykypäivän mopoihin, että riittävän pienellä syheröisellä mutkapätkällä saa varmasti sopivan adrenaliiniannoksen ilman poimunopeuksia.
Konerempan tarpeellisuuskin on suhteellista. Wilpertillä se on pari viikkoa, mulla on isompien remonttien tarve yllättänyt noin viiden vuoden välein
Olet jos ajat, ajat jos et..!!
-
Wilpertti
- Viestit: 364
- Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Husqvarna TE450
- j0j0
- Viestit: 1898
- Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: zx10r
- Georg
- Viestit: 661
- Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R
Viritysaste on liian matala -myönnettäköön. Toisaalta kyseinen ritsa on mulla ainoana kaksipyöräisenä harrastepelinä, joten motti on mukavampi pitää nipussa, kuin palasina.Wilpertti kirjoitti:Sulla on liian matala viritysaste, tai liian vähän omia viritelmiä. Vanhassa RD:ssähän se omapäinen kokeilu on se suola.Georg kirjoitti: Konerempan tarpeellisuuskin on suhteellista. Wilpertillä se on pari viikkoa, mulla on isompien remonttien tarve yllättänyt noin viiden vuoden välein
Wiljami
Olet jos ajat, ajat jos et..!!
-
hevonen123
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: myyty
Re: Kiksit 350 RD:stä
ei saa isojen pyörien jälkeen, mutta muuten kyllä.mauser kirjoitti:Eli kokemuksia 350 RD:stä. Saako kiksejä enää isojen pyörien jälkeen.
![]()
hullu peli kokoisekseen.
- make78
- Viestit: 4
- Liittynyt: To Kesä 02, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: daytona955i
homo petteri
jojo on h_ntti
- j0j0
- Viestit: 1898
- Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: zx10r
Re: homo petteri
Ihanaamake78 kirjoitti:jojo on h_ntti
- KOVA-P
- Viestit: 191
- Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: -05 Super duke
350rd
Ajoin lähes 2 kesää kyseisellä pelillä. Se oli mutka teillä ihan kuningas/kuningatar (ihan miten itse tykkää.) Tarkotius laittaa henkiin viellä joskus ja ottaa treeni mopoks. Tosin, totta on että kaikkeen tottuu..
- mikonen
- Viestit: 94
- Liittynyt: La Touko 22, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: gsxr 1100
joo, nuorempana oli sellanen, sininen paholainen. vajaa kaks kesää pidin.
Usko meinas mennä kun koeajolle ei ostaessa päässy kun käynnistäessäni moottori laukes. No ostin kuitenkin ku tekivät koneremontin samaan rahaan. Laukes samana syksynä uudelleen. Oli kyllä joku suviuuno tehny remontin... Mutta kuitenkin. Raavin sen jotenkin läjään ja kiertoon. Muuten kukava peli...
Usko meinas mennä kun koeajolle ei ostaessa päässy kun käynnistäessäni moottori laukes. No ostin kuitenkin ku tekivät koneremontin samaan rahaan. Laukes samana syksynä uudelleen. Oli kyllä joku suviuuno tehny remontin... Mutta kuitenkin. Raavin sen jotenkin läjään ja kiertoon. Muuten kukava peli...
ei se koko, vaan näkö ja voima