pv 50 fighteriks....??
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
sunday rider
Kyl kyl,kannattas varmaa hakee mieluummin sielt biltemasta ku ei viittis maksaa mitää 150 pelkäst lampust ku mopo itekkää ei oo maksanu paljo enempää...
ku sais kilvet takas ni vois ruvet ajelee ja laittaa ton romun kuntoo mut ku ei oo enää tarpeeks kesää jäljel ja sit en talvel oikee uskal ajaa ku toden näkösesti kaadun ja en sit viitti romuttaa tota enne myyntii...
"Keskiviivalla ei ole ahdasta.."
-
sunday rider
- Zheba
Kyl selvän saa vaik kirjottais kui perseest vaa, mut ku niinq vitu ärsyttävä luke tällast stn txtviesttxtii niinq hei. Itse olen aikoinani äidinkielestä saanu 4, mutta kyllä silti kirjoittaa osaan. Puhuakin jopa. Tosin osasyy oli ehkä siinä kun en ollut yhdelläkään tunnilla koko kaudella. Ehkä.
Housut alas ja äidin polvelle piiskattavaksi tollaset pikkupojat joutaisi.
Housut alas ja äidin polvelle piiskattavaksi tollaset pikkupojat joutaisi.
-
sunday rider
Mutta jos minä alan puhumaan niinkuin kuuluisi ni se voisi kuulostaa aika oudolta kavereiden seurassa ja kyllä minäkin osaan kirjoittaa oikein ja puhuakin myös... Ei se mitään tuolla lailla ne koulut kuuluukin hoitaa...
En viitsi enää herättää äitiä...
Mutta mikä mopo/kevari/moottoripyörä sinulla on....???
- Zheba
-
sunday rider
Enpä usko että niitä täällä näkyy... Minullakin olis edessä se kevarin osto ja ei mitään tietoa siitä että millasta... ja kun tämä pudjettikin on aika pieni.... mutta täytyis ehtiä vähän harjottelemaan jotai ton pv kanssa kakkosella keulimista ja stoppieita lähinnä ku ei ne vielä oikeen suju ja sit toi soralla pyöritys tankin päällä istuen alkaa jo sujumaan mut ku ei ne kumit kestä...
eli alkaa kuulostaa aika nololta tää ku puhuu jostai pv:n kanssa leikkimisestä...